Kopaonik

Vila Jezero
Bancour
Skijanje van obeleženih staza
         Zakon o javnim skijalištima reguliše i dozvoljava vožnju skija i borda samo na obeleženim ski stazama (član 4, stav 3).
          Takođe, propisano je i da skijaš ili border svakom vožnjom na neobezbeđenim stazama i van skijaških staza vozi na sopstveni rizik. S obzirom da imamo iskustva sa veoma opasnim povredama, ovakva vožnja je u našim ski centrima zabranjena i svima koji se ne pridržavaju ovog, biće oduzeta ski karta.
          Ovu informaciju dobijate prilikom kupovine ski karata, nalazi se u ski informatoru u okviru Pravila ponašanja na skijalištu, tačka 14 i vidno je istaknuta na prodajnim mestima.
          Ova zabrana je uvedena prvenstveno i isključivo zbog bezbednosti skijaša, jer iz iskustva od prethodnih godina, znamo koliko je to opasano i kakve povrede su usledile nakon takvog neodgovornog ponašanja, kao i kakvi prirodni  i vremenski uslovi mogu da vladaju na skijalištu (na primer lavina koju smo pre par godina imali na Gobelji).
          Iz Skijališta Srbije će uskoro biti pokrenuta inicijativa za promenu Zakona o javnim skijalištima, kako bi bile usaglašene potrebe skijaša, redovno funkcionisanje i kontinuirano uspostavljanje reda na stazama. Zbog potrebe i želje velikog broja skijaša, ove godine je napravljena free ride staza, koja se ne taba. Svakako ćemo se truditi da svima obezbedimo maksimalno uživanje u ovom sportu u skladu sa mogućnostima i trenutnim ovlašćenjima.
JP "Skijališta Srbije"

Komentari (42)
 1 2 >
Sunson
17.01.2013 | 16:42

Mislim da je problem u osiguranju i naplati medicinskih troskova prilikom povrede van obelezenih staza. Po meni trebalo bi uvesti dodatnu premiju osiguranja za povrde van obelezenih staza.
15.01.2013 | 04:26

A znate valjda i sami o cemu se radi. Prvo ce od drzavnog novca da se sredi skijaliste maksimalno (sto se uglavnom i desilo) i onda ce na silu, ovakvim glupostima da uniste biznis potpuno jer niko vise nece hteti da dodje. Onda onaj tip sto vec sve drzi, kupi i skijaliste i vec sutradan ce biti i Cat-ski servis (ratrak koji vozi na isturene vrhove). Zivi bili pa videli.

Sirota srbijo smilies/sad.gif
north
14.01.2013 | 18:04

Tacno je da oduzimaju ski passove zbog voznje van uredjenih staza. Juce sam na stazi mali karamam (kod rtnja) krenuo malo ispod zice pa htedoh kroz sumicu da ikocim na stazu, kad redar u narandzastom prsluku vice sa zice ejjj osto si bez ski passa !!! Ni na kraju pameti mi nije bilo da se vozja na tako blagom delu kopaonoka smatra nekim free rideom ili off piste voznjom toliko sam se iznervirao da sam posle razmisljao dali i neko tradicionalno presecanje staze kroz sumicu ne smatraju za voznju van staze jer kako ti te likove ubediti u suprotno malo sam razocaran time jer njihova samovolja i proizvoljnost su nemerljivi. Inace sa drugim stvarima sam vise manje zadovoljan obzirom da san na kopu od 96. god. Pozdrav.
14.01.2013 | 13:51

Staza radi ali je progledala na vise mesta i meni je zao da idem da skijam po vodi i pri tome da unistavam skije. Izvinjavam se sto sam pogresio duzinu,po secanju sam pisao smilies/smiley.gif
kobaja
14.01.2013 | 13:33

Ako mi za mesec dana kad dojem na kop,kojim slucajem oduzmu ski pass ( ne dao im bog ) kop me vise nece videti, jahorino prigrli me smilies/smiley.gif
Ceo svoj zivot secem staze kroz sumice,i nikada nisam niciji pa ni svoj zivot ugrozio...a nisam ni cuo da se nekom nesto desilo! Ja sam nogu slomio na stazi jer me je dijabola pokupila motornim sankama i jos mi kaze "jeba ga ti,sto ne gledas dje granash" sta god to znacilo
Hocu da kazem ne krivim tu dijabolu ,nego nezgode se svuda desavaju...a vise sam se naslusao nesrecnih slucajeva na stazama kao sto je #Munja# opisao,strasno
O takvim stvarima treba da vode racuna redari
bio juce na gocu
14.01.2013 | 09:46

za Stevs98
Zivis u VB a ne znas da vec nekoliko dana staza radi. Duzina staza je 450 metara. Bio sam juce i u cetvrtak tako da je informacija iz prve ruke.
Neba
14.01.2013 | 08:17

