Kopaonik

Harmonija Resort
Vila Jezero
Bancour
Otklonjen kvar na žičari Pančićev vrh
18.01.2022 | 00:00 -> 29.01.2022 | 15:23
Zbog vanrednih okolnosti, neophodna je bila hitna intervencija na polaznoj stanici žičare Pančićev vrh, te je ona bila van funkcije od 18.1.2022. godine. Prema nezvaničnim informacijama, kvar se desio na sklopu reduktor - koturača pre definisanog servisnog intervala (4.000 radnih sati do servisa). Svi rezervni delovi su bili dopremljeni još prošle nedelje, a popravka se prolongirala zbog nemogućnosti da ekipa  Doppelmayr-a ranije dođe na Kopaonik. Serviseri iz Doppelmayr-a (proizvođač instalacije) uz asistenciju JP "Skijališta Srbije" otklonili su kvar 27.1.2022. godine.

Od 20.1. do 27.1.2022. godine skijaši su mogli da koriste besplatan ski bus koji ih je provozio do stanica Marine vode, Jaram i do Srebrnca. Polasci su bili u 9, 10 i 11 časova od Konaka, odnosno od garaže.

Problem sa žičarom Pančićev vrh je postojao već neko vreme, te žičara nije bila u funkciji ukupno 14 skijaških dana.

Na Kopaoniku je danas u funkciji 24 od 25 instalacija, 46 od 48 staza i 27 od 30 ski puteva. Radno vreme ski centra je od 09:00 do 16:30 časova. Noćne staze Malo jezero i Karaman greben rade od 18:00 do 22:00 časova.

Trenutna temperatura na Pančićevom vrhu je -8°C, na Sunčanoj dolini -4°C, a na JAT apartmanima -7°C. Prema podacima RHMZ umeren vetar duva brzinom od 3 m/s (NNE) sa udarima do 6,8 (NE), vlažnost vazduha je 93% i trenutni opis vremenskih prilika je - Pretežno vedro.

Visina prirodnog snega je 99 cm dok ga na stazama ima utabanog od 10 do 60 cm. Svi putni pravci su prohodni uz obaveznu upotrebu zimske opreme.

Za sutra se prognoziraju temperature od -10°C do -7°C sa prognoziranim opisom vremenskih prilika - Promenljivo oblačno sa snegom.

Žičare u funkciji: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 14, 15, 19, 20, 21, 22, 24

Prohodne staze: 1, 1a, 1b, 1c, 2, 3, 3a, 4, 4a, 4b, 4c, 4d, 4e, 5а, 6, 6a, 6b, 6c, 7, 7a, 7b, 7c, 8, 8a, 9, 9a, 10, 11, 12, 12a, 13, 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13ff.ride, 14, 19, 19a, 19bf.ride, 19c, 20f.ride, 21, 21a, 22

Komentari (156)
 1 2 3 4 5 >  KRAJ
biciklista
31.01.2022 | 10:59

Ja imam puno razumevanje za negativne komentare svih "korisnika usluga" Kopaonika u vezi sa problemima oko dugog perioda nerada žičare "Pančić", kao i u vezi problema sa vodosnabdevanjem. Jer, "Bože moj", platiš pošteno ugovorenu cenu, a dobiješ nešto sasvim drugo, ne i ugovoreni obim i kvalitet usluge.

Kao što razumem i da "pružaoce usluge" nerviraju takvi komentari i da bi oni najviše voleli da se tako nešto uopšte i ne objavljuje, jer oni to doživljavaju kao loš PR.

Stevs
30.01.2022 | 16:26

Samo par činjenica istine radi i dalje se više nećemo javljati:

1. Prvi smo objavili da nema vode i koji je tačan razlog nestanka. Na toj temi imate 132 većinom negativnih komentara.

2. Prvi smo objavili tačan uzrok problema za žičari Panićev vrh. Ovde imate 153 većinom negativnih komentara.

3. Prvi smo objavili da je došlo do pada napona na sat vremena.

4. Što se tiče izgradnje, na portalu imate temu o građevinskim radovima (147 fotografija) i vrlo smo kritički nastrojeni prema hiper izgradnji na Kopaoniku. Na toj temi imate 48 većinom negativnih komentara.

5. Fotografije i video snimke gužvi ste imali na našim društvenim mrežama (Instagram, Facebook Page i grupa, Twitter...) i na portalu. Tamo takođe imate ogroman broj komentara. Vi očekujete od nas da sedimo u Dolini sportova i svaki dan kada se napravi gužva da fotografišemo. Da bi rešili taj problem pređite na stavku 6.

