Kopaonik

InfoKOP

Kraljevi Čardaci Kopaonik - 2019
BENU apoteka Kopaonik
English
ZONED
Novi apartmani
Bancour
Hotel Junior SKI BUS
 
SKI kamere
InfoKOP sajt je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka SPA, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko i ski bifea Jaram instalirao i pustio u rad deset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 30 sekundi.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Kamera JAT
Kamera Pančić express
Kamera Skituljko
Kamera Srebrnac
Web Kamera Srebrnac
Kamera GALA SPORT
Web Kamera GALA SPORT
Kamera KOP Konaci
Kamera JAT #2
Web Kamera JAT #2
Kamera Kraljevi čardaci
Web Kamera Kraljevi čardaci
Kamera MujEn Lux
Web Kamera MujEn Lux
Kamera Vikend naselje #1
Web Kamera Vikend naselje #1
Kamera Dolina Sportova
Web Kamera Dolina Sportova
Kamera Krčmar #2
Web Kamera Krčmar #2
Kamera Karaman greben polaz
Web Kamera Karaman greben polaz
Kamera Krčmar #3
Web Kamera Krčmar #3
Kamera JAT #3
Web Kamera JAT #3
Kamera Karaman greben izlaz
Web Kamera Karaman greben izlaz
Kamera Marine vode
Web Kamera Marine vode
Kamera Gvozdac
Web Kamera Gvozdac
Kamera Hotel Junior Brzeće
Web Kamera Hotel Junior Brzeće
Kamera Mali karaman
Kamera Crna Duboka
Kamera Vikend naselje #2
Kamera Crvena Duboka #1
Kamera Malo jezero
Kamera Karaman greben
Kamera Krčmar #1
FOROGRAFIJA DANA SA KOPAONIKA
Fotografija dana sa Kopaonika
SKI INFO LIVE MAPA
skiinfo live mapa
Arhiva web kamera


Komentari (13251)
 1 2 3 4 5 6 7 >  Last ›
volim skijanje (Android)
11.01.2020 | 17:09


Bio juce na Kopaoniku posle 2godine pa evo utisaka.
Po meni je rusenje objekta na Pancicu potpuno besmisleno, jer u svuda postoje slicni na slicnim mestima (ne mora se otici, pogledajte kamere). Ocigledno je da je gornji sprat "malo" van gabarita, ali nije nesto sto se ne moze nadoknaditi povecanjem vrednosti gradjevinske dozvole za 1 ili 2M eur i automatski ce istorijska gondola biti za toliko jeftinija.
Cini mi se da ce mnooogo manje uticati na ekologiju nego neobuzdano sirenje divljeg naselja na par km od centra, koje je u poodmakolj metastazi
Meni licno vise smetaju lokali u kojima je kuhinja odmah uz toalet odvojena kartonskim zidom, a higijena ispod svakog minimuma.
Generalno, Kopaonik je jedno od skupljih skijalista kad se stavi u odnos cena(ski pas, parking, ski bus, prilazni put, smestaj, pice na stazi, ...) i ono zbog cega se dolazi (staze u km, cekanje u redovima, smrzavanje na zici kad nije jedan od "onih", relativno retkih dana), ali nam je na par sati pa sve to zaboravljamo.
Mozda sam malo ili malo vise konformista, ali to je moje licno vidjenje.
Pozdrav svim ljubiteljima skijanja



Jana
11.01.2020 | 16:33


PetarT
Ne znam koliko košta dvosedešnica I nije moje da znam.Moje je da kao krajnji korisnik koji je za to dao neki novac ne visim tamo u mestu svako malo 15 min i trošim moje kukove i kolena.Moje je da ne visim na žici sat a skijam deset minuta.Ako sam zato razmažena neka bude.Ovo je polovično rešenje koje sigurno isto nije bilo jeftino a ne radi radnju.Polovična rešenja su uvek najskuplja.I sad ćemo sa tim ostati zaglavljeni tamo sledećih dvadeset godina.I da li je normalno da na M.karamanu tanjir star 30 godina ide brže od nove četvorosedešnice?Sad,nazovite me kako hoćete,slobodno.
Stjepan
11.01.2020 | 15:23


prošetaj na skijama tih 150m pa će ti sve izgledati jako dugo
Stjepan
11.01.2020 | 15:21


Nadležni,zašto demontiraste Vučka 1 ,ljudima svih uzrasta duša u nosu dok izađu pešice tj.na skijama od Vučka 2 do izlaska sa Rtnjeve žice u pravcu povratka prema centru?
Edmundo (iOS)
11.01.2020 | 14:59


@PetarT

Na MM sidro/tanjir često staju jer mehanizam ne valja. Ne uvuče sidro/tanjir kada se skijaš otkači. Onda radnik na gornjoj stanici mora da zaustavi žicu tačno kada je taj tanjir/sidro kod stuba, pa se popne i udari mehanizam (da, udari), pa siđe i pokrene. I tako svakih malo.

Ako je to u skladu sa standardima onda si u pravu. Ja bih ipak rekao sa je uzeto neovalitetno rešenje.
Goci goci (Android)
11.01.2020 | 14:00


Pozdrav za ovog momka sto srravlja ove snimke...svaka cast
Goci goci (Android)
11.01.2020 | 13:56


Bolje da je ostao disk ,ili da su dodali jos jeda disk nego onu glupost...Sad da bi dosao do Gobelje biras izmedju dva zla sta je bolje.Ono cudo na Marinim vodma ili onaj nesretni Vucak koji kad napada sneg moras da legnes da bi te izvukao,jer se toliko spusti sajla da ti nije dobro,a to sto ti sajla umaze jaknu to je posebna prica...
PetarT
11.01.2020 | 11:49


Jano najbolje da stave svuda teleport. Mnogo ste razmazeni. Da li ti znas koliko kosta jedna zicara? Pa ne mogu svuda da budu sedesnice. Posebno ne Marine vode koja jedva da imaju 800 metara duzine.
Jana
11.01.2020 | 08:25


Onoj osobi koja je postavila ”ono” na Marine vode zabraniti prilaz bilo kom skijalištu. Predivna staza koja je i vrlo bitna veza prema Gobelji zvrji prazna i niko je ne vozi.”Ono” više stoji nego što ide a I kad ide ide sporo.Tanjir napravljen za levoruke a 95 % populacije je desnoruk.Kad se već rešavao problem zar nije mogla barem dvosedešnica po mogućstvu brza a ne kao onaj promašaj na Sunčanoj I Malom karamanu gde te žica izvlači pet puta duže nego što se spuštaš!!!!
atom (Android)
11.01.2020 | 00:24


imate u centru dolinu Sportova gde Se nalazi pokretna traka za pocetnike skijaše.
Vlatko
11.01.2020 | 00:14


@sd

Pretra ga sa tim kamenjem. Ima sitnog kamena na vrhu Crvene Duboke kada se to prođe do dana nema nigde. Cela crna duboka nigde kamenčeta. Pančić 4b prema samoj levoj ivici ima malo sitnog kamena na vrhu ostalo sve odlično. Karaman greben i Mali karaman odlični isto nigde kamena. Gvozdac I Gobelju nisam vozio danas.

Staze odlicno drzale jer je niska vlaznost. Guzve samo na KGBu i Malom karamanu. Tu se čeka maksimalo 10 min. Sve ostalo se prolazi vrlo brzo.
Stevs
10.01.2020 | 20:18


sd
10.01.2020 | 20:10


Izvastaj 10.01.2020.