Svetski centar, Whistler/Blackomb, Britanska Kolumbija u Kanadi i 3 lokalna skijalista iznad Vankuveraimaju samo klauzulu na svoju odgovornost a da nekome padne takva budalastina na pamet, da oduzimaju ski passove, to samo moze u zemlji Srbiji... Sindrom inferiornosti socijalizma, daj neku nebulozu da se vidi da nesto radimo... Jad i cemer, ali ajde da je samo to pa i nekako, Srbija nam je izgubljena i zatupljena da valjda nize od ovoga i ne moze.
14.01.2013 | 03:14

I da,zaboravih..zivim u Vrnjackoj Banji koja na nekih 12km (sto morate priznati da je pravi luksuz imati skijaliste na 20 min voznje) ima malo skijaliste,dve paralelne staze duge 600m. Kada sam bio manji smetalo mi je sto ta staza nikad u zivotu tabana nije. Sada je ona pravi raj za powder,nema veze sto je relativno kratka..imate sve-od moglova do powdera dubokog do kolena smilies/smiley.gif Ima i nocno skijanje koje dobro dodje,preko dana sminkeri a mi pravi skijasi uvece. Pravilo je da mora da se skupi 10 najmanje skijasa da bi staza radila,tako da nije ni guzva. Zicara je sidro. 800din je ski pass,mnogo je,slazem se. smilies/smiley.gif Posetite nas nekad. Sada gore nema mnogo snega pa ni ne radi staza,a prosle sezone smo se ubijali koliko smo vozili. Na Kopu sam ukupno bio 4 dana za celu sezonu i ne zalim se smilies/smiley.gif Ovi sto utabana je jedino staza koja vodi do polazista i staza do kafane koja se nalazi nekih 400m odatle(bolna istina,za neke 3smilies/smiley.gif )
Izvinite sto reklamiram moju drugu kucu ovde ali kad vidim da pisete od Lininju,3 Doline ili Isoli..sto da ne pomenem i ja ovo smilies/smiley.gif
14.01.2013 | 02:56

Izvinite sto sam okacio video lika koji je poginuo ali moram da naglasim da nije poginuo dok je rezao powder kroz sumu ili tako nesto vec ozbiljne big mountain linije.
Pogledajte ovo Salomon Freeski TV,to je web serija koja govori o freeride-u i freestyle-u i zeli da pokaze svetu da nije samo snowboard za powder i park.
Nadam se da ce SS da pogledaju malo i nas smrtnike i da nam uslise zelje. Napomenuo je covek ispod mene u dugackom komentaru levak izmedju Crne D. i Krcmara..to je odlicno mesto sa prelepim reljefom. Tu jedan tanjir da se stavi i molim lepo,a i ne mora smilies/smiley.gif
Problem predstavlja i oprema,kao i vremenske prilike. Tahoe dolina je specificna,kao i severozapad(British Columbia,Washington),imaju abnormalne padavine od oktobra pa do maja se sneg ne topi.
Problem broj dva je oprema. Samo sam par powder(sirokih i mekanih sa rocker tip & tail sistemom)skija u zivotu video,ne dajte da vas zavara sto imam 15 godina,zivim da skijam i tako vec 7 godina..svasta sam video i pros'o. Nas narod nije navikao na tu vrstu skijanja,na zapadu deca se odmah uce za powder,a ovde kazu da smo mi freerider-i extremni sportisti,okusavamo sudbinu,itd..Tamo je to sasvim normalno,cak postoje ski centri koji imaju 3-4 lifta i sa tim liftovima oni pokriju povrsinu velicine 3 Kopanika i samo se vozi powder smilies/smiley.gif
Kada se ide sidrom Gvozca,sa desne strane..dusu je dalo za powder,padina gleda na sever,cista smilies/smiley.gif
Ako SS ne cuje glas rulje onda nema svrhu da pisemo romane ovde po komentarima. Pozdrav iz Vrnjacke Banje :*
http://www.youtube.com/watch?v=b9--GlXD1JU evo jedan takav ski centar koji preferira freeride smilies/smiley.gif
14.01.2013 | 02:34

E da, ako je za utehu, na lake tahoe je oko $100 dan, i mislim da sam sedeo samo na jednoj zici koja ima onaj odmor za noge.

Hrana i pice su preskupi. Katastrofalno naduvane cene, i kvalitet je bas ocajan. $10 za virslu u kifli primera radi. Po Evropi su cene uglavnom kao u vecim gradovima. Pivo nije skuplje nego sto bi bilo u Milanu ili centralnom Londonu.

Kop srecom (nadam se) i dalje ima rtanj i slicna mesta a zicare su bas dobre.
14.01.2013 | 02:29

Pozdrav ljudi!