6. Pre dva dana smo u saradnji sa Led Mrežom Srbije postavili kamere koje gledaju na Dolinu sportova (prethodna kamera nije uklonjena našom krivicom, već je izgrađen hotel ispred nje). Sada možete da gledate uživo stanje na polaznim žičarama iz Doline sportova. U koliko rešimo problem sa internet vezom (CGNAT), imaćete i uživo stream. Kada bih vam rekao, da već par meseci pokušavamo da rešimo kameru iz Doline sportova, većina bi rekla “jeste kako da ne i što baš sada”.

7. 99% komentara se objavljuju, osim onih koji su uvredljivog karaktera, oni koji su izrazito politički obojeni i oni za koje sigurno znamo da su potpuna laž.

8. Viber grupa je zatvorenog tipa zato što ne želimo da kanibalizujemo portal. Želimo da ljudi što više pišu ovde, a ne na Viber grupi. Takođe, grupa gubi smisao kada svaki dan njih 50 postavi jedno te isto pitanje.

9. I na kraju, malo me nervira da se pravdamo “što ne pišemo loše o Kopaoniku”. Kopaonik ima i dobrih i loših strana. Mi se trudimo da budemo objektivni. Vaša je slobodna volja da procenite da li vam se to dopada ili ne i da posećujete ovaj portal ili ne. Ali ne možemo da ne odgovorimo na ovakve prozivke koje nisu istinite.

10. Većinu negativnih zapažanja i rekacija prosleđujemo nadležnim službama sa kojima imamo korektnu saradnju. Nije suština pljunuti po Kopaoniku po svaku cenu. Ponosni smo da je mnogo stvari na Kopaoniku ispravljeno na naše predloge (da ne navodim sve ispašće kao hvalisanje). Morate da shvatite, da mi nismo tabloidna novina koja živi od klikova, već ljudi koji vole ovu planinu i koji joj žele najbolje.

11. I što neko napisa u komentarima. Sve planine imaju neke probleme (veće ili manje), samo nemaju neki svoji "infoKOP" da se to kanališe i vidi.

12. I još nešto, da, izuzetno volimo fotografiju (hobi) i volimo da okačimo lepu fotografiju sa Kopaonika. smilies/smiley.gif

PS: Dalju raspravu možemo uz kuvanu rakiju da nastavimo npr. u Skituljku smilies/smiley.gif
Carpmen (Android)
30.01.2022 | 14:51

Neka bude da nisam objektivan itd.
Ja ne napadam Infokop,ali realnost je da je ovaj forum potpuno potcinjen upravi skijalista i radi kako im se kaze.Tacno se zna sta sme da se objavi i koliko da se prikaze kada je nesto lose.
Nadam se da imate viber i da ste u grupi.
Zar je realno da se tamo ne objavljuju ruzne slike (mozda neka onako usput) o skijalistu, o stanju na stazi,abnormalnim guzvama,problemima koje nigde nikada ni na jednom skijalistu nisam video,i to ne video niti i cuo za tako nesto.

Samo da znate evo mene gore-ovde na stazama.
Sunce sija,sve je ok,idila.
Vidim slike u viber grupi,lepota,slikani prazni redovi,staze,sve detaljno.
Mozda ste vi malo zaslepljeni pored ociju,ja nisam.
I zato trajno napustam viber grupu i ovaj "Skijalista Srbije" forum.

Meni je srce na Kopaoniju tu sam odrastao,tu najlepse trenitke svog odrastanja doziveo.To je moje "selo" jer sam iz NP i o Kopaoniku bih mogao mnogima da odrzim test znanja ili drugarsko predavanje.
Vi volite skijanje a volim i zivim Kopaonik,u srcu mi je,sanjam ga.
Na zalost 90% ljudi nije ni upoznalo pravi Kopaonik,vec samo masineriju koja guta turiste.