Vreme: Fenomenalno, Idealno, Fantasticno

Skijanje: Veoma dobro do 12 sati. Posle toga se staze raskopaju, stvori se ledhupseri progledaju svuda ima kamenja apsolutno svuda: Pancic, Obe Duboke, Gvozdac, Ledenice i gobelja (u manjoj Meri) Mali karaman takodje u manjoj meri. Jedina staza koja nema kamenja ili ga ima u zanemarljivoj meri je Karaman Greben. Za ostale staze ne znam jer ih nisam skijao.

Guzve:
1. Karaman greben normalno skijanje do 10 posle toga cekanje 15 min.
2. Krst isto kao karaman greben.
3 Pancic do 10 nema cekanja posle toga 3-4 min
4. Duboka nema cekanja
5 Gvozdac nema cekanja
6. Krcmar nema cekanja
7. Gobelja do 11 bez cekanja od 12 oko 5 min veliki plus za gobelju je da nema guzve na staazama bez obzira na broj skijasa na zici.
8. Mali karaman do 10 nema cekanja posle toga se ceka do 4-5 min a pred kraj dana (oko 3) kada se ljudi vracaju sa gobelje moze biti i do 10 min.
Za ostale ski litove ne znam nisam ih koristio.

Daniel (Android)
10.01.2020 | 18:01


@Skumax
Da, susedi Rumuni.
DejanVR
10.01.2020 | 16:11


@swarovski

Kao rodjeni Vranjanac na privremenom radu....predlazem Vam da posetite neko skijaliste blize Makedoniji. Sar planina, Brezovica, Besna kobila (gde sam ja ucio nekada davno da skijam) ili Stara planina. Vise je razloga i navescu samo neke od njih.
Prvo, jeftinije je bilo koje od navedenih u odnosu na Kopaonik - i to u svakom pogledu (mi Vranjanci vodimo racuna o tome). Drugo, ako deca ne skijaju, na bilo kojoj od pomenutih planina (skijalista) postoje instruktori koji ce im pokazati "prve skijaske korake" a opet cene ce biti mnogo prihvatljivije.
Trece, guzve na pomenutim su mnogo manje od Kopaonika.

Itd., itd....

Naravno na svakoj planini moze da se uziva, nadise cistog vazduha, napune baterije...
Ali, ako je poenta biti vidjen na Kopaoniku onda je to nesto drugo.

Na svakoj stazi moze da se uci bez koriscenja zice ali je mnogo naporno penjati se (tako smo mi nekada davno ucili, naglasicu davno). Deci da pravilno padnu, pravilno ustanu na skijama, pluze dok ne proskijaju nesto drugo, moze da pokaze bilo ko ko skija par godina i prosao je kroz tu obuku (opet se vracamo na cenu, instruktori ce za to da uzmu dobre parice).

Nije mi cilj da Vas odvratim od namere da posetite Kopaonik, daleko od toga ali preporucujem da to uradite kada imate pravog razloga a to je da deca uzivaju u skijanju kada ga vec nauce.

(Sad ce da raspale po negativnim komentarima ali mi je namera bila dobronamerna).
swarovski
10.01.2020 | 14:55


Sakam bas da go posetam Kopaonik nikogas ne sum bila.Ako moze info za nego onaka opsto .ne sum skijac ama sakam moite deca da skijaat pa dal9i postoi nekojastaza da nemora da se kacimena zicarata samo toa meinteresira kako za pocetnici za skijaci.fala vi unapred iz Makedonija
Brdng (Android)
10.01.2020 | 13:27


Pa je l te svaki put oderu ili svaki put parkiras kod jata pa te niko ne dira. Moras da se odlucis ja mislim.
Nemanja kop (iOS)
10.01.2020 | 11:30


Kopaonik ima srece zato sto nema blizu skijaliste koje mu parira. Zato je svake godine sve gore, cene svega skacu a sve vise ljudi ima. Zamislite da vi dizete cene u nekom vasem biznisu a sve vam vise ljudi dolazi ili kupuje proizvod i vi bi sami podizali sve vise i vise. Ali ako opet realno gledamo cene smestaja u centru parking ski pas cene po kafica sve generalno je 30% skuplje od onoga sta kopaonik nudi. Zamislite sad kad dodje gondola i ostale staze pa garaza ce biti 3000 noc u grandu 300 evra kafa 400 din a ski pas kao u francuskoj.
gille
10.01.2020 | 11:26


Stevs, hvala na upozorenju. Ipak postavlja se ključno pitanje: da li Kopaonik ima dovoljan broj parking mesta za sva vozila koja se u trenutku nalaze gore? Ako ima, nije problem, treba da pošalju gore još dva pauka, ali ako nema, onda imamo mnogo veći problem. Iskreno mislim da fali bar 50% parking mesta u odnosu na broj vozila. Dakle, dozvolili su haotičnu gradnju, zgrade bez parkinga itd nisu napravili adekvatan parking koji bi pokrio sva vozila i ajmo sada da odnosimo nepropisno parkirane. Potpuno se slažem da treba uklanjati vozila koja smetju u čišćenju snega i slično, ali sva ostala koja su nepropisno parkirana, a ne smetaju nikom, nisam baš siguran. I kada će pauk početi da odnosi lopatare, tu bruku koja je iz godine u godinu sve rasprostranjenija..
RashA
10.01.2020 | 11:15


@ANA

Molim Vas (i sve, generalno) - ne polazite bez lanaca na planinu zimi (odgovarajućih za Vaš točak i Vaš auto, da ne bi napravili štetu na autu), em je po zakonu obavezno zimi na planini imati lance u opremi, em može da se desi da Vam stvarno i zatrebaju i ako ih nemate - da napravite kolonu vozila na suženom putu i da dugoročno zakrčite saobraćaj i tako napravite ogromnu materijalnu štetu mnogima. Ne morate ih unapred stavljati ali ih držite negde kod suvozača a ne ispod tone stvari u gepeku, ako policija pušta na planinu bez lanaca - to je to, verovatno nećete ni zaglaviti nigde. NE REAGUJTE na to što lokalci (posebno u Brzeću) mašu panično rukama kao da 30m dalje leži čovek na putu - ne bi li Vas zaustavili i naplatili Vam montažu lanaca (nekad su tražili 500 din, ne znam sad), najbolje je staviti lance samo ako stvarno zatrebaju ali to morate naučiti prethodno kako se radi (nije muški posao, može svako, malo prljavo doduše, potražite na YouTube "montaza lanaca za sneg" i sačuvajte video na svom mobilnom) idealno provežbajte jednom na suvom, mnogo će značiti posle kad u uslovima npr. jakog vetra, snega, na -15 pokušavate da ih montirate (da nije u tim uslovima "prvi put").

Moj je utisak da je put preko Jošaničke banje pogodniji od puta preko Brzeća, da su nešto blaži usponi, zaštićen šumom i manja šansa za jak vetar koji nosi sneg i smanjuje vidljivost na nula, mada je doduše pre neki dan palo stablo preko tog puta, tako da...

