Kopaonik

MM SKI ŠKOLA
GORSKI hotel
SKI kamere
InfoKOP portal je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka, hotela Grand, hotela Viceroy, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko, restorana Green, restorana Husky, hotela Junior, apartmana Bela reka, ski servisa Gala sport, apartmana Kop Konaci, Crown Peaks-a i JP "Skijališta Srbije" aktivirao trideset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 1 do 5 minuta.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Viceroy Kopaonik Hotel | 1.726m

RAKS
21.12.2014 | 20:05

Hvala M.PROGNOZI ISPOD!

Potpisujem stanje od danas, bilo je izuzetno hladno i po malo snega nocas i jutros. Topovi su radili ceo dan je bilo smrzavanje. A Staza kao beton pao sam jednom dok sam stajao , znaci ne u skijanju, razbio sam se kao da sam pao na beton
MeteoPlaneta
21.12.2014 | 17:18

Na Kopaoniku je za sada palo 3-4cm snega, a ima to tendenciju da dostigne i 5cm - kako smo i najavljivali smilies/smiley.gif

Tokom većeg dela naredne sedmice očekuje se malo do umereno oblačno vreme uz dosta sunčanih intervala. Jutra će biti vrlo hladna u ponedeljak i utorak, dok će u sredu i četvrtak minusi malo popustiti. Temperatura tokom dana od utorka nažalost ide u duboki plus, meriće se i više od 7°C. Uz noćno veštačko osnežavanje može to ipak biti koliko-toliko dobar ambijent za skijanje, makar do srede.

Lepe vesti su da nam od 26. decembra gotovo izvesno stiže jače zahlađenje uz nešto padavina, ali je tačna količina vrlo upitna i još će to varirati. Može se desiti da to ponovo bude simboličan sneg do 5cm, a može pasti i više od 10cm snega - o tome više u narednim danima. Generalno, dolazi bolji period po pitanju vremenskih uslova na sve naše planine, pa tako i na Kopaonik. Stiže prava zima i imaće o čemu da se piše, kada su prognoze u pitanju!
informacija
21.12.2014 | 16:46

Da li vetar ili nedostatak vode ali ne radi trenutno osnežavanje na dobokoj i malom karamanu... Čudno s obzirom da je trenutno prvi pravi minus posle nekog vremena...
NSalajka
21.12.2014 | 12:45

Koliko vidim sad radi i top smilies/smiley.gif...Ma biće sve to ok. vidi se da se ljudi trude i da pale osnežavanje kad god vremenski uslovi dozvoljavaju.Najvažnije je da sneg koji se najavljuje oko Nove godine ne pada na golu zemlju.
borisBP
21.12.2014 | 10:12

Ne znam šta se dešava u dolini. Žirafa radi ali topovi štrajkuju....smilies/angry.gif
Matt (mobile)
20.12.2014 | 13:07

pada sneeeeg!!
MeteoPlaneta
19.12.2014 | 23:18

Zdravo svima,
mi smo juče pisali članak na temu snega do kraja decembra (doduše za niže predele)

Što se Kopaonika tiče, u noći ka nedelji i u nedelju tokom dana može se očekivati nešto snega, međutim to će biti zaista simbolična količina. Može se očekivati do 2-3cm, ajde "plafon" 5cm snega - i to bi bila premija. Tokom naredne sedmice sve do petka imamo period suvog i nešto toplijeg perioda. Očekuju se jači jutarnji minusi, naročito u ponedeljak i utorak, ali će od utorka tokom dana temperatura ulaziti opet u jači plus - tako da će se nažalost pokrivač brzo otopiti.

Sledeće zahlađenje očekuje se 26 ili 27 decembra, ali ni od njega za sada nema neke vajde po pitanju snega. To se svakako do tada može promeniti. Pratimo.

Pozdrav od MeteoPlaneta tima smilies/smiley.gif
Boban156
19.12.2014 | 18:05

Kopaonik nije nizak ski centar. Na Kopaoniku je na 1500 metara zima kao na Alpima na 2500 . Sama visina apsolutna ne znaci nista to je i Kimi objasnio uticu i drugi faktori. Ja kad sam pre 2 godine bio u aprilu na skijanju u Austriji tamo nigde nije bilo snega ispod 2500 metara a na Kopaoniku kada sam se vratio je bilo snega od 1500 metara pa na vise. Radili su tada Karaman i Centar i bilo je dovoljno snega da se pusti i Duboka samo nije bilo skijasa. Datum je bio 21. april.
zvezdarac
19.12.2014 | 17:24

Ljudi, shvatite, nema skijanja bez prirode. Veštak može da pokrije nekoliko staza ali ako ne padne 30ak cm snega, nema kvalitetne podloge. SKijanje na veštačkom snegu postaje kao skijanje po atletskoj stazi, nekoliko metara levo i desno i to je to. Ne može sistem topova da pokrije tolike hektare prostora kad je noću -2, -3 a danju dobar plus.
Kad bi bilo 7-8 dana konstantno u minusu pa da topovi rade neprekidno, onda bi mogli da pričamo o Pančiću, Dubokoj itd. a ovako ostaje nam samo da smilies/cry.gif
kliker-np (mobile)
19.12.2014 | 15:41