Nema me na ovom sajtu vec neko vreme, jer na zalost, nisam uspeo da odem na kopaonik vec 3 sezone.

2010/11 sam proveo skoro 3 meseca po francuskim i italijanskim alpima. Najvise u Monte Rosa sistemu. Jedno skijaliste od 3 povezana, reklamira se kao "free ride paradise". U pitanju je Alagna, i tu recimo ima gondola (ozbiljna, ona kao autobus) koja vodi na vrh od 3300m odakle se spustaju zvanicne staze, ali ne uredjene.

Svuda okolo moze da se vozi, ali ume da bude JAKO opasno jer jednostavno, jako blizu uredjene staze, moze da se nadje ozbiljna litica i da se lako mimoidju ograde i zastavice.

Ako se dobro secam, moze da se vozi svuda, i policija moze da vam kontrolise opremu koju imate, odnosno, obavezno je nositi beacon, lopatu i probe ako se ide van staze, medjutim ja nisam imao nista od toga i nisam imao nikakvih problema.

Ako se povredite van staze u bilo kom delu koji nije ta zvanicna ne uredjena staza, mislim da cete snositi trosak transporta, a moguce i zbrinavanja jer osiguranje uz ski pas to ne pokriva.

U Courmayeur, postoji jedan deo koji je ogradjen, i zabranjeno je ulaziti u tu zonu. Postoje fotografije i mape odstampane i zalepljene na svakoj zicari, i zaista je ogradjeno. Ali to je samo jedan deo, ostatak je prilicno pristupacan.

Sada konacno imam iskustva i iz amerike (Full epic pass za 12/13 wOOT!)

Heavenly, northstar i kirkwood, su kompletno ogradjeni. Posto je lake tahoe ogroman, na njemu se nalazi i gomila razlicitih odvojenih skijalista. CELO skijaliste je ogradjeno, odnosno kraj je veoma jasno oznacen. Zabranjeno je ici van i isto vam konfiskuju, ili suspenduju ski pas.

Medjutim, to je kraj skijalista, tudj posed i verovatno vrlo opasan teren.

SKORO sve sto je na posedu skijalista je pristupacno. Odnosno, ako postoji ogromna suma, izmedju dve staze, 99% moze da se vozi. Neki delovi su recimo ogradjeni, pa na svakih 200-300 metara ima tzv kapija - pristupna tacka tom delu. Postoji jedna cela dolina velicine recimo duboke, koja ima lift ali ne postoji nikakva staza.

Na par mesta sam vidjao neke delove pod ogradom, negde je recimo u pitanju ozbiljna rupa, poput pecine i da, dobro je sto je tako nesto obelezeno i ogradjeno.

Verujem da kopaonik napreduje, svidja mi se sto sada postoji snowpark (mada ga nisam isprobao), i jako sam voleo da vozim ispod D2, i kroz staru duboku ili kako se vec zove levk izmedju d1 i krcmara. Ali ova vest je bas uzasna.

I ako vas zanima, tik uoci sezone uzeo sam sezonski ski pas, 700 dolara - znaci oko 500 evra. Sezona pocela u novembru, trajace verovatno do maja. Imam pristup Kirkwood, Norhtstar, Heavenly, Keystone, Beckenridge, Beaver Creek, Vail i Arapahoe Basin. Plus, jos vam daju 3 dana u nekom skijalistu u Svajcarskoj.

Poslednje nedelje kad je ovo bilo u ponudi, lokalni pas je bio oko 450-500 dolara (jeftinije nego na kopu) i omogucava pristup na tri najbolja skijalista na Lake Tahoe, sa nekoliko dana izuzetaka (bozic i sl) gde se dobije 50% popusta na kartu. Ovaj pas je mislim bio jos jeftiniji kad se kupuje krajem prethodne sezone.

Uzivajte ljudi, ovo deluje kao da ce biti dobra sezona, ja uhvatio vec nedelju dana powdera smilies/smiley.gif
munja
13.01.2013 | 22:50

"e ajd da napišem nešto pametno!!!"