Da li trebaju Lanci? To se ne zna unapred i menja se iz trena u tren (na ovom portalu u sekciji INFO ima stranica "Prohodnost i Održavanje Puteva" gde su telefoni odgovarajućih službi koji u svakom trenutku znaju stanje na datom putu). Ako je celu prethodnu noć padao jak sneg (i dobar deo dana pre toga) - veća je verovatnoća da će lanci zaista i zatrebati i tada će svugde biti gužve i parking mesta neće biti očišćena i biće haos u centru i ljudi neće moći ni da se isparkiraju bez da iskopaju 500kg snega lopatom koju naravno nemaju a mašina za čišćenje naravno ne dežura odmah 5m pored samo da moj auto očisti, već čisti saobraćajnice i upravo suprotno - zatrpava moj auto (parkiran pored kolovoza) još više na parkingu - snegom koji sa kolovoza sklanja sa strane smilies/smiley.gif
... dok je tih situacija biće i tzv. "lopatara", mnogima pozli kad ispred svog auta vide jednu-dve piramide od snega visine košarkaša, a neki ne mogu ni da pronađu svoj auto ispod snega (manja šansa da se to desi na parkingu javnog servisa)...

Lopatari ne mogu da Vas "presretnu"na putu, oni nemaju moć da zaustave auto na putu ali Vam neće dozvoliti da tek tako uđete na mesto koji su oni "izlopatali" od snega, naplaćuju isto kao i parking dole (500 dinara dan) ali za manje dana (posebno za vikende) ili za bolja mesta će pokušati da dobiju više od 500 din po danu (pregovarajte), nemojte pokušavati da stanete na "njihova" mesta a da izbegnete plaćanje - ne želite da Vam neko "anoniman" ogrebe ili ošteti auto. Mislim da upravo lopatari "drže" sva mesta ispred Jat apartmana smilies/smiley.gif VAŽNO - ako vas čistači snega zatrpaju kao što sam iznad napisao - lopatari Vas neće "vaditi" odatle za džabe (iako su Vam naplatili to mesto), tražiće bar 500-1000 dodatnih dinara da Vas "iskopaju" iz tog istog mesta koje će opet "prodati" 10 minuta kasnije nekom novom.

... a sada sa ovim "paukom" - verovatno postoji mogućnost da Vas lopatari "parkiraju" i na neko mesto koje je "na udaru" tog pauka, ali ne bih rekao zato što se svi oni znaju i ne verujem da bi jedni druge sabotirali, no ko će ga znati...

Ne znam da li je proradila aplikacija koja govori o broju slobodnih mesta u novog garaži - ali bi ista bila jako korisna jer bi puna garaža (ili naglo punjenje iste) moglo da bude indikator haosa u centru i slabe očišćenosti otvorenih parkinga, ako nekom ta informacija znači...
PR
10.01.2020 | 10:53


Kakav dan ...
Temperatura u plusu, sunčano, 70 cm snega ....
Uživajte na snegu malo i za nas koji samo gledamo ..
ANA
10.01.2020 | 08:56


Da li neko moze da mi kaze da li i dalje postoje lopatari na kopaoniku ili se kroz ovaj sistem to uredilo planiran da dodjem sa 3 drugarice za 3 dana pa me svaki put presretnu i oderu. Takodje da li je moguce parkirati ispred jata, svake godine tamo parkiramo i niko nas ne dira. I da li je put od brusa prohodan i da li su potrevni lanci?
Arr
10.01.2020 | 08:18


Propisno u garazi skoro isto kao nepropisno na ulici smilies/cheesy.gif
Stevs
10.01.2020 | 00:01


Od ove nedelje radi pauk na Kopaoniku. Cene naknada za uklanjanje nepropisno parkiranog vozila u TC Кopaonik:

- naknada za uklanjanje nepropisno parkiranog vozila, mase do 1.330 kilograma - 11.500 dinara;
- naknada za uklanjanje nepropisno parkiranog vozila, mase od 1.330 do 1.900 kilograma - 15.500 dinara;
- naknada za uklanjanje nepropisno parkiranog vozila, mase preko 1.900 kilograma - 21.000 dinara;
- naknada za prekid pokušaja uklanjanja nepropisno parkiranog vozila - 4.000 dinara;
- naknada za čuvanje vozila u depou "Parking placa", na svaka nova započeta 24 sata - 2.000 dinara;
- naknada za blokadu i deblokadu vozila, blokatorima za točkove - 6.000 dinara - 24 sata;
- naknada za pokušaj postavljanja blokatora za točkove - 2.500 dinara;
- kazna za nepropisno parkiranje vozila, koju podnosi saobraćajna Policija 5.000 dinara.

Igorog
09.01.2020 | 20:18


Pohvala za okretanje kamera, lepsi je pogled na staze
skimax
09.01.2020 | 18:22


@Daniel
Rumuni?
Daniel (Android)
09.01.2020 | 18:13


Jurcaju u grupama, ne obaziru se na nikog. Guraju se kako na stazi tako na prilazu zicama, ako im nesto kazes kuliraju te. Deru se preko motorola koju nosi svaki treci od njih. Cak i ski skolu svoju doveli i postaju dominantna "vrsta" ove sezone.
Gracija
09.01.2020 | 15:08


Slažem se sa Robosrbom. Godinama skijamo poslednje nedelje februara ili prve nedelje marta. Savršeno je. Dani su duži i topliji, manje gužve, ski pas i smeštaj jeftiniji.... Deca propuste nedelju dana škole, ali skijaju na miru.
Pozdrav za sve skijaše...
Robosrb
09.01.2020 | 12:01


Dodatno, pošto videh prethodni komentar na temu parkinga - zaista, i ja na planinu uglavnom idem busom, ili kombijem, ostavim auto parkiran kući. I svaki put dosad je bilo isto kao gospodin čovek. Mislim da se isplati ići svojim automobilom, samo ako se vozi troje-četvoro u kolima, imajući u vidu problem sa parkiranjem i nedostatkom parking mesta. Uštedi se na novcu, i još važnije na nerviranju.
SS i lokalna samouprava ako su pametni, odmah još jednu garažu da naprave, negde bliže prilazu i reše problem.
Robosrb
09.01.2020 | 11:54


Hajde i ja da napišem koju na temu gužve.

Za skijanje jeste nenormalna gužva na svim planinama oko praznika (Nova godina, Božić, Sretenje), što je i prirodno. Žele ljudi da iskoriste maksimalno svoje slobodne dane, a i deca imaju raspust. I sam sam više puta bio zaglavljen u toj masi.

Međutim, onda jedne godine preskočim Sretenje i odem naredne sedmice radnim danom na Jahorinu, a slično tome početkom aprila odem na Kopaonik. Ljudi, maltene sam bio sam na stazama. Imao sam osećaj da je cela planina samo za mene.

Tako da vam je moj savet - gorenavedene praznike preskačite za skijanje, idite sa porodicom u neki mir i tišinu. Srbija i okolne zemlje su prepune prelepih planina na kojima može carski da se odmori, za smešne novce. Primera radi, Javor kod Ivanjice. Ili poznatiji Zlatar. Savršeni za šetnju, hiking, MTB biciklizam, planinarenje, trčanje, izlete. Postoji nedostatak ostalih sadržaja, ali jedna knjiga i par filmova upotpune dan, pored ovoga što sam naveo.

Nisu planine samo Kopaonik i Zlatibor i skijanje.

Ili sepomirite sa tim da ćete biti u gužvi, zaglavljeni u saobraćaju, i u redu na žici.