Vidi kimi daj neku prognozu. Slazi nas ,makkar da zivimo u nadi hehe. Dobra je staza ova jedna ali ipak vecina ljudi ceka snijeg da ide da se skija na vise staza. Daj neku prognozu pa makar I najgora moguca 😊 . Pozz za sve ljubitelje skijanja.
Aca11
19.12.2014 | 14:51

Jutros na +3 su radile zirafe na malom karamanu, evo sad i cetvorosed radi, valjda ga testiraju. Nocu i ujutro sve lepse izgleda, ovako kad sunce otopi, krajnje je depresivno. Ali bice valjda snega, decembar je propao, ali prosla godina je bila najgora po pitanju prirodnog snega pa se skijalo do maja, osnezavanje je jedini spas (nadam se) za relativno niske ski centre kao sto je kopaonik, samo da temperatura udje u minus da mogu topovi da rade.
Boban156
19.12.2014 | 12:27

U celoj Evropi je katastrofa sto se tice skijanja jer je na delu temperaturna inverzija gde su temperature vise na visini nego u dolini. Evo sad u Val Gardeni na Alpima, se odvija trka svetskog kupa u spustu i nigde nemaju snega. Start trke je na 2250 metara i gore je temperatura 3 stepena kao na Kopaoniku sada, a dole nize na cilju na 1400 metara je -2.

Pre 2 nedelje su trebale da budu odrzane trke u Kursevelu i Val Diseru i takodje su otkazane zbog nedostatka snega.

Sve dok ne prodje ova temperaturna inverzija mrka kapa za skijanje svuda u Evropi.
skijas 123
19.12.2014 | 12:03

Pocetak ove sezone je najlosiji do sad...
SAPCANIN
19.12.2014 | 00:29

U sto mi vise ide na k.... ova zima.J.b.t. pre zime novine najavljuju najhladniju zimu u zadnjih sto godina metre i metre snega kad ono nista.Po mom licnom misljenju(moje misljenje)ova zima ce biti kao i predhodna.Snega ce u nizim predelima biti u tragovima,dok ce u planinama sneg padati u avgustu i u julu.Kimi se ne oglasava zato sto nema nista lepo na nam kaze,a i prognoze izbacuje na mesec dana.Citao sam neki clanak meteo sajta.U njihovoj prognozi snega ce biti polovinom januara na planinama a u nizim predelima kisa i mozda susnezica.Kada vidite da meteo sajtovi samo odlazu sneg za sledecu dekadu znajte da od toga nema nista.Ovo je moj prvi komentar na sajtu.Lupajte minuse radite sta hocete ali ovo je moje licno misljenje i istina.Znam da se mnogi od vas zavaravaju da ce biti snega.ALI PRIHVATITE ISTINU SNEGA CE MOZDA BITI ALI JEDVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gif
Dacha (mobile)
19.12.2014 | 00:19

Auuuu.. koja iscrpljujuca borba..
strah me u prognozu i da pogledam..
Dacha (mobile)
19.12.2014 | 00:17

Auuuu.. koja iscrpljujuca borba..
strah me u prognozu i da pogledam..
SakiNS
18.12.2014 | 23:45

Kad je blato se malo providilo na kameri za Karaman Greben nisam smeo da gledam 3 dana. Evo sad opet se gubi to smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
nenad 206
18.12.2014 | 22:45

Rovovska borba za svaki centimetar snega
raks
18.12.2014 | 10:16

Ljudi kakvo je stanje danas jel bio neko gore jel puko sneg na Karamanu?
marko1907
18.12.2014 | 09:59

Kimi nam se nesto ucutao mislim da ni njemu nije jasno sta se desava smilies/grin.gifsmilies/grin.gifsmilies/grin.gif
zrale
18.12.2014 | 09:22

@... eh da, zaboravih mail [email protected]

@... da li mozes da mi pustis na mail gde si nasla smestaj za tu cenu? hvala ti unapred
aleksandar not so great
17.12.2014 | 21:29

@snesko belic
Snesko, mora da si bio gore da proveriš?
snesko belic
17.12.2014 | 19:03

hahahahasmilies/grin.gif , sto su me lepo nasmejali ovi iz SS,na stazama 15-25cm. hahahasmilies/grin.gif , mozda 15-25MILIMETRAsmilies/grin.gif
raks
17.12.2014 | 18:58

