Kopaonik

Vila Jezero
GORSKI hotel
SKI kamere
InfoKOP portal je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka, hotela Grand, hotela Viceroy, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko, restorana Green, restorana Husky, hotela Junior, apartmana Bela reka, ski servisa Gala sport, apartmana Kop Konaci, Crown Peaks-a i JP "Skijališta Srbije" aktivirao trideset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 1 do 5 minuta.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Viceroy Kopaonik Hotel | 1.726m

POČETAK  < 333 334 335 336 337 338 339 340 341 >  KRAJ
dr
29.01.2019 | 11:00

kakva je situacija na putu od brzeca do kopaonika?
hvala
Aco čačak
29.01.2019 | 10:08

SMUČAR-
U četvrtak što se tiče tempaeratura najviša dnevna ne bi trebalo da predje -5c na većem delu skijališta.
Vetar juozapadni, u toku dana u skretanju na zapadni slab do umeren.
Očekuje se umereno do potpuno oblačno sa mogućim uglavnom slabim sneom u toku dana.
Sve u svemu solidno vreme za skijanje!
Svako dobro želim tebi i svim posetiocima Infokopa.smilies/smiley.gif
Aleksandar - Saša
29.01.2019 | 10:03

Ja sam pre dve godine slomio nogu na Kopu, zvao GS, momci odradili odlican posao, odvezli me do trauma centra i tamo su odradili profesionalno i posteno svoj posao. Sto se tice medicinske i ljudske pomoci sve pohvale na njihov racun. Medjutim nakon oporavka, štake, prvi koraci..... i tek negde u junu ja sam otisao do Skijalista Srbije (sa hodom na jednoj štaci) da probam da refundiram 10-dnevni ski pass, potrosio sam 3 dana od njega i da vidim da li imam neko osiguranje na isti.
Šta me je razočaralo, povraćaj na ski pass nisam imao jer sam trebao u neko kratko vreme da tražim refundiranje, nije mi bilo jasno kako sam to mogao da uradim u bolnici dok sam čekao operaciju. Što se tiče osiguranja na težak prelom noge iznosio je 25000 din, to neću da komentarišem.
A da, vrlo bitna stvar u stvari najbitnija 1) ski pass mora da bude na tvoje ime 2) mora GS da te dovede do trauma centra jer je to dokaz da si imao povredu na stazi a ne recimo kod kuće, što je malo bezveze jer ljudi po pravilu ako pomisle da im je povreda blaža i ne bi da maltretiraju i oduzimaju vreme GS (jer su momci možda potrebniji drugde)odu sami do Traume e tu će se njihova dobrota i uviđajnost pokazati kao pogrešna. ZA SVAKU POVREDU ZVATI GS
DraganS
29.01.2019 | 03:19

Vratio se sa Kopa pre nedelju dana. Bio sam tamo dve nedelje od 6-20 jan. Vreme sareno magla i oblacno ne mnogo sunca (samo 3-4 dana ), dosta hladno ali sneg perfektan za skijanje. Guzve nije bilo ni na jednoj od zica osim na karaman grebenu. Na ostalim zicama uglavnom se ide bez cekanja. Moj utisak je da je u ovom periodu bilo manje ljudi na stazama nego obicno. Nisam siguran da li je bilo manje na Kopaoniku cini mi se da dosta ljudi nisu skijali a bili su tamo.

Najbolje staze:
1. Krcmar
2. Duboka crvena
3. Gvozdac
4. Gobelja

Steta sto ljudi koji brinu o stazama ne uredjuju staze ujutro. Imao sam iskustvo da kada pada dosta snega preko noci skijanje bude kao sklijanje van staze. Bilo je 15-20 cm novog snega. Posle izvesnog vremena skijanje po ovakvoj stazi postane pravo mucenje pa su mnogi ljudi ostalaji u sobama i nisu izlazili na stazu. Takodje ovakvi uslovi prouzrokuju mnogo povreda. U ovakvim uslovima oni mogu da neke staze otvore malo kasnije dok da ih ne urede. Krcmar i Gvozdac su staze koje bi bilo lako otvoriti malo kasnije.
PetarT
29.01.2019 | 02:18

Koliko ste ljudi povrsni ja nemam reci. Dva dana magla i odmah je Kopaonik ceo zivot u magli. Ako ovaj portal ima nesto specificno to je ludacka statistika.