Aj u zdravlje, pa se vidimo na Kopu za koju sedmicu. smilies/smiley.gif
Jana
09.01.2020 | 10:04


Spale(Android)
Evo meni je lepo.Jeste bio haos na dolasku i ima mnogo stvari koje se na Kopu mogu poboljšati ali sve nekako zaboravim kad je ovakvo vreme.Jer Kopaonik je onda jednostavno predivan.Nisu takve gužve,ni blizu kakve znaju biti.Staze nisu idealne i zahtevaju oprez jer jednostavno nema snega.Ali skijati se može I to dobro.Na skijanju je retko kad sve idealno tako da kad sija sunce i nema vetra to je pogodak.I ne razumem zašto svima smetaju ljudi koji ne skijaju i sede po kafićima.Pa nije planina samo za skijaše.Svako bira svoj vid uživanja I relaksacije.
Bora
09.01.2020 | 08:41


Spale,
najeo sam se ja te soli na Kopaoniku, 29 godina skijam ovde bar jedan vikend godisnje. Sto se soli tice, zena mi je dozivela tezu povredu 2011. i bila su mi puna usta iste jer smo osetili sve cari onog nevidljivog dela Kopaonika. Ucio sam da skijam kad je glavna zica bila jednosedeznica iz centra. Sada zimi skijam s porodicom, a leti smo po deset dana gore,planinarimo. Nemoj samnom o toj soli. Itekako se osecam pozvan da branim planinu komentarima od onakvih kao sto je bio tvoj prvi. Ne znam sto si se te tako uvredio. Pozdrav.
Spale (Android)
08.01.2020 | 23:51


Vidis Boro ja imam puno pravo da opletem po Kopaoniku.Moje je srce je tamo ostalo za razliku od mnogih "dodjosa" koji se dice svoji poznavanjem istog.
Najlakse je nekoga izvredjati,jos ako ga ne poznajes...E onda ti je ego na mestu.
Posto si kroz sarkazam rekao ono o Zlatiboru i skijanju,recicu ti jedno.
Ne volim da ispadne da se hvalim ali ja sam celo svoje detinjstvo proveo na Kopaoniku.
Ne pricam samo o zimovanju nego o celom letu,jesnima i tako bar 20 godina.
Onoliko koliko sam ja sa sada.svojih 40 godina peske presao popreko preko Gobelje neki je nece iskijati za ceo svoj zivot.
Zvuci pateticno ali tako jeste.
Tako da kad pojedes jos jedno 50 kila soli na Kopaoniku mozemo da diskutujemo o njemu.
Odvesvu te na nas plac koji je u porodici vise od 60 godina da vidis pravi Kopaonik,upoznas prave ljude,popijes ledenu vodu sa izvora i pokazem ti slike kako pada sneg u sred maja a ti hrabro u majici.
E zato imam pravo da kazem da je sada ovo oko praznika bezveze i da mi se sve ovo ni malo ne svidja.
Tebi je iskreno sve jedno.Ti ga volis zbog skijanja i sutra ces se okrenuti necem boljem ako se pojavi.
Ja ga za razliku od tebe volim svim svojim srcem i dusom.Ti nikada neces osetiti onu iskru i istovremeno i radost i tugu kad dodjes,stanes na panj od bora na kome si pre 30 godina urezao svoje ime i pogledas ka livadama.
E zato moj Boro ne mogu da pokupim svoju loptu i odem jer taj mec sa nasom loptom traje mnogo mnogo dugo.
Uzdravlje i zelim vam svima lepo skijanje.
СТОП МАНИЈАЧКОЈ ВОЖЊИ
08.01.2020 | 23:18


@Stef (iOS)

Моја грешка, наравно да је требало то да урадим.
Stef (iOS)
08.01.2020 | 23:16


Sto pišeš to ovde? Prijavi ih redarima. Odmah će ih opomenuti ili oduzeti ski pass.
СТОП МАНИЈАЧКОЈ ВОЖЊИ
08.01.2020 | 23:08


Караман гребен ноћна стаза вечерас

20 Румунa све време вози спуст целом стазом.
Безбедност нула! Пролећу целом ширином стазе, не обазиру се на одрасле као ни на децу!
Апелујем на надлежне из скијалишта Србије да одузму ски пас овим ликовима ако наставе са оваквом МАНИЈАЧКОМ вожњом.

Поздрав
Bora
08.01.2020 | 23:01


JD,
nema tu nikakvog vredjanja, samo moje vidjenje stvari. Zlatibor kao prva opcija za poredjenje s Kopaonikom u svakom smislu, sa kojom drugom planinom da poredim? Podjednake guzve,cene,parkairani automobili, par dobrih ski staza.. Kakvo vredjanje?
Ako ti nije jasan prethodni komentar, sustina je u tome da svako moze da odabere sta hoce ili nece. Momak je dobro opleo po o Kopu, a ja kazem da je najnormalnija stvar da odustane i proba nesto drugo (uzmem svoju loptu i idem kuci, necu tako da se igram), a ne da pise kako je generalno ovde sve lose. Uzivaj u slobodi izbora. Svako dobro.
JD (Android)
08.01.2020 | 21:12


Boro druze, rodjen sam tamo gde vi sada zimujete i volim svoje rodno mesto vise nego bilo ko od vas ali sta zelim da kazem je da nije uredu vredjati ljude koji idu na Zlatibor na nacin kao da su manje vredni sto idu tamo!!!
Spale (Android)
08.01.2020 | 18:36


Pa eto vidite moja porodica i ja nismo ni malo razmazeni,vec samo realni.I naravni da kada neko toliko sve plati i namuci se da dodje onda i odskija tih par dana do kraja.
Ako se secate onog famoznog ski openinga pre 2 godine kada se cekalo citavu vecnost pa cak i na povratak kolima preko Brzeca koje je trajalo 3 sata do Brzeca i pored toga opet dolaska i gutanja tih stvari koje kao "ajde nema veze prezivecemo" mozete zakljuciti da ne trazimo dlaku u jajetu.Jednostavno ovo oko praznika je izgubilo smisao.
Jedno kajanje ne gine-ili kad ne odes ili kad odes.
Mozda nekome odgovara da se gura,ulece sa strane,gura decu i gazi tudje skije.Mi nasu decu ucimo drugacije.
I da,nije isto otici sam i sa decom.Ko ima decu zna o cemu govorim.Ja cu se sam sjuriti npr niz Pancic bar 2 puta dok sa dvoje dece to mogu samo jednom.Bez obzira sto imaju 14 i 10 godina i lepo skijaju,ne dozvoljavamo im da jurcaju kao sto mogu ja ili neko odrastao npr.
Lagano,pametno,sa uzivanjem i uvek svi zajedno.
Zao mi je sto ne mogu da postavim sliku tj. screenshot jedne kamere od 03.01. da vidite mravinjak ispred zice za Pancic.
Svaki dan pratim kamere kako ovde,tako i u Banskom jer tamo idemo sada u subotu.
Tamo je tek bio pakao ovih dana.
Od jutros je sasvim druga prica svuda jer je ta tura "praznicnih" skijasa otisla.
Pozdrav svima i lepo skijanje.
SakiNS (Android)
08.01.2020 | 17:48


