Kopaonik

Vila Jezero
Bancour
SKI kamere
InfoKOP portal je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka, hotela Grand, hotela Viceroy, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko, restorana Green, restorana Husky, hotela Junior, apartmana Bela reka, ski servisa Gala sport, apartmana Kop Konaci, Crown Peaks-a i JP "Skijališta Srbije" aktivirao trideset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 1 do 5 minuta.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Viceroy Kopaonik Hotel | 1.726m

Imaš konjički klub Frizija u okviru Rtnja...🙋‍♂️
delija
14.07.2024 | 11:10

nisam platiu taksu za ulazak na Kop od aprila prosle godine 2023...nisam dobio ni opmenu...da li neko zna da li zastareva,,,na sajztu e-naplate stoji da nisam platio i dalje
divlja tresnja (iOS)
12.07.2024 | 18:55

Pozdrav, stigao sam na Kopaonik juce, pa me zanima ima li neko iskustvo sa jahanjem konja i pesackim turama? Ako ima neko kontakt kako da pristupim ljudima koji se time bave. Hvala unapred
Реалан
11.07.2024 | 10:02

Слажем се са оним што је @MarijaKŠ написала, а посебно за дечија игралишта! Стварно је јадно наплаћивати деци присутп игралиштима! Да су бар у неком екстра стању или да нуде неку екстра услугу па ајд, али овако је баш јадно.....
Bora (iOS)
09.07.2024 | 21:05

Niko ne laže. Van vikenda je u Grandu i Gorskom za dve osobe od 85 do 100 eura noćenje sa PP.
AcaRg (iOS)
09.07.2024 | 19:47

Ova sekcija je postala stalno kukanje. Ljudima je bolje kada je Kopaonik bila divljina, za to je sada Stara Planina ili Tara, Golija. Uvek se pljuje i laze, trenutno dve noci hoteli sa doruckom su oko 300-400 eur.
Kopaonik je prelep, razvija se i treba mu i ljubavi. Ovako svi kukaju.
MarijaKŠ
09.07.2024 | 07:54

Dolazimo godinama leti na Kop, pretodnih godina i po 10ak dana, da pobegnemo od vrućine i gužve. Utisak jeste da je prazno, s izuzetkom kratkog perioda u avgustu.
Neko je napisao da su apartmani za izdavanje prazni leti i da pogledamo cene hotela za razlog, i potpuno je u pravu. Grand i Gorski, oko 100 EUR PP za dve osobe, u poređenju sa cenama hotela slične kategorije na Zlatiboru su duplo jeftiniji. Viceroy ne radi do decembra, ne isplati im se,
Utisci su da je ove godine mirnija situacija sa gradilištima po centru, završetkom Grand krila, Zoned apartmana i Grey nadogradnje. Aktivna su gradilišta po obodima centra (Concord West, Roseta).
Od letnjih sadržaja, dodato je par onih vašarskih automata za decu, valjda kao pokušaj da se približe Zlatiborskoj klijenteli. Jeftino i neprimereno izgleda.
Kao najjadniji potez ipak bih izdvojila "investiciju" SS prošle godine u produžetak ograde u Dolini sportova oko dečjeg igrališta, koje je pre 2023. godine bilo otvoreno za decu. Od prošle godine je u sklopu dnevne karte koju roditelji moraju da plate da bi im se dete poigralo na poluraspalom igralištu i štrokavom dvorcu na naduvavanje.
Prošle godine je i Grand investirao u kućicu sa toboganom i ljuljaškom i pored okačio poruku da je igralište samo za decu gostiju hotela, srećom ove godine nema tog tužnog znaka.
Crkva zarasla u korov pored kojeg teče potok koji smrdi na fekalije je isto jedan od favorita turističke ponude.
Nama je opet bilo lepo, šetamo po prirodi i svežem vazduhu, na prijatnih 20ak stepeni i kao par džangrizavih staraca kukamo kako je sve bilo bolje pre 10 godina.
03.07.2024 | 17:32

@trabant

Od tih 120, barem 60 kilometara je na preko 1500 metara sa severnom orijentacijom. Sa 120 kilometara staza bi Kopaonik bio svetsko odredište.
hopkop (Android)
30.06.2024 | 09:10

raduje me ulaganje u osnezavanje. vec sam pricao da se secam 90ih godina proslog veka,zakupim smestaj pre sezone u majcinom firminom odmaralistu i dodjem,snega ni za lek. ono sto kopaonik mora jos da resi je pitanje kanalizacije i to mi jako smeta i bruka nas kod ljudi koji dodju iz drugih drzava na nas kop. radujemo se i cekamo sa nestrpljenjem prve pahulje ❤️
29.06.2024 | 20:33

