Kopaonik

SKI BUS
MK Mountain Resort Kopaonik
SKI kamere
InfoKOP portal je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka, hotela Grand, hotela Viceroy, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko, restorana Green, restorana Husky, hotela Junior, apartmana Bela reka, ski servisa Gala sport, apartmana Kop Konaci, Crown Peaks-a i JP "Skijališta Srbije" aktivirao trideset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 1 do 5 minuta.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Viceroy Kopaonik Hotel | 1.726m

POČETAK  < 402 403 404 405 406 407 408 409 410 >  KRAJ
01.01.2018 | 13:20

FUN-
Današnji dan neće naneti gotovo nikakvu štetu. U toku noći sa Zapada pristiže oblačnost koja će uslovljavati nove snežne padavine, a u sklopu te oblačnosti pristiže i nešto hladniji vazduh. U sredu mali predah u toku dana a već u večernjim satima stiže do nas jedna frontalna oblačnost, kao deo snažnog ciklona koji će cirkulisati severno od nas. U četvrtak nove snežne padavine i nešto oštriji pad temperature. U ovim danima do subote biće moguće i veštačko osnežavanje koje bi uz nove snežne padavine omogućilo da se premosti jedan nešto duži period toplijeg i stabilnog vremena, koje će usloviti prostrano anticiklonalno polje iznad Jugoistočne Istočne i centralne Evrope. Veliki pozdrav i svako dobro.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
MM
01.01.2018 | 13:18

Na Mozilli moze da se gleda video,ali starije verzije: 51.00...
Fun (iOS)
01.01.2018 | 10:57

Eh samo da danasnji dan ne nanese puno stete smilies/sad.gif Aco?
ljube
01.01.2018 | 10:08

Srecnaa Nova Godina svim forumasima,zaljubljenicima Kopa.Puno lepih dana sa dosta snega zelim.Pozdrav!
Dejandm
01.01.2018 | 09:16

Dobar dan i srećno svima. Zasto nije moguce na računaru dobiti uzivo snimke sa kamera? Kakva podesavanja su potrebna? Pozdrav
Kliker-np (Android)
31.12.2017 | 21:32

Hvala Aco ziv bio. I dugo postavljao ovde prognoze.. Nadamo se dobroj sezoni .. Pozdrav za sve infokopovce..
31.12.2017 | 21:16

Pre tri godine smo imali isti problem sa stomačnim virusom. Organizovao sam veliki broj ljudi i svi su zakačili. Na kraju smo zaključili da je u pitanju voda. U vikend naselju nije rešen problem kanalizacije i vode na pravi način. Mi nismo pili ali smo prali sudove i zube. Od tada sam uvek u centru. Čuvajte se i vidimo se u 2018. na stazi. Pozz
Skijaš (iOS)
31.12.2017 | 20:25

Stomačni hara i u vikend naselju. Sto posto sigurni da je uzrok hrana. Propustili današnji dan zbog toga.
31.12.2017 | 18:49

Svim forumašima i posetiocima portala InfoKop od srca želim sve najlepše u nastupajućoj 2018 godini. Želim vam puno zdravlja sreće i naravno najlepšu ski sezonu do sada.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
Skin (Android)
31.12.2017 | 18:18

Ja još nisam čuo za stomačni virus. Ali bravo za info,
Jutros staze ispeglane nije bilo gužve, gužva je počela oko 11h.
Krčmar nije radio jutros, kasnije su ga pustili.
Od 12h skroz sunčano, i taman da se napravi pauza, i da se izbegne gužva.
Jedini peh koji me je zadesio je taj, da sam se u 15h našao na žici Krčmar, nešto se desilo, pa se žica usporila, pa smo od podnožja do vrha putovali 50min.
Sve najbolje
Stevs (iOS)
31.12.2017 | 17:21