Bez uvrede, al' ti onda idi u martu ne popuj drugima ako im je lepo bilo...
Ko je pogodio sa smenom ove nedelje svaka mu cast za vreme, cestitam smilies/smiley.gif)
Bora (Android)
08.01.2020 | 17:19


Spale, evo da se javim.. meni je bilo lepo.. i jos mi je.. kazes guzva na stazi kao u Knez Mih. Pa jeste u centru, dno Krsta, Karaman grebena, Mali Karaman ... ocigledno samo tu skijas pa to i komentarises. Da si otisao dalje od centra znao bi da vec duze vremena nema cekanja na crvenim i crnim stazama. Gobelje npr. sve sredjene i prolazi se bez zadrzavanja, Duboke, Gvozdac... sve super funkcionise. Nisam nesto primetio nervozu na tim stazama, ni bahate.. neko je tebe dobro naljutio pa ti je slika mutna iako magle nema. Probaj sa Zlatiborom npr. Kazu cist vazduh, pristojne cene, neka gondola.. eventualno mozes naleteti na nekog prolaznika i parkiran auto. Staze vrhunske, bez guzve, toliko izbora za skijanje da neces stici da pogledas da li je guzva u kaficima.. srecno!
JeremyLynch (Android)
08.01.2020 | 16:09


Da me ne shvatis pogresno...ali sve zavisi od coveka do coveka...mozda si ti samo malo razmazen,kao jos neki prisutni na portalu...bio sam od 28.12 do 4.1...i jedan dan je bila izuzetna guzva na polaznoj stanici Karaman greben...i? Znas koliko sam tacno cekao da sednem na zicu? 7 minuta tacno...kakvi 25-30minuta cekanja...budite malo realni...guzve na stazama jesu i bezbednost je poprilicno dovedena u pitanje,to stoji...ali jednostavno je tako u kriticnim periodima...ali ocigledno da niko ne odustaje.
Spale (Android)
08.01.2020 | 15:26


Ja samo ne mogu da shvatim da je nekome ovih prethodnih dana bilo lepo na Kopaoniku.
Pocevsi od puta ka gore,kolapsa,nervoze,pa onda gore neverovatnih guzvi itd.
Gore nigde parkinga,parkirana kola na sve strane.
Kakava crna policija,kazne itd.
Isti javasluk kao i ranije.
Cekanje na zicu po 25-35 minuta.
Na stazama kao u Knez Mihajlovoj,kao mravi.Lokali prepuni,mnogo posmatraca i setaca.
Nikako mi ne ide jedno u glavu.
Stra trazis gore u sred zime ako ne skijas.
Nemas gde da setas,nista da vidis.Ne mozes da mrdnes.
Danas sam bio u Salto M servisu na Banovom Brdu.
Trebalo bi da vidite kako izgleda masa vracenih skija sa Kopaonika mada takodje i sa Jahorine.
Treba debeeelo razmisliti o odlasku gore pre marta.
Ix (iOS)
08.01.2020 | 12:29


Koliko traze Krcmar a tu stazu moze da vozi 1 od 100 skijasa tamo na Kopaoniku sad gledam kamere eno vidim bas guzva .. 😁
Shaolin Master
08.01.2020 | 10:16


Da li je proradio novi parking pored suncane dolione, pored putne baze? Ima li neko neku informaciju o tom parkingu sem da je poceo da se sredjuje ove godine?
Stevs (iOS)
08.01.2020 | 09:41


Od 10h startuje Krčmar smilies/smiley.gif
Indijanac (Android)
08.01.2020 | 08:54


Ko je ubo ovu smenu, osevapio se. Vreme ne moze bolje da bude.
Harli (iOS)
08.01.2020 | 00:46


Super je vest Gondola iz Brzeca, treba da se siri Kop ravnomerno na sve strane i da se rastereti centar, a da li neko ima neku pouzdanu informaciju da li ce biti Gondole iz Vikend Naselja?, verujem da bi to isto imalo pozitivan uticaj u povezivanju sa centrom, unapred hvala.
Azureusko
07.01.2020 | 22:44


Kad smo kod seče šume
https://www.youtube.com/watch?v=SNjgjPcmZVc
smilies/angry.gif
info (iOS)
07.01.2020 | 19:11


stanje na 07.01

radi 80% staza , od ove sezeno novi karaman greben odlican sirok , gobelje sve rade i odlicno su pripremljene, gvozdac nije idealan ali radi, crna duboka odlicna, crvena na vrhu losa, mali karaman i karaman super, guzve ima ali ne ceka se nigde previse, danas je vreme bilo nerealno bez vetra bez oblaka idealno.
ko misli razmislja sutra nek krece jer ovi uslovi ce biti i par narednih dana.

uzivanje
pozdrav svima
Stevs (iOS)
07.01.2020 | 13:32


Od danas radi i sidro Treska (premešteni ski lift sa Ledenica). Lift radi samo za izvlačenje, a radno vreme je od 9 do 13h.
Zvezdarac (Android)
07.01.2020 | 13:15


Jedino da razvuku ovaj veštak što se pravi danima i na novu stazu. Doduše, ne znam koliko je to realno za izvesti ali to je jedina nada da nova staza radi.
Druga stvar koju moraju pod hitno da urade, ako misle da im ta staza radi uopšte, je novi red topova i ograde protiv vetra. Ovako sve ode u provaliju.
John (iOS)
07.01.2020 | 11:46


Bravo Stevs... svaka ti ja na mestu
NSalajka
07.01.2020 | 10:54


@JeremyLynch
Na kamerama se vidi da ima snega na Krčmaru a ispratio sam i da su ratracima prelazili već nekoliko puta(čim ulaze sa ratracima znači da ima dovoljno snega).Ovo pišem za staru (užu) stazu, ova nova se vidi da je gola i da tu nema šanse da ove godine bude nekog skijanja.Teško mogu da poverujem da ima uslova da se pusti staza kod Juniora bez veštačkog osnežavanja a da na Krčmaru još uvek ne postoje uslovi za skijanje.Svi znamo koje su razlike u padavinama (pa i u samom zadržavanju snega) u Brzeću i "gore" na planini.
Stevs
07.01.2020 | 10:43


Na Maloj Gobelji nije ništa predviđeno da se gradi zato što je taj deo Kopaonika pod prvom kategorijom zaštite Nacionalnog parka Kopaonik. Inače tamo postoje fenomenalni uslovi za dosta staza na severnoj strani sa visinskim razlikama i do 500 metara.

Evo slike gde mi po meni mogla da bude potencijalna žičara koja bi opslužila veliki broj staza sa leve i desne strane žičare. Takođe ovaj deo skijališta bi vrlo lepo bilo povezan sa Gobeljom koja je levo na slici.