nisam freerider, već "običan skijaš". Čitajući ovih dana kako je nekim skijašima - rusima oduzet ski pas zbog navodnog skijanja van staza, obratio sam se meilom Skijalištima Srbije pitanjem DA LI JE ISTINA ILI LAŽ da se zbog skijanja van obeleženih staza na skijalištima Srbije oduzima ski pas (vođen željom da čujem pravu istinu, a ne poluinformacije), našta sam dobio na lični meil isi odgovor koji je u preambuli ovog dela foruma objavljen. Takođe sam gospodi iz skijališta i napomenuo da bi bilo dobro da se oglase i da objasne po kom zakonu i čalnu zakona se to radi ako je istina. MORAM NAVESTI da potpuno podržavam uvođenje reda na skijališta, kako na Kopu tako i ST. Planini, Zlatiboru i šire. Razlog možete shvatiti ako vam kažem da je moja sestra 1993. god. na Kop-u povređena na ski stazi obeleženoj za skijanje od strane dvojice skijaša sa kojima je tog momenta bila u ski školi, tako što su je uhvatili tokom vožnje u "SENDVIĆ" i epilog je bilo naprsnuće 1. lumbalnog pršljena i kompresija još jednog, čini mi se da je bio treći.Sve je ovo ustanovljeno u urgentnom centru u Bgd po povratku sa skijanja.
MEĐUTIM to ne znači da sam protivnik freerid-a. SMATRAM da reda treba uvesti mnogo šire (čuveni lopatari, parkirališta i dr. da ne nabrajam sad), a takođe smatram da bi za sve ljubitelje vožnje van staza trebalo odrediti koje su to zone gde je dozvoljene za ovakvu vožnju i VIDNO IH OBELEŽITI. Ne mislim da je jedna ili dve staze koje se neće "peglati" dovoljno već zato napominjem ODREDITI ZONE gde će biti dozvoljeno i da ih svakako bude više. Takođe smatram da je glupost nekoga opomonjati, kažnjavati zato što je prešao sa staze tipa K. Greben na stazu Mali Karaman- tzv Rtanj, kroz šumicu 50-tak metara ispod izlazne stanice K.Grebena, a ne preko vezne staze koja je znatno niže. 90-tih i prvih gododina 2000-tih, to smo redovno radili sa uživanjem i nikad nisam čuo da se neko zbog toga povredio ili strado. Razumno je da se to ne radi ako ste totalni početnik ili još uvek imate lošu kontrolu skija. Ovo je samo prost primer ima i mnogo dr. mesta gde je to zgodno raditi a ne spada u opasna mesta. Da ne dužim FRERIDE DA DA Iiopet DA, SVAKAKO,ALI NE NA SVAKOM MESTU I PO SVAKU CENU -- OSIM AKO ĆETE LIČNO POTPISATI DA NIKO NESNOSI POSLEDICE ZA VAŠE "LUDORIJE" i DA ĆE TE SAMI PLAĆATI PUNU CENU ŠTETE tj, SVIH TROŠKOVA KOJI PROISTIČU IZ POTENCIJALNIH OPASNOSTI. Izvinite na malo dužem postu. Pozdrav za sve ljubitelje zimskih sportova.
mishko
13.01.2013 | 18:36

ahahaahahahah
kakva budalastina...
nema nista lepse od pudera,
mmmmmmmmmmm puuuudeeeeerrrrrrrr.
pa udjes u puder, pa se nish ne cuje samo hvush hvush.
kogod da je dosao na ideju to da oduzme skijasima i borderima nikad skijaliste nije video.
nesa
13.01.2013 | 18:24

Da mi neko oduzme ski pas zbog toga sto skijam van staze nema sanse, mogu da javljaju radio stanicom koliko hoce ali ja cu se ukrcati na zicaru 100%. Neka blokiraju ski pas, najlakse je otkaciti skije preskociti rampu i cepaj dalje po starom naravnosmilies/cheesy.gif
skijamet
13.01.2013 | 18:00

Skijanje bez freeride skijanja je bzvz! Mislim, ne bas, ali...
Obozavam skijanje po neuredjenim terenima. To mi je ono pravo. SS bi trebalo da povedu racuna o zeljama svojih korisnika. Jedna staza za freeride je nista. Svi koji skijaju van uredjenih staza su svesni da to cine na svoju odgovornost i u cemu je onda problem? Jednostavno, to treba implementirati u zakon, pravilnik o skijalistima ili koji vec dokument. Zasto uzimati ski pas ljudima koji skijaju van staze.
Vidim da dosta ljudi kaze da nema sanse da im neko uzme ski pas. Zackoljica je u tome sto vama niko ne mora da fizicki oduzme ski pas. Dovoljno je samo da vas identifikuju i da vas ski pas blokiraju na ski data sistemu. A verujte da vas vrlo lako mogu identifikovati.... crvena jakna, bela kapa, zute pantalone,... pre pet minuta vidjen da vozi staru duboku...radio veza funkcionise odlicno... i kad dodjes na D-1 da se ukrcas na zicu - mosha.... tvoj ski pas ne radi... pa ti lepo peske na Pancic, ako ti to odgovara...
U svakom slucaju neprijatna situacija.
A to nikome ne treba na odmoru, skijanju, planini,...
Sloboda na planinama!!!
Skijalista moraju uvaziti zelje skijasa koji voze freeride... inace skijanje gubi smisao
T.Freerider
13.01.2013 | 17:35

@Stevs98: Ti shvataš da si okačio video od tipa koji je poginuo skijajući van staze?

Inače, smatram da potez