Biće pomerena kamera koja gleda na KGB. Od sutra u funkciji Subčana dolina i Gvozdac smilies/smiley.gif SNGiTTO smilies/wink.gif
SakiNS
31.12.2017 | 17:07

Od sutra u programu rada Gvozdac i Suncana dolina smilies/smiley.gif
Srecna Nova 2018 svim ljubiteljima Kopaonika!
Kolubara
31.12.2017 | 16:15

Stevs da li moze da se kamera za Karaman greben pomeri malo udesno i u vis?
Da vidimo bar ulaz za zicu,ovaj dimnjak zauzeo skoro pola ekrana.
Neko je skoro postavio isto pitanje.
Pozdrav i sve najbolje u Novoj godini i malo vise snegasmilies/smiley.gif
Komentator (Android)
31.12.2017 | 13:59

Nešto se dešava, da li je masovno trovanje hranom ili stomačni virus. Veliki broj ljudi ima stomačne tegobe. Problema ima u nekoliko hotela i apartmanskih kompleksa. Nije fer da ih navodim, ali bilo bi dobro da se oglasi ambulanta jer će u protivnom krenuti još gore priče o trgovanju i biti gore po hotelijere i ugostitelje. Infokop bi takođe mogao pomoći kao sajt koji prati sve i kome se vjeruje.
porodica skijasa (iOS)
31.12.2017 | 12:01

Napravila se dobra guzva pa pitamo kad ce da puste ski lift na Malom Karamanu i Gvozdac
Aco (Android)
31.12.2017 | 10:30

Molis, hvala za informacije! Pozdrav
Mika ns (iOS)
31.12.2017 | 09:20

Mislim da nisam ovako ni u armiji odbrojavao....KOP JE ČUDO smilies/wink.gif .... -21 do Kopica i kupusa u Odzakliji !
31.12.2017 | 07:41

@Aco
Ni ja nisam tražio komentar a sigurno ne esej.
Evo i ja javno pozivam Kimija da ti dopusti da uređuješ stranu o vremenskoj.
Takođe vidim da pratiš i oponente i koliko pluseva imaju. Jedno pričas drugo radiš. Prvo se pogledajmo u ogledalu.
Pozdrav
Nemanja kop (iOS)
31.12.2017 | 00:36

Ko se obazire na minuse i komentare ljudi koji se pojave na par dana ovde i nestanu ,aco je jedan i svi veruju njegovim prognozama kao i kimijevim ,srecna sezona kop nas nikad nije izdao nece ni sad ,uzivajte i budite srecni sto imamo to sto imamo
30.12.2017 | 23:13

BOŽA SKI-
Dragi prijatelju, ti zaista da nije mene ne bi imao razloga da se pojavljuješ na ovom forumu. Čini mi se da si samoprozvan se javio da odgovoriš na moj komentar mada se nikakav komentar nije ni tražio. Koga ti preferiraš na ovom forumu to veruj mi nikoga ne interesuje pa ni mene. Sa Stevsom se često čujem kao i sa Kimijem za koga sam mnogo puta na ovom forumu rekao da će sasvim sigurno biti vanserijski meteorolog na ovim prostorima. Apsolutno ni jednom rečiju te nisam pomenuo niti kritikovao tvoje karakterne osobine iako se često javljaš ovde da meni imputiraš nešto što si umislio. Evo javno ću predložiti Stevsu da ukine glasanje ovde jer to više nema nikakvog smisla, kao što nije imalo smisla ni glasanje preko kojekakvih Indijskih i Kineskih IP adresa prošle godine a sve u prilog tome da se javno diskvalifikuje neko sa nikom ACO ČAČAK. Na kraju krajeva svaki put kada si mene nezasluženo pomenuo u negativnom kontekstu dobio si adekvatan odgovor i forumaša, i kroz komentare i kroz samo glasanje. Uvek sam za dobronamerne kritike i kritike sa argumentima kojih je bilo ovde i koje sam prihvatio. Veruj mi da nemam apsolutno ništa protiv tebe a to ko zatrpava ovu stranu nema potrebe komentarisati. Svako dobro ti želim i lepo se provedi na skijanju.smilies/smiley.gif
Ima snega (Android)
30.12.2017 | 22:22