Žičara bi mogla da bude dugačka 2.17km. Polazila bi sa 1922mnv a silazila na 1410mnv. Vertikalni pad 512mnv. Više staze bi moglo da se proseče sa grebena levo i desno jer su oba grebena u blagom padu. Poređenja radi sadašnja Gobelja je dugačka 878m sa vertikalnim padom od 233m.

https://www.infokop.net/temp/malagobelja.png

PS: Sve ovo bi imalo svrhu samo u slučaju povezivanja Gobelje sa centrom sa dve nove žičare. Obe su predviđene master planom. Prva je Vučak koja bi silazila u Crvene bare sa vrha Vučak, a druga bi išla iz Crvenoih bara na vrh Gobelje. Više o tome na linku ispod:

https://www.infokop.net/investicije/izgradnja-novih-zicara-na-potezu-marine-vode-gobelja.html
Dzulov (Android)
07.01.2020 | 08:27


Mir Boziji, Hristos se rodi!
Niko od ovih iskusnijih da mi odgovori...
Da li je moguca izgradnja staza na Maloj Gobelji?
Da li je moguce sa M.Karamana napraviti vezu sa Gobeljom i sa Suncane na Pancic direktno(u cilju smanjivanja čepova), tj.kapiram da je moguce nego da li je negde predvidjeno?
Da li je za ubrzavanje M.Karamana i S.Doline(u cilju prebacivanja nekih manje iskusnih skijasa i ski skola) potrebna kompletna nova instalacija?
I da li ce se srediti Bela Reka i neke staze oko nje izgradnjom gondole?
Skijašin (iOS)
07.01.2020 | 02:05


HRISTOS SE ROSI INFOKOPOVCI I MIR BOŽIJI smilies/smiley.gif
Marko77
06.01.2020 | 22:02


Sve je vise kvalitetnih komentara, pa covek moze nesto i da sazna . A kada su parkinzi u pitanju , ne verujem i da je i u razvijenijim skijalistima, da ne kazem bogatijim drzavama , to lako resivo , ali kako nisam bio onda necu ni da pricam. Ovde se iz godine u godinu broj skijasa povecava i tako ce se nastaviti , a ne verujem da ce Skijalista Srbije tom brzinom moci da prate novonastalu situaciju .. Moze se desiti da povecaju cene u svim oblastima , posebno za vreme praznika ili prosto da puste ovakav jedan stihijski razvoj do momenta da skijasi pocnu da odlaze na uredjenija skijalista . To je po meni potpuno bezveze , jer imamo dovoljno potencijala , a premalo kvalitetnih resenja , koja ne moraju uvek da prate i novac...
Veljko N. (Android)
06.01.2020 | 20:43


Dolazim u nedelju, zna li neko očekuje li se da rade sce staze kao i do sada? Hvala i srdačan pozdrav.
JeremyLynch (Android)
06.01.2020 | 19:34


Pisao sam o Krcmaru juce cini mi se...kad bi mogao da okacim sliku,videli bi ste kako izgleda Krcmar(pricam o stanju u subotu)a ne verujem da je ovaj sneg i olujni vetar nesto promenio na bolje.Ko je na Kopaoniku,neka svrati u novi kafic Greben(ne reklamiram) ali gornja terasa gleda direktno na Krcmar...sve ce vam biti jasno.
NSalajka
06.01.2020 | 18:50


Koliko snega treba da padne i kolko dana sa idealnim uslovima za osnežavanje treba da se pripremi Krčmar?Razumem da ovu novu pripadajuću stazu gde nema topova ne mogu brzo da pripreme ali staru su mogli dosad već tri puta.
Срђан
06.01.2020 | 17:27


Хвала Ацо, зна се понешто о теми, ове назовимо их климатске промене шуре, биће велики изазов у деценијама које долазе. Ето погледај до пре две недеље биле пролећне температуре. Па ел је то нормално!? Мислим да флертујемо ка промени на неку врсту субтропске климе. Гоч и сличне планине, бројни врхови су били голети, чак и без траве, а сада су густе предивне шуме. Хвала паметним и вредним горанима. Мало по мало и вегетација је направила цео екосистем. Сигуран сам да би се одазвао велики број људи када би Стевс организовао прикупљање финансијских средстава за озелењавање нашег Копаоника.
Vinkulja (iOS)
06.01.2020 | 17:14


Golih vrhova staza pancic, duboka i gvozdac. Ljudi to je priroda. Jedino sto se moze je postaviti vjetrobrane.

A glede osoblja skijalista za svaku pohvalu. Ljudi rade nadljudskom snagom i voljom. Ciste, posipaju i pomazu. Danas se prijatelju iz drustva mali pao zbog iscrpljenosti, gorska skluzba je stigla u roku dva minuta i zbrinula dijete.

Jedini problem je infrastruktura na kopaoniku (parking i ceste) a sve ostalo je miljama daleko od skijalista u regiji.
Kopaonik je za njih sve televizor u boji.
Aco čačak
06.01.2020 | 16:06


SRDJAN-

Vidi se da ozbiljno prilaziš ovoj temi i da imaš i više nego neophodnog znanja za to.
Istina je da su veliki nagib i erozija tla delimični krivci za takvo stanje.
Zanimljiva je ideja sa sadnjom niskog šiblja, pa i visokog drveća uz nasipanje humusa, ali to bi bila komplikovana operacija posebno iz razloga što bi to rastinje a pogotovo stabla vrlo sporo rasla, jer četinari ionako sporo rastu a posebno u tako surovim uslovima.
Pitanje je i da poraste to drveće koloko bi ono moglo da se odrzi kada je podloga plitka a vetrovi izuzetno jaki.
Svi skijaši koji se nadju recimo na stazi Sunčana dolina, po lepom vremenu mogu da primete veći broj visokih planina na horizontu i isto tako da je zona visokog rastinja gotovo identična na svima.
Veliki pozdrav!smilies/smiley.gif
Mika ns (Android)
06.01.2020 | 13:43


Pravoslavna braco i sestre, srecan Badnji dan i Badnje vece. Da li po svaku cenu treba ici kolima na Kopaonik??? Isao sam pretprosle godine na Kopaonik autobusom (Supernovom), mogu vam reci kao gospodin čovek, a to shvatih zbog proslogodisnjeg odlaska kolima, napatih se posto sam bio 14 dana. Ovo godine ponovo idemo busom, kakav parking, kakvi bakraci. E sad jedino ako se bojite da ostavite auto ispred zgrade-kuce na toliko dana?! Pozdrav dobri svete 😉⛷
Noli (Android)
06.01.2020 | 12:07


@Jana ne morate svaki dan, uzmite sedmodnevnu. Ja npr uzmem godisnju jer cesto dolazim a ne znam u kojim terminima
Срђан
06.01.2020 | 11:47


Ој Ацо слична је ситуација са вегетацијом и на Брезовици, кажу да је растао некад Бор Кривуљ између 1800-2200 мнв па су га због сточарства и формирања пашњака спаљивали. Виде се спорадични изданци на врху Панчића, мислим да су велики нагиб и ерозија земљишта условили да има врло мало вегетације на врху. Вредело би екпериментисати са насипањем хумуса, квалитетне земље, садњом ниског и високог шибља на појединим деоницама, а онда пробати и садњу дрвећа. Ако успе много би помогло око припреме стаза и скијашког ужитка.
Bojan011
06.01.2020 | 11:19


Xenon,
Ja sam već pisao uopšteno o komentarima ovde.
Naj bolje ne citati, neki komentari nemaju veze sa vezom.
Evo pisali su i o gužvi, ja sam još prošle zime pisao o Madjarima, Bugarima i Rumunima. Oni se ne žale na cene, njima je jeftino, a bilo ih je 80%, a nas Srba 20%. Vraćaju se 80 te ali u kontra smeru!!!!
Xenon
06.01.2020 | 10:19


Koliko mogu da vidim, svi su se zgrazavali na cenu prakinga u novoj garazi, a ona je koliko shvatam puna do vrha?Svi ti zgrozeni, krenuli su kolima ka novoj garazi, sa jednom te istom idejom, posto je cena visoka, idem ja tamo jer nema nikogasmilies/smiley.gif
Jana
06.01.2020 | 09:46