Saasa (Android)
30.01.2022 | 09:21

Opet ne radiPancic
@dule (iOS)
30.01.2022 | 09:19

Ja bih dala popust za sledeci Ski pass svima kojima za vreme skijanja nije radio Pancic, da se to iskoristi do kraja sezone ili npr. sledecu sezonu. Pa ko zeli da se vrati opet na Kop to cemu znaciti. Ko ne zeli (bilo je bas ljutih ljudi koji su rekli nikad vise kop) mozda se presomisli i vrati opet.
Ischgl (iOS)
30.01.2022 | 09:05

Kako otklonjen kvar a jutros ne radi Pancic.
@dule (iOS)
30.01.2022 | 08:45

@lole (iOS)
30.01.2022 | 08:39

@Dule
Evo od danas 30.1. sve radi konacno. Dakle mesec dana tokom raspusta bilo je raznih problema sa zicama. Ja ne znam koliko si ozbiljan u svojoj nameri. Ne znam da li nekad bio u nekom sporu. Ovde zalbe na slicne stvari ne funkcionisu kao u normalnim zemljama. SS nece ispasti smekeri i napraviti neki potez da i mi koji smo bili tad sa decom i nismo mogli vec u 9 sa Kg da odemo vam centra, vec kasnije kad se na Kg cekalo po 45 min, i da vrate deo novca ili nadju vec neko resenje. Sto se tice staza sa Pancica do njih si mogao da doddjes preko Duboke1 do koje ides preko Pajinog presla, sto je valjda crvena. Sve staze sa brojem 4 su sada isto crvene (nekada su bile plave). Dakle bilo je nacina da skijas staze ali da cekas 45 min! Ovde je problem cekanje i guzva, a ne koje si staze mogao da vozis. Ne znam da li je to osnov za zalbu.
Ako jeste (nisam pravnik, pa ne znam) pridruzujem ti se u zalbi, tuzbi sta god. Moze neko da lupa minuse i da keze gledaj ove budale! Ali ja ovo vidim kao nacin da SS promeni stav prema potrosacima. Da ogranice svoji bahatost malo!
freerider
29.01.2022 | 17:31

@Dule: dobićeš spor ali malo sutra. Skijališta nigde tebi ne garantuju da će sve žičare raditi, hoćeš li da ih tužiš i zato što ne radi Gobelja Relej već mesec dana?

Dule (Android)
29.01.2022 | 14:53

Prvo organizacije za zaštitu potrošača.
Kao da sam naručio i platio jagnjeće pečenje, a konobar donese piletinu i kaže pokvarila se pečenjara i ne vrati mi pare. E tako razmišlja neko u skijalištima, verovatno iz beogradske kancelarije...
Moje je pravo bilo da vozim samo staze sa pančića npr. plave jer smo možda početnici. A nema šanse da početnik ode na pančić preko ostalih staza ako ne grešim?
29.01.2022 | 09:40

Dule(Android)
A kakve veze ima gondola sa skijanjem? I na koju traku misle? Gondola služi samo za izvlačenje i spustaanje skijaša u Brzeće. Nema abijedna staza pored nje a koja radi. Pa misli da bi i moj sin dao bolji odgovor.
Lole (iOS)
28.01.2022 | 22:26

@Dule
U kakav postupak kreces?
Dule (Android)
28.01.2022 | 19:13

Skijalista odbijaju zahteve za refundaciju, tako da samo tužba. Kažu radile druge žice to je samo jedna žica, kažu imao sam i pokretnu traku i gondolu 😀. Ja krećem u postupak jer su bezobrazni.
SkiServisGONDOLA.rs (Android)
28.01.2022 | 17:05

Bravo za majstore!
Nastavljamo da uživamo u skijanju. 😁
@Iole (Android)
28.01.2022 | 15:08

I mi smo trebali da idemo prošle nedelje ali su deca dobila virus pa smo odložili. Naravno uz saglasnost školske razredne.
Znam za prošlu nedelju kakva je situacija bila jer su nam bili prijatelji gore. 3 dana su izdržali i vratili se kući.
Ja sam bio na vikend posle Nove godine moglo je da se izdrže gužve ali bez Pančića i ja bih se vratio. Nego je stvarno sramota bilo da se u redu moglo čuti da su i bolesni došli da skijaju kako im ne bi propao odmor. Pa zbog tih ljudi sam se i ja razboleo, pa onda i deca.
Duca
28.01.2022 | 14:26

Pogledati post u delu ski kamere/komentari od 15.01.2022. u 20:44 (Dragan Uragan).
Čovek sve objasnio u vezi žičare Pančić i pre nego što se desio potpuni zastoj.
Bombardier Ski-doo
28.01.2022 | 13:11

Vi iz Skijalista da vratite ljudima pare za 14 dana maltretiranja i nevidjene guzve na celom skijalistu....bruka i sramota
lole
28.01.2022 | 13:07