Radi osnezavanje a i snega ima vise nego dovoljno, zna li iko kad se pustaju ostale zicare
Mirko J (Android)

Sad sam se vratio posle 4 dana na planini... Vreme je u sredu i četvrtak bilo veoma loše, magla, jak vetar, sneg... Petak ok a danas fantastično! Snega ima dosta, staze se drže veoma dobro prepodne, a poslepodne ima nekoliko hupsera na dubokoj i doljnem delovima crvene/crne duboke i Krčmaru. Do subote praktično prazno skijalište, od danas se celi dan vidi kolona auta koja stižu u centar (gde će se oni svi parkirati neznam). Goblja, Gvozdac i Ledenica se osnežavaju već celi dan danas, i izgleda da će biti pušteni u rad za neki dan. Jednu stvar koju sam primetio je da na nekim stazama naprimer duboka ili Pančić 4c od početka dana ima vrlo puna kamenčića na stazi, iako su utabane. Meni deluje kao da kada jednom ima kamenja, onda se ništa nemoze protiv toga raditi. Jel zna neko dali za to ima neko rešenje?
Mali Buda
30.12.2017 | 22:16

Aco, ne obaziri se na ljude koji lupaju minuse. Koji god posao da radis uvek imas 10% nezadovoljnih pa makar im davao i "kavijar". Jednostavno losi karatkeri...
branislavbns (Android)
30.12.2017 | 22:12

Da li to radi veštačko osnežavanje na Sunčanoj i Gobelji?
Skin (Android)
30.12.2017 | 19:38

Pozdrav svima, više puta sam postavljao pitanja. Doputovao sam danas oko 14h na Kop, putevi prohodni i čisti. Dosta rumuna na putu i preticanje, žure kao da im je bitno da stignu 5min ispred svih. Jako loši vozači.
Prvi utisak da nije velika baš gužva.
Sve što vas interesuje ja ću se potruditi da vam odgovorim.
Još da dodam da ljudi naplaćuju karte za nacionalni park (150din) prave se ludi da daju kartu. Ali kad pomenete, oni istraumirani odmah daju.
Pozdrav svima
Milos (iOS)
30.12.2017 | 19:27

@Aco(Android)
Za sve koji su pitali a vratio sam se pre 5 dana sa Kopa, da, za porodicni pass su potrebne sve slike. Ja sam slikao zenu i decu na mobilni i samo sam dao telefon zeni na salteru i ona je skenirala/ slikala iz galerije telefona. Mene je slikala na licu mesta i dao sam licnu kartu tako da ne morate svi zajedno na salter. To je sve iz prve ruke.Pozdrav
30.12.2017 | 16:34

@Aco,

Kada te nije briga odakle ti infomacija kako se generišu svi ti minusi. Sve je jasno kome je stalo da bude u centru pažnje i popularnosti!
Evo i javno od mene imaš jedan veliki minus, zato što zatrpavaš ovu stranu i tražiš pažnju.
Za mene lično najviše znače slike/komentari Stevsa i stranu koju Kimi profesionalno obrađuje. Takođe se svima zahvaljujem koji daju servisne informacije i redovno nas izveštavaju o stanju na Kopu.
Vidimo se na stazi za 10 dana smilies/wink.gif
Pozdrav i sve najbolje u NG i naravno puno dobrog skijanja!
Secanje (Android)
30.12.2017 | 16:25

Ipak, ima nas koji smo skijali i tih davnih vremena! Tako se dobro secam Kopa sa smetovima visine 10 metara, ali i Kanina, Celam Zea, Kranjske Gore gde je radilo jedva nekoliko zica zbog manjka snega... Medjutim, to su dogadjaji koji se pamte, generalno "bela radost" obilazi Srbiju.
30.12.2017 | 15:28