Pera2
Da si došao juče popodne shvatio bi da možeš da parkiraš samo na Marsu! Ni tog nepropisnog mesta nije bilo!A maltretiranje i red koji su napravili kroz celo Brzeće zbog naplate ekološke takse neću ni da komentarišem.Znatno su doprineli ekologiji izduvni gasovi iz stotina automobila koji su satima čekali u koloni.Takodje ako bi moglo da prestane maltretiranje sa tom taksom za goste iz vikend naselja od kojih se zahteva da istu plate svaki dan.Oni su niže klase od ovih iz Granda,Greja i Gorskog?Zbog 4 kilometra?
Vinkulja (iOS)
05.01.2020 | 23:32


Pa di ces da narod pjesaci. Svako skijaliste koje sam do sada posjetio. Imalo je ogroman otvoreni parking (vecina besplatno, to jest namiruje se od ski pasa) blizu gondole/zice ili ukoliko je dalje od gondole/zice onda imaju organizirani prijevoz pomocu buseva ili traktora na koje se zakace putnicke prikolice. Tako da drzim da se u konacima putevi trebaju prosiriti te napraviti dva tri velika parkinga koja ne moraju biti u blizini konaka (buduci ce biti organiziran prijevoz busevima) a u konake mogu uci samo dostavna vozila (navecer) a po danu samo gosti koji imaju osiguran smjestaj kod svog iznajmljivaca ili hotelijera
Pantelija (Android)
05.01.2020 | 23:15


@Skijaš
Niti u jednom zakonu, pravilu i a ni po logici ne piše da ako nema "dovoljno" parking mesta može svako da parkida kako hoće. OBAVEZA vozača jeste da se parkira propisno i na dozvoljeno mesto. Kazne samo treba da budu ne visoke već i progresivne: ako vozač napravi novi prekršaj u roku od 24h dupla kazna. Još jedan, u 48h, četvorostuka.
Nema mesta u centru Kop-a? Parkira se u kod Jarma, Srebrnca, u Brzeću, Raškoj. Nije ti smeštaj obezbedio parrking mesto? Tvoj problem, ne ostalih. Pešači od parking mesta do smeštaja. Ili do žice. Sve je jednostavno i logično.
Vinkulja (iOS)
05.01.2020 | 22:38


Danas stigao preko novog autoputa. Od Čačka do Kraljeva odlicno, poslije kako se put suzava i penje protocnost pada sto je normalno, u tih stotinjak kilometara od kraljeva do kopa vidio samo jednu ralicu iz suprotnog smjera sto je sramota. Kad sam ugledao hotel putnik dusa mi odahnula ali samo na tren jer u konacima guzva i kaos. Svejedno se sva ta halabuka ispravi jer su stvarno svi ljubazno i nitko nikog nije vrijeđao od svih sudionika u prometu. Smatram da se ili treba ograniciti broj posjetitelja i prosirit putevi kao i prateca infrastruktura.
Aco čačak
05.01.2020 | 22:30


U našem umerenokontinentalnom klimatskom pojasu gornja granica visoke vegetacije je izmedju 1800 i 1900mnv.
Obično su to četinarske šume, mada ima primera kao što je recimo Bjelašnica koja je u gornjim delovima obrasla listopadnom sumom.

Na Kopaoniku granica šuma kao i na većini visokih planina nije jasno odredjena, ali se svakako uklapa u ovu granicu izmedju 1800-1900mnv. s tim što kako idemo ka gornjoj granici primećujemo da su šume sve redje i sve zakržljalije, tako da preko 1900m samo sporadično se mogu primetiti zakržljali četinari ili žbunovi.
Veliki pozdrav!
smilies/smiley.gif
Skijaš
05.01.2020 | 21:32


Pero, nije policija kriva sto druge sluzbe ne rade svoj posao. Zasto bi kaznjavali vozace kojima nije obezbedjeno parking mesto. Svi koju su sada na Kopaoniku bi platili da parkiraju bilo gde. Evo ja prvi. Ali nema GDE! Mislis da ce kaznom da se nesto resi. Pa nece. Nije resenje upotrebiti represiju prema gradjanima kada ne mozes da ih disciplinujes. Mozes da naplatis kazne ali neces kaznama da resis problem parkiranja. Da bi kaznena politika funkcionisala i bila pravedna prvo moras gradjanima da das mogucnost da rade po zakonu.
Alen (Android)
05.01.2020 | 21:16


Danas na stazi Masinac pronadjen iphone. Info 0642868729
Pera2
05.01.2020 | 20:56


Evo besplatan savet policiji kako preko noći da reše problem nepropisnog parkiranja: policijski službenik lepo zađe i poskida tablice svakom automobilu koju je nepropisno parkiran. Vlasnik vozila kada vidi da nema tablice, prošeta do policijske uprave, tu dobije uplatnicu u iznosu od 5.000 do 50.000 dinara (sve po aktuelnim propisima), prošeta do pošte, uplati novac i vrati se po tablice... Simboličan iznos novca za svakog posetioca Kopaonika, ali cimanje po vejavici stanica-pošta-stanica, e to je ono što je najlepše. Mislite da će pametnjakoviću pasti na pamet da i sledeći put parkira nepropisno nakon ovakvog iskustva?
Dzulov (Android)
05.01.2020 | 20:09


Koliko je palo snega gore danas?
Juce bilo lepo, malo vise guzve, ali i pored 70cm, vetar je oduvao sneg sa vrhova, fakticki i pored sve muke ga prosto nema. Ortak se polomio na stazi kod Kn.bara, zakacio kamenje i zemlju.
Ne znam da li bi guzvi u centru pomogla direktna veza izmedju Suncane i Pancica , kao i Malog Karamana ili Marinih voda i vrha malog tanjira na Gobelji? Gledam da bi i ski skole presle na Suncanu da zicara ne izvlaci 10 minuta.
Koliko bi bilo realno napraviti staze na Maloj Gobelji i ima li negde mesta za neku duzu stazu ?

JeremyLynch (Android)
05.01.2020 | 19:57


Skijas je apsolutno upravu...cetinari ne uspevaju na visinama preko 1800mnv.. zato je suma sve redja pri vrhu...nista se gore nije menjalo...ali eto,vetar ne dozvoljava da staze koje krecu sa vrhova budu pune snega...ne pomaze ni vestacko
Skijaš
05.01.2020 | 19:46


I dalje se pravis pametan. Ne znam sta ti nije jasno. Koji deo? Granica sume je na 1800mnv. Ne uspevaju cetinari na vecoj nadmorskoj visini. Nema sta da seku zato sto ne uspevaju da porastu. Jel sada jasnije smilies/cheesy.gif
JD (Android)
05.01.2020 | 19:41


Niko se ne pravi pametan, ajd molim te reci na kojoj visini se zavrsava zica? Ako pogledas malo bolje vidjeces da je sneg oduvan I na manjoj visini upravo zbo srce stabala pogledaj I uveri se! Lep pozdrav I uzivaj...
Ivan (Android)
05.01.2020 | 18:48