Pa Maximuse, ja ti stavrno zelim lep provod u martu, mart je prelep, za onoga ko tad moze da ide prava sreca. Zelimo ti da ti zicare rade, da ima struje i vode, a mi koji smo nadraljli prosle nedelje na -17 cekali satima po zicarama - ma nema veze. Kao i ovi jadni ljudi koji su tumarilai po skijalistu 3 sata dok se posledice pada napona nisu sredile!
Aleksandra (Android)
28.01.2022 | 13:02

Kažu najlepši!
Ja prošle godine bila 17.04... metar snega bilo❄❄❄❄❄❄
Pedja (Android)
28.01.2022 | 12:30

Upravo se pokvarila zicara na Malom Karamanu,kao i tanjir. Guzva je uzasna.
28.01.2022 | 11:40

Jupiiiiii!!!!
Idem sa decom 07.03. na skijanje, 10 dana sa noćnim skijanjem. Da nije proradila mislio sam da tražim refundaciju para. Samo mi bi bilo krivo za apartman. Sigurno bilo gde drugde ne bi našao takav za takve pare.
Stvarno ne znam što ljudi misle da sam hejter Kopa, nisam. Ali me užasno nerviraju kadrovi koji tako lako izdaju dozvole za gradnju i Kurti i Murtić a posle kuku Lele, nema vode pad napona, žicara ne radi.
Kakav je mart za skijanje?
Zoza (iOS)
28.01.2022 | 11:35

Sramota - 14 dana i nista. Idemo po starom kao da nista bilo nije!!!!!! Vratite ljudima pare. Sramota!!!! I nada da se nista do kraja sezone vise nece kvariti.
Milos (Android)
28.01.2022 | 09:56

Radi Pancic od jutros
28.01.2022 | 06:58

Nema zvanicnih informacija kad ce proraditi. Koga god da potas, nece nista da kaze. Po onome sto sam video juce, na pocetku zice, makstori rade, ali ne izgleda da ce proraditi danas a sumnjam i za vikend.
Joja (iOS)
28.01.2022 | 02:33

@maximis
Samo se javljam ja i tamo neki novinar koji izmilja? Ako ti tako kazes evo u pravu si. Struje ima, samo je jedan dan pao napon i napravilo haos na skijalistu, ali to je samo jednom i nema veze. Valjda nece vise! - meni je ovaj stav stvarno nejasan. Ma covece ne sme da nestaje struja tek tako. Ovo je 21. vek!!! I dalje ne znamo uzrok, jer nema saopstenja!!!! Sto se tice nestanka struje u Konacima ispala je trafo stanica, kao i svuda u Srbiji, jer u Srbiji je sve to normalno.
28.01.2022 | 01:09

Maximus ja sam komentarisao novinarski clanak gde je navedeno da je nestanak struje svakodnevnica na Kopu... pokusavam svo vreme da objasnim da je to laz... ljudi su zaslepljeni mrznjom i nemogu da poveruju u cinjenicu da konstantno ima struje na kopu kao bilo gde u Srbiji... nestanci struje su neka prosla vremena od pre 2018... evo i ovaj portal ima vest o tome

28.01.2022 | 00:54

Joja da ti odgovorim direktno i mene bas briga sto ti nisi imao u pojedinacnom apartmanu struju... zali se onome ko ti je izdao apartman... Konaci su stambena jedinica... svi apartmani su privatni... to sto jedna zgrada u nekom momentu nije imala struju nema nikakve veze sa strujom na celom Kopu... DAKLE NIJE SVAKODNEVNICA nego izolovan slucaj... kako ti to nije jasno... sta sada siris temu u nedostatku argumenta na druge lose stvari... kada se slozimo oko struje mozemo da raspravljamo o drugim stvarima... da stvarno nema struje javilo bi se stotinu frustriranih ljudi ovde kao kada nije bilo vode...a javljas se samo ti...
28.01.2022 | 00:47

@Igor
Na Kopaoniku sam 2x skijao do sada i to po 10 dana. Ostale godine oko 7 godina sam išao u Bugarsku i Sloveniju, pošto me skijanje tamo izađe skoro duplo jeftinije. Doduše prošle godine sam bio u apartmanu, pravi paradajz skijaš jer mi se ne daje po 3 i više hiljada EUR za hotele pa bi 1000 EUR za Konake. Bio sam u Čardacima u privatnom apartmanu.
Drugo dovoljno je pogledati broj žica pre 5 godina kada sam prvi put bio i broj žica od
prošle i ove godine. Napravljena je samo gondola i to da bi se Brzeće razvilo. Bela reka ne
radi, znači jedna staza manje. Džaba jedna staza u spustu sa Pančića i jedna veoma strma. kratka 21-ca. A hotela koliko hoćeš. Zbog čega sve ovo znam? Zato što sam planirao da kupim apartman u President-u i dobro sam proučavao situaciju na planini i kada bi mogla da mi se isplati investicija.
Joja (iOS)
28.01.2022 | 00:34