@trabant

Sav vertikani teansport na tom delu može da ima međustanice, ili sedežnicu u donjem delu, a preko 1600 metara, sidro ili tanjir.
29.06.2024 | 17:21

E, taj nivo „znanja skijanja“ ima 0,5% ljudi koji skijaju. Gledao sam ja instruktore i takmičare kako lete ne primećujući da je staza odvaljena od života, ali isto tako sam gledao drugaricu koja redovno trči i ima 3x jače noge od mene kako glat skija raskupusanu stazu koja mene samelje za 3 spusta – a realno je tek prebacila početnički nivo.
29.06.2024 | 14:44

@trabant

Ko zna da skija, svaka mu podloga dobro. Puno toga je severno otijentisano, do 1300ak metara, tako da mogu do početka aprila, poneoad do sredine.
29.06.2024 | 12:42

Od tih 120 km, koliko km je na lokacijama koja mogu da, uz propisno osnežavanje, očuvaju dobar kvalitet podloge tokom sezone?

Kakva nam klima ide, treba da se ubrza protok na ovom što imamo pa koliko traje, a ne da se ide nizbrdo, gde će sneg držati 10 dana godišnje.
26.06.2024 | 01:45

Kopaonik ima još 120 kilometara staza mogućih za igradnju. Čitava 3 sektora prazna.
26.06.2024 | 01:06

Trka koja je sad bila na Kopu na Karaman Grebenu je bila fenonenalna. Čak mi je onaj kačamak super legao. Dugo se nisam tako dobro zabavio. Daleko sam od iskusnog skijaša, ali treba više tih početničkih veleslalom trka.
25.06.2024 | 15:42

Rekao bih „samo nek' pogledaju kako to rade u Alpima“, ali će me kamenovati.

Ali...
1. Alpi su ispresecani putevima i imaju sjajne poglede na sve strane i zato su veoma zabavni svima na 2 i 4 točka (kvadovi, crknite). Kopaonik za sada ima određen biciklistički potencijal, ali realno ne nudi ništa više nego druge, bliže planine. Moralo bi se uraditi ozbiljno mapiranje, markacija i kategorizacija staza – i udariti u reklamu. Stranci bi dolazili, njima je sve novo zanimljivo.

2. Isto važi i za planinarenje / šetanje. Ko od nas nelokalnih iz glave zna više od 2 rute za šetnju koje su van skijališta?

3. Higijena i komunala. Ko hoće da ga zorom budi milozvuk visokoplaninskog hiltija i da umesto gradskog smoga udiše planinski cement, već ima Zlatibor.
Zika
25.06.2024 | 15:01

Kopanik kao NP, hoteli i vlasnici apartmana moraju da shvate da se klima promenila i da moraju da se fokusiraju i na letnju sezonu. Bio ja jednom i kao da nisam dosao u NP. Prljavo, puno smeca, nepokosena trava, razmontirano sve posle zavrsetka zimske sezone i lici kao da odes na more sredinom Februara. Treba se ugledati na Ski Centre koji znaju da naprave letnju sezonu. Onda bi i bilo izdavanja
Kopsam (iOS)
24.06.2024 | 23:28

Koliko je puklo izdavanje ove dve godine pokazuje potpuni krah prodaje nekretnina. Potpuno je stala prodaja i cene prvi put idu na dole.
Veleposednik
24.06.2024 | 21:31

Poslednje dve godine su bile katastrofalne za izdavanje, a posle dve takve godine sledece sezone ce ljudi biti jos obazriviji sa rezervacijama. Jos se koliko-toliko i izdaju apartmani koji su u centru. Mada i u centru je mnogo izgradjeno i tek ce da se gradi. Po trenutnim cenama kvadrata u centru tu nema nikakve matematike vise kupovati apartman sa ciljem da se isplati kroz izdavanje. U vikend naselju pa tek da ne pricamo.Letnja sezona za apartmane prakticno ne postoji, pogledajte cene hotela uostalom leti.
Kop❤️ (Android)
24.06.2024 | 15:17

Izdati apartman svake sezone je sve teže.Leti da ne pričamo.Cene održavanja je 40e po izlazu gosta(doček gostiju,čišćenje posle njih).
Sad bi prodala ili zamenila apartman za stan.
kopaca
24.06.2024 | 12:16

Zanimaju me iskustva ljudi koji imaju apartmane na kopu. Da li su zadovoljni izdavanjem , kakve su cene održavanja apartamana preko cele godine ?
Babuk (iOS)
10.06.2024 | 22:29

Kop treba da uradi nestho kao muzej kucu novaka recimo sve titule , rekordei da to bude atrakcija sama po sebi.
10.06.2024 | 14:18