Lepo se vidi da je svaki treci dan na Kopu suncan. Cao prijatno.
BozaSki (Android)
29.01.2019 | 00:31

@Provod
Ove godine je proved bio bolji nego ikada.
Pub! Mesto koje je falilo Kopu. Super bendove dovode i dobra je svirka. Nema greške.
Tu je bar za jedno veče i wurst sa pevacem koji je zao! smilies/wink.gif
Ovo nije reklama ovo je realnost!
Uživajte!
Chkomi (Android)
28.01.2019 | 20:01

Prokleti jugo, za jedan dan je zbrisao 30cm snega u Beogradu! :-(
Indijanac (Android)
28.01.2019 | 19:29

Kad bi moglo da se skija 500 metara iznad i ispod Pancica bilo bi ekstra. Nadmorska visina urnise Kopaonik, sto zbog moguceg nedostatka snega, sto zbog magle koje, bukvalno, stalno ima ako nije super suncan dan.
Provod (Android)
28.01.2019 | 19:26

Preporuka neka za nocni izlazak
Smog (Android)
28.01.2019 | 19:03

Smucar
Nije tesko pogoditi vreme,zna se kako je pravilo sto se kopaonika tice 10 dana magla i jedan dan bez magle.. Kopaonik zvana Maglovita planina..
Smučar
28.01.2019 | 11:44

Molim Vas za procenu vremena za četvrtak?
Radnik

Zivim i radim na Kopu duzi perood... mogu vam reci da se svi zale na posetu da je manja nego prosih goina... neznam dali ima manje ljudi verovatno ne ali ovolika gradnja je napravila veliki broj praznih smestaja.
Miško
28.01.2019 | 10:34

Odgovor za Adema,
U levom gornjem uglu imaš aplikaciju na koj ti verovatno poše "nije bezbedno" Klikni tu a zatim se pojavi prozor gde vidiš da piše : "Veza sa ovim sajtom nije bezbedna: i dole piše "Flash". Sa desne strane u tom deli za flash klikni padajući meni i klikni "dozvoli". Tada ćeš imati sliku sa web kamera.
Pozdrav.
Nemanja kop (iOS)
27.01.2019 | 20:55

Stivs od kad se pomera vreme otvaranja zica pre 09h
adem
27.01.2019 | 19:44

Zasto ove kamere ne rade , koji god flash player instaliram neradi.. ?
može pomoc ?
Miško (Android)
27.01.2019 | 18:01

Danas došli iz NS preko Kruševca i Brzeća. Autoput skroz čist, od Kruševca do negde pred Brzeće poprilično loše, slabo očišćeno. Brzeće - Kopaonik odlično, ne trebaju ni lanci
Mare Ns (iOS)
27.01.2019 | 13:06

Jedan od onih dana savrsene staze danas dobre skijanje kafici puni konacno docekao savrsen dan
B (Android)
27.01.2019 | 11:02

Kakvo jutro ... Mislim da se razumemo, gledam na kamerama i patim što nisam gore smilies/smiley.gif
Chkomi (Android)
27.01.2019 | 10:22

Totalno je bezveze gore! Sunce peče, snega ima samo jedan metar a i ne rede sve staze!
B (Android)
27.01.2019 | 10:00

Jana
27.01.2019 | 09:24

Igor(Android) Iz mog iskustva postoji mala mogućnost ali samo ako ste se povredili na stazi na Kopaoniku i isključivo ako je služba spašavanja došla po Vas.Ja sam isto povredila koleno ali sam sama sišla I otišla u traumu jer je koleno počelo jako da boli kad se malo ohladilo.Odkantali su me samo tako.Bezobrazni i neljubazni.Pre bi zub dali nego vratili dinar.Srećom došla je poznanica pa sam ga njoj dala inače propade 5 dana ski pasa.I još im nisam zaboravila kad su me pre dvadeset godina ostavili sa malim detetom na Jarmu jer mi se negde otkačio ski pas(još su bili oni što su visili na onim trakama) I rekli gospodjo idite peške 4 km sa dvoje skija na ramenu i u gejzericama.To je bilo lakše nego izvući me jednu žicu na Karaman 10 pa da opet malo pešačim uzbrdo do vrha Karaman Grebena pa dole da kupim novi ski pas.Prokletinja.
nescha001
27.01.2019 | 04:36