Gde si nasla smestaj za 800din?
...
17.12.2014 | 12:31

Bila sam u subotu i nedelju na Kopu. Staze su perfektno uredjene za ovakve vremenske uslove, nije bilo ni hupsera posle podne, iako je bilo dosta skijaša. Sve pohvale za Skijališta Srbije. Svake godine se vidi napredak. Iako je radila samo jedna staza, za prave ljubitelje skijanja, i to je dovoljno. Sunčani dani, miris šume, predivno. I sve to za 1500 dinara, 6 sati skijanja. Odrekla bi se svega za taj doživljaj koji se pamti. Napunila sam baterije za pola godine. Nezadovoljna sam cenama smeštaja. Mogu da razumem cene smeštaja u centru, ali u vikend naselju su naduvane. Pre 4 godine sam bila u Austriji sa Kontikijem za 130e, 7 dana smeštaj sa doručkom, sve je bilo predivno, sa pogledom na planinu. Sada sam na jedvite jade uspela da nađem smeštaj za 800 dinara. Sve zajedno, smeštaj, bus i ski pas, dva dana, za 7000 dinara. Svako ima izbor, da se odrekne kafića, cigareta, krpica ili će da ode na skijanje i pamti to ceo život. Ono što mi se takođe ne sviđa na Kopu su snobovi koji pričaju o tome koje su skije i jaknu kupili, a ne o doživljaju, što se ne dešava na skijalištima na zapadu.
Chajaa9
17.12.2014 | 10:26

sto se tice padavina i temperature, mislim da je ovaj sajt jedan od najboljih,nhttp://www.cpc.noaa.gov/produc...ndex.shtmlnbas retko se desava da se nesto promeni sa njihovih grafika. Rade na principu satelita i najjaci su u Americi, cak ih i njihova vojska koristi.
lucky
16.12.2014 | 22:58

gledam prognoze za oko Nove godine na accuweather, nekako su mi najtacniji, i gledam da od 28og dolazi veliki snijeg i hladnoca... jos kad bi kimi dao svoje misljenje?
no1
16.12.2014 | 22:51

Hvala Bogu pa nas ovaj portal ne bombarduje glupostima o Novaku Djokovicu i Seiku.

Samo čovek da pukne od smeha u danasnjim novinama. Prvo Novak gradi pa porodica demantuje smilies/smiley.gif

Prava istina je da su Djokovica "reketirali" u opstini Raska za gradjevinsku taksu. Trazili su mu nenormalnu veliku taksu pa je covek odustao od gradnje. Mada gledajuci sta radi sa restoranom Novak i nije mi zao. Ljudi tamo rade za mizeriju a on dere sa cenama. Svaka cast Djokovicu za tenis ali neka se drzi reketa i dalje.

Seik je naravno prevara i prica za sebe smilies/smiley.gif
Sjenica (mobile)
16.12.2014 | 16:24

Da se ne raspravljate vise dali je bolji kopaonik ili alpi itd... najbolje staze ,najvise snega,besplatan ski pass, lud provod je da dodjete u Sjenicu da skijate.Za ekstremno skijanje ima dosta planina :Jankov kamen1.833 м, Јadovnik 1.734 м, revuša 1730 m, Оzren 1.680, zlatar 1.627, Јеlenak na Giljevi 1.617m itd....
Ski centar Zari sjenica staza 1200m
Staza za biatlon 2km.
Za sve ljubitelje skijanja i prorode izvolite u prelepu Sjenicu.
POČETAK  < 718 719 720 721 722 723 724 725 726 >  KRAJ

Detaljnije >>>
Statistika >>>
Ski mapa >>>
Sve o letnjoj sezoni na Kopaoniku, sezona se otvar...
Koja letnja sezona i gde od kamiona blata i prasine , blagi uzas

Planinska kuća "Kovačević"
Molim v,as da li imate smjestaj za 8 osoba (2+2+2+2). Potrebno 4 sobe sa odvojenim kupaonama Molim vas precizno lokaciju vaše kuće Unaprijed zahval...

SKI kamere
Kop treba da uradi nestho kao muzej kucu novaka recimo sve titule , rekordei da to bude atrakcija sama po sebi.

@hopkop druze ideja ti jeste luckasta. Al gde to ovde da pominjas. Ovde masa mrzi sve sto je domace. Da si pomenuo da se digne Federeru, e onda bi pr...

nasa drzava za svakakve gluposti ima para . a nikom ne pada na pamet da odvojimo 4 5 miliona evra i da sagradimo na kopaoniku vilu novaku djokovicu . ...

SKI kamere
Ne živim u okolini Kopaonika, ali mislim da svi koji žive u regiji, u prstenu od 50 do 100 kilometara, treba da imaju popust na prvih pet dana ski p...

Apartman Tiva K21 - "Milmari Resort"
Smeštaj za sve pohvale, bez ikakvih mana. Sve što je dogovoreno i rečeno je maksimalno ispostovano. Domaćin je brižan i ljubazan. Rado ću se vra...

Počela izgradnja nove akumulacije - za 72h u funk...
Nek se radi i gradi. Samo napred, pa da konacno progledamo.

@ kota 1473 verujem. ja sam bio nekretnina smiley

@No2 grinobit SS u 2022 godini posle poreza 2 miliona evra, u 2023 isto neto dobit posle poreza pola miliona evra. To je za sva 4 skijalista, od toga Z...

Počela izgradnja nove akumulacije - za 72h u funk...
Nacionalni park i zaštita prirode.