@skijas
Ja nikakve dezinformacije ne sirim. Struje nije bilo u Konacima, ne samo u mom apartmanu, celi Konaci dakle! Sta mene briga koji je razlog, mene samo zanima da li ima ili nema struje. Previse nekih slicajnosti ove godine. Aman covece lose je ove sezone situacija. Vise nisam gore, ali evo i dalje i pratim sta se desava. Ovde je neko lepo primetio da je prosle godine bilo drugacije. I ja sam posle gondole i prosirenih staza bila prijatno iznenadjena i prvi put pomislila kako ovde nesto moze da radi kako treba. Bilo mi je zao pogleda na centar Kopa sa vezne staze MK-KG jer su ovi novi hoteli potpuno promenili izgled. Od svega izgradjenog jedino Gorski koliko tolko prati neki stil gradnje. Razvoj VN je isti kao Kaludjerica. Katastrofa!!! I evo sad je ove godine doslo do toga da glavna zica ne radi danima, pad napona u sred suncanig dana?!?!? Guzve ogromne!!! I zasto je pao napon? Zasto nema nekog objasnjenja? EPS i SS su drzavna preduzeca i ne treba tako da se ponasaju. Zasto mislis da je redu da pada napon i da zicara ne radi 9 dana i duze, a mi placamo full ski pass? Ja bas mislim da treba da se pritisne SS za sve propuste ove godine i da vrate bre ljudima pare? Odkle im pravo da se ovako ponasaju? Ko je bre odgovoran za ovo?
27.01.2022 | 22:22

Joja mesas babe i zabe... ko zna iz kog razloga nije bilo struje u tvom apartmanu sat vremena... ne mozes da izvlacis pravilo iz tvog slucaja... struje ima na Kopaoniku stabilno i svakodnevno, sa vodom se slazem da je bio problem 7 dana... od tada je konstantno ima... prestanite da sirite dezinformacije...
 1 2 3 4 5 >  KRAJ

Detaljnije >>>
Statistika >>>
Ski mapa >>>
Velika prolećna akcija čišćenja Kopaonika | 24...
24.4.je sreda a ne petak, takodje mislim da od svih uzmete vise nego dovoljno novca i Vi iz NP i JKP Raska da bi Kopaonik trebao da sija, a napravili ...

SKI kamere
Dado ma to nema veze sa vezom. Kada je palo par santimetara snega pred kraj sezone, van staze je bilo belo a na stazi zuckasto zato sto su tabaci mesa...

Velika prolećna akcija čišćenja Kopaonika | 24...
A šta mislite da od naplaćene takse za ulazak u NP kupite sendvičiće i male flašice vode? 🤔 Za sok ne morate da se trošite. Hvala

SKI kamere
Sneg je iz više razloga bio žut. Kao prvi i osnovni razlog je dosta mali snežni pokrivač na gotovo svim stazama. Snežna podloga je trpela dosta...

Ko je isao na skijenje pred sam kraj sezone verovatno se seca..Mozda kada su topovi zadnji put ove sezone snezili je bilo to. Jasno se videlo da je br...

Asimo sneg je bio žuti na celom Balkanu i severnije, a razlog je saharski (afrički) pesak u atmosferi koji pretvara čak i nebo u izmaglicu.

SKI kamere
Asimo nije istina. Sneg je bio jedno vreme zut zbog atmosferskih prilika -, manjak snega, areosol, jugo... cela planina je bila zuta ne samo staze. Sn...

Jel tacno ovo sto pisu da je doslo do izliva kanalizacije u akumulaciono jezero i da je zato jedno vreme sneg na stazama bio zut? Pozdrav

@Predrag To bi ti najbolje bilo da odeš direktno u klub i da se informišes jer ovde najviše što možeš da saznaš je zašto je Kopanika gori ili ...

SKI kamere
Kada je već baba Marta zakazala, izgleda da će deda April postati stalan wink... Budite mi zdravi i veseli...

@Mećava - Hvala majstore na objasnjenju, nisam znao. @Ledenjak - Opusteno druze, zezamo se malo, mastamo, bilo bi lepo. @Zoran - Jel' imas broj od...