Da li je neko nadležan za ono smetlište, oko onog restorana na pančićevom vrhu? Ako već ne mogu da ga sruše, bar neka pokupe one pivske flaše i onaj šut. Jako ružna slika, koja nas predstavlja u pravom svetlu. A mi neka i dalje živimo u iluziji!
jovanm
05.01.2020 | 18:37


zanemaruje se put preko josanicke banje koji je uvek bio najpovoljniji pravac kada veje. i gondola iz josanicke banje je zapostavljena a najavljivana je pre 35 godina. kakav bi fantastican pogled bio iz gondole i koliko bi ozivela josanicka banja
Skijaš
05.01.2020 | 16:00


@Stevo

Nije ovde policija kriva sto je neko dopustio da se izgradi 4x vise smestaja nego sto je kapacitet skijalista i infrastrukture uopste. Svi smestaji bi trebalo da imaju svoje parking prostore. Sta da radite sa ljudima koji nemaju gde da parkiraju. Da ih kaznjavate? Nisu ni oni krivi ni policija. Krvi su oni koji su to dozovoli.
Stevo
05.01.2020 | 15:55


Bio sam među poslednjima koji se spustio jutros preko Rudnice. Sve ono što sam bio u prilici videti tokom novogodišnjih praznika je dobra ilustracija stanja u državi. Opšti haos i anarhija. Policija ne radi svoj posao. Da smo normalna zemlja neko bi do sada bio smenjen. Vozači bahati.. parkiraju svoja vozila gde im to odgovara. Niko ih ne sankcioniše. Putari isto ne rade ono za što su plaćeni.
Skijaš
05.01.2020 | 15:53


JD (Android)

Kako volim kada se ljudi prave pametni a to veze nema sa realnošću. Niko nije sekao stabla na vrhovima Kopaonika. Granica šume je na 1800 do 1900mnv.
Mika ns (Android)
05.01.2020 | 15:18


Odlicna staza KG 7c, taman za moju devojcicu od 4 godine. Ali sada za tatu jedno pitanje...DA LI JE NEKO SKIJAO LEDENICU OD KAKO JE PUSTEN GVOZDAC, NE VIDIM JE VISE NA SKI INFO, A VIDIM NA KAMERAMA DA IMA SIKAJASA, TJ TACKICA?! Pozdrav dobri svete, uskoro stizu Nik i Mik 😉⛷
Carapan
05.01.2020 | 14:46


Ocekujte guzvu u saobracaju preko Krusevca, jedno 6-7 kolona od po nekoliko automobila Rumuna i Bugara se uputilo ka gore.
JD (Android)
05.01.2020 | 14:45


Ovo je prava katastrofa sta se radi od najlepse planine u okruzenju, poseci sumu i drvece koje je stitilo vrhove od olujnih vetrova da ne odnesu sneg je dokaz neznanja I pohlepe da se na silu otvore nove staze samo zarade radi iako nije moguce!!
VAZNO SALE
05.01.2020 | 14:23


milose napisi jel si uspeo da naplatis ostetu za ostecene skije od skijalista hvala
 1 2 3 4 5 6 7 >  Last ›
Napišite komentar (13251)
busy
 
Lokacija:

Vrsta smeštaja (587):

Broj osoba:

Datum dolaska:

Datum odlaska:
Hotel Putnik
23.01.2020. 02:14 Temperatura
Sunčana dol.
Temperatura
JAT
vetar vlažnost sneg
Vedro -4°C -11°C 3  m/s (NNE) 39% 51cm
Vedro sub.osećaj
-8°C
temp. Pančić
-14°C
3 m/s
(NNE)
pritisak 833.7 hPa staze
10-40 cm
Live Web kamera sa Kopaonika Brzeće centar
Kopaonik WebCAM arhiva
Sunčana dolina
Malo jezero
Krst
Treska
Pančićev vrh
Duboka 1
Karaman greben
Mali karaman
Mali karaman A
Marine vode
Karaman
Jaram
Gobelja relej
Gobelja
Kneževske bare
Bela reka I
Bela reka II
Gvozdac
Duboka 2
Krčmar BMW
Dečji park
Mašinac
Vučak 2
Traka Jaram
Noćna M.jezero
Noćna KGB
Noćna Pančić

Detaljnije >>>
Statistika >>>
INSTALACIJE SKI STAZE SKI PUTEVI
21/24 34/45 26/30
 (87.5%)  (75.6%)  (86.7%)
Prognoza vremena za Kopaonik
MARKOS- Odgovor je dosta jednostavan. Neki koriste različite modele, dok drugi koji koriste iste modele imaju razli®..

Last minute: Chalet Vrhovi Kopaonika
Poštovana Jasmina, molimo Vas da za sve informacije oko rezervacije smeštaja pozovite na broj telefona 062-464688 ili...

Last minute: Chalet Vrhovi Kopaonika
Poštovani, Na sajtu infokop sam našla promotivne cene za februar od 20 EUR po danu po osobi. Zainteresovani smo za b...

SKI kamere
Jeste, isprskano je taman toliko da padne malo snega da narod ne posumnja da se vrši klimatski inženjering nad nebom S...

SKI kamere
Bio sa društvom 17.18. i 19. Odlično skijanje, naročito 17. i 19. jer je 18. bila malo veća gužva i malo veća temp...

Kopaonik dobio nazive ulica
Vrlo lep izbor imena za ulice! Svaka čast.

SKI kamere
Veljko-BG Nema nista od te tvrdnje.. Jer uskoro na Kop sitizu snezne padavine...

Cene u ski kafićima 2019/2020.
Gde je PSD? Hvala.

SKI kamere
Nastavlja se intenzivno prskanje neba, koje u kontinuitetu traje od jula prošle godine. Isprskano nebo trenutno najbolj...

SKI kamere
S obzirom na trenutnu situaciju i dugorocnu prognozu, ove godine tesko da ce biti jos dobrog skijanja. Razmisljam da pro...

Prognoza vremena za Kopaonik
Vagabunda Naravno da ce biti dovoljno snega,ne samo ovaj vikend nego i dosta posle njega. Samo rokaj i uzivaj..

Prognoza vremena za Kopaonik
Jedno pitanje, zbog čega postoje tolike razlike u proceni temperature po različitim meteo sajtovima u okviru istog per...

Prognoza vremena za Kopaonik
Da li mi preporucujete da odem na skijanje za vikend, da li ce biti dovoljni snega da se lepo skija? Dolazim sam busom i...

SKI kamere
Nikakvih oznak, pregrada, ukrstenih stapova, nista nije davalo upozorenje da je staza zatvorena!!!!! Nisam blesav da se ...

Kopaonik dobio nazive ulica
Ovo je navodno bio razlog zašto odlikaši iz opštine Raška nisu mogli da registruju stambene zajednice u privatizovan...

Kopaonik dobio nazive ulica
Živ je Tesla, umro nije

Kopaonik dobio nazive ulica
U Srbiji pravilnici o imenovanju ulica i trgova ne dozvoljavaju imenovsnje po osobama koje su žive.

Prognoza vremena za Kopaonik
XENON- Prvu nešto konkretniju promenu vremena uz snežne padavine možemo očekivati na prelazu iz nedelje u ponedelja...

Apartman 4 u vili "Mina"
Top lokacija, mozda najbolja na planini. Ali solazi sa cenom: guzva ispred vile je ogromna. Parkinga nema (to sto ima ne...

Kopaonik dobio nazive ulica
Novak Djokovic?