@Igor, ja sam imao veoma sličan slučaj pre 2 godine. Povredio sam kolene na Kopu u predsezoni i nisam mogao da skijam 7-dnevni na Staroj Planini kasnije za Novu Godinu. Povraćaj para nisu dozvolli, prvo rešenje SS-a je bilo da imam mogućnosti da ga iskoristim te iste ili naredne sezone. Posle komunikacije nekoliko puta mailom i telefonom, dogovoreno je da mogu da ga ustupim drugom licu na korišćenje u kasnijem nekom terminu pošto meni nije odgovaralo da se vezujem za Staru Planinu na 7 dana naredne godine. Biće potrebno malo više živaca za SS administracijom...
Igor (Android)
26.01.2019 | 20:25

Hvala Firga, svakako cu ih zvati.
Gasss... (Android)
26.01.2019 | 18:46

Današnje skijanje-nikad teže!
Al je prelepo!
Mare NS (iOS)
26.01.2019 | 16:40

Jutros lep dan i soldino skijanje do nekih 12 h posle toga magla i velike guze a staze totalno nesredjene kao da skijam na njivi . Duboka i Krcmar ljudi kao mrava a staza uzas iskopana nije se poravnavalo 3 dana . Strasno velike guzve puno stranaca pozeljno promeniti planinu jer niko nesprema staze van centra . Blagi uzas
Preza (Android)
26.01.2019 | 14:43

Moze da ti prebace za sl.godinu ili da refundiraju mislim da je70% od cene ali mora med.dokumentacija i izvestaj gorske sluzbe i trauma centra ako ste povredjeni na kop u ako ne pozovite ih i raspitajte se
snowcat (Android)
26.01.2019 | 13:57

Da li moze neko da ostavi svoje utiske sa danasnjeg skijanja?
Firga (Android)
26.01.2019 | 13:35

Da li mi se cini ili je ove godine malo slabija posecenost?
Iako nije glavni parametar, prosle godine u ovo vreme, nije bilo ovoliko ponuda za slobodni apartmanski smestaj. Ne znam da li je u pitanju nedostatak potraznje ili hiperizgradnja uzima danak vec.
@Igor
Zovi skijalista, postoji neka procedura vezano za to.
Ja sam zbog zgloba noge hteo nesto da refundiram, ali je bio problem jer sam dosao sam u ambulantu, nisam zvao GSS. Postoji procedura, a mozda ti neko da bolji odgovor.
Ana (Android)
26.01.2019 | 11:31

Mislim da je takmicenje danas
Igor (Android)
26.01.2019 | 11:26

Ljudi je l' neko zna mozda da li ima mogucnosti povratka ski pasa koji nije uopste koriscen, kupio sam 10 dana u sezoni, povredio sam koleno i to je to. Sad samo da vidim da li nesto mogu da iscupam.
POČETAK  < 333 334 335 336 337 338 339 340 341 >  KRAJ

Detaljnije >>>
Statistika >>>
Ski mapa >>>
Sve o letnjoj sezoni na Kopaoniku, sezona se otvar...
Koja letnja sezona i gde od kamiona blata i prasine , blagi uzas

Planinska kuća "Kovačević"
Molim v,as da li imate smjestaj za 8 osoba (2+2+2+2). Potrebno 4 sobe sa odvojenim kupaonama Molim vas precizno lokaciju vaše kuće Unaprijed zahval...

SKI kamere
Kop treba da uradi nestho kao muzej kucu novaka recimo sve titule , rekordei da to bude atrakcija sama po sebi.

@hopkop druze ideja ti jeste luckasta. Al gde to ovde da pominjas. Ovde masa mrzi sve sto je domace. Da si pomenuo da se digne Federeru, e onda bi pr...

nasa drzava za svakakve gluposti ima para . a nikom ne pada na pamet da odvojimo 4 5 miliona evra i da sagradimo na kopaoniku vilu novaku djokovicu . ...

SKI kamere
Ne živim u okolini Kopaonika, ali mislim da svi koji žive u regiji, u prstenu od 50 do 100 kilometara, treba da imaju popust na prvih pet dana ski p...

Apartman Tiva K21 - "Milmari Resort"
Smeštaj za sve pohvale, bez ikakvih mana. Sve što je dogovoreno i rečeno je maksimalno ispostovano. Domaćin je brižan i ljubazan. Rado ću se vra...

Počela izgradnja nove akumulacije - za 72h u funk...
Nek se radi i gradi. Samo napred, pa da konacno progledamo.

@ kota 1473 verujem. ja sam bio nekretnina smiley

@No2 grinobit SS u 2022 godini posle poreza 2 miliona evra, u 2023 isto neto dobit posle poreza pola miliona evra. To je za sva 4 skijalista, od toga Z...

Počela izgradnja nove akumulacije - za 72h u funk...
Nacionalni park i zaštita prirode.