RIDJI-
Što se mene tiče neka lupaju minuse kolko hoće, ako im je tako lakše. Uočavaju se tačno odredjeni udarni termini kada se ti minusi daju i to je zaista komično, čak se ide i na drugu pa i treću stranu da bi se to radilo. Što se tiče tih nekadašnjih zima one zaista bude nostalgiju, jer je tada Kopaonik zaista ličio na visoku planinu, doista za onih 17m za koliko spada u visoke planine. Kopaonik se nalazi na grebenu i razmedju uticaja Mediteranskog i umereno kontinentalnog klimatskog pojasa. Kopaonik je masivni planinski venac koji kao takav ima svoje klimatske specifičnosti koje su u nekim periodima zaista upečatljive. Mnogi se sećaju vremena kada se na Kopaoniku u oktobru svake godine bar po 2-3 puta formirao snežni pokrivač, što je bila odlika i mnogo nižih planina u to vreme. Sećaju se i kada je Novembar čak i u nizijama koje su se nalazile u blizini planinskih venaca bilo po 10-15 pa i više dana pod konstantnim snežnim pokrivačem. Na Kopaonik se nije moglo bez lanaca i to gotovo od samog podnožja planine. Ja sam zapamtio gotovo svaki iole veći sneg na kopu, pamtim i kada ga je bilo na severnim stranama i do polovine juna, i kada je polovinom Juna pao 20cm a temperatura bila u minusu tokom celog tog dana. Ranije je gotovo normalno bilo da makar obeli u julu ili Avgustu što baš odavno nije slučaj. Zbog svega ovoga sam i rekao da se jedino delovi iznad 1700mnv još uvek kako tako drže i podsećaju na nekadašnju klimu na Kopu. Vremenske prilike ove sezone karakterišu česte promene vremena (smene hladnih i toplijih talasa) što bi u principu u narednom periodu trebalo da donese i veće padavine jer je to i sasvim normalno u takvoj razmeni energije...veliki pozdrav za sve one koji vole ovu prelepu planinu na najrazličitije načine.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
Milica (iOS)

Statistika >>>
Ski mapa >>>
SKI kamere
Žičari koji su lopatali sneg zaslužuju po 25 hiljada bonusa zbog održavanja sezone u izrazito teškim vremenskim uslovima. To bi im sigurno dobro ...

Nesa- Pao je jutros na visovima iznad 1850m. Biće ga i večeras u tim zonama... Veliki pozdrav!🙋‍♂️

Na Pančiću sneg.

SKI kamere
Inace danas saznali Viceroy ne radi do zime, prodat je. Nigde ne pise kome. Dok objekat iza istog koji se gradi, stoji sa gradnjom zbog investitora ko...

Za Vaskrs smo na Kopaoniku.Da li neko možda zna da li se služi liturgija u crkvi u centru ili u Vikend naselju? Hristos Voskrese❤️

Besplatna turistička tura za goste Kopaonika - "V...
Prosirio bih i ponudu i na deponije šuta i djubreta kao potoke kanalizacije koji se ispustaju u prirodu na celom Kopaoniku a pogotovo u vikend naselj...

SKI Info
Najverovatnije za 1. maj neće raditi ni žičare ni adrenalinski sadržaji.

Da li se predviđa rad gondole i žičara za prvi maj

SKI kamere
Mali update, sjajno vreme, prelep Kopaonik cak i ovom momentu izmedju sezona. Kopaonik je definitivno postao planina za sve sezone. Slazem se, treba p...

Velika prolećna akcija čišćenja Kopaonika | 10...
Bravo @Mare Uspeo si da pljunes, jedno na oko nepopljuvivu akciju. Odlicno, dobijas odlicnu ocenu za pljuvanje

Sasvim je OK da pomerite akciju za 5.11.2024. Onda će da padne sneg i pokrije svo đubre i sve lepo.