@hopkop

druze ideja ti jeste luckasta. Al gde to ovde da pominjas. Ovde masa mrzi sve sto je domace. Da si pomenuo da se digne Federeru, e onda bi pristali smilies/smiley.gif

Ovde se ne dolazi da se nadju informacije o Kopu, nego da se hvale Alpi i da se prica kako nikad na kop doci nece
hopkop
09.06.2024 | 12:54

nasa drzava za svakakve gluposti ima para . a nikom ne pada na pamet da odvojimo 4 5 miliona evra i da sagradimo na kopaoniku vilu novaku djokovicu . da prstom pokaze gde zeli da bude sagradjena na kopu. da mu ukazemo zahvalnost i obelezimo secanje na nasu planinu gde je najbolji svetski teniser poceo svoje prve korake u pohodu na tu titulu
03.06.2024 | 23:59

Ne živim u okolini Kopaonika, ali mislim da svi koji žive u regiji, u prstenu od 50 do 100 kilometara, treba da imaju popust na prvih pet dana ski passa 20 posto van špiceva sezone. Tipa od kraja marta i sredina decembra. Ukoliko kupe poludnevni, broji se kao jedan dan popusta.
31.05.2024 | 09:16

@ kota 1473
verujem. ja sam bio nekretnina smilies/smiley.gif
kota 1473
30.05.2024 | 11:50

@No2

Dobit SS u 2022 godini posle poreza 2 miliona evra, u 2023 isto neto dobit posle poreza pola miliona evra. To je za sva 4 skijalista, od toga Zlatibor i Brezovica nisu radili ali su imali fiksne troskove, Stara Planina jedva, sve ostalo izvukao Kop. Ono sto sede glave u SS ne vide je da se prihodi smanjuju iz godine u godinu i da bez novih investicija u staze i zicare sigurno porasti nece.

@Marko

ne znam druze sta bih ti rekao, malo mi je ispod casti da navodim konkretno sta sve od nekretnina ima na Kopu, nek bude da nemam nista ako ce ti to ulepsati dan.

Uzdravlje
29.05.2024 | 15:42

@Mećava
U potpunosti se slazem. Ja bih taj datum za jeftin ski pass stavio pocetkom decembra i od 20og marta. Ultra jeftino (ja sam naucio da skijam na ski openingu kad je bio 70% popust)

Sve ostalo, maksimalno koliko moze da se naplati. Trzisno da kazem.

Ja nikad nisam toliko cekao na zicu KG kao sto neki ovde navode, i kad je ogroman red to se prodje za max 20min, a posle mozes gde hoces, gde je manja guzva. A uostalom kad je na KG guzva ode se na Pancic, ne vidim problem

Da da @kota 1473, imas svoj smestaj na Kopaoiniku, znam ja sam bio Kopaonik u toj prici
No2
29.05.2024 | 00:07

kota 1473:

Zaboravio si da su u debelom minusu SS zadnje dve godine... sreca pa dobijamo jezero
kota 1473
28.05.2024 | 22:32

@marko i @mecava

Drugari, ja sam na Kopu cele godine, kakvo crno skupljanje para za zimovanje, pa necu sebi smestaj da naplacujem pobogu. Uzmite lepo plan rada SS pa pogledajte stavke za ovu godinu, ovo o cemu pricate vuklo se po planovima do 2022 pa potpisano tek 2023 a masine usle u posao pre par nedelja.

Umesto da se ugovaraju nove zicare koje bi znacajno trebalo da rasterete guzve u centru - pricamo o zicarama za koje su odavno doneti planovi detaljne regulacije - u planu investicija je farbanje kućica za redare i redovno odrzavanje postojecih instalacija.

Tako da nista, ove zime ce pasti 3 metra snega nece baksuz vecno da traje, srecno cekanje sat vremena u redovima ujutro na KG i gazenje po repovima skija.

Uzdravlje,

Ski mapa >>>
DIVLJA TRESNJA- Imaš konjički klub Frizija u okviru Rtnja...🙋‍♂️

Vodopad "Jelovarnik"
21.6.2024.год. сам препешачио од Инфо центра Копаоник, до водопада Јеловарник, у оба прή..

SKI kamere

Počela naplata parkiranja tokom letnje sezone na ...
Ideja je oterati i ovo malo ljubitelja prirode van ski sezone.

SKI kamere
Слажем се са оним што је @MarijaKŠ написала, а посебно за дечија игралишта! Стварно је Ϯ..

Novi projekat | Kopaonik centar | Vila Pančić
Видим да већини смета што се гради,ми на Голији кукамо што се НЕ гради. Да би макар Ϯ..

Ski bar Mons - oglas za posao
Super je lokacija, osoblje atmosfera i klopa, posebno sarme i pita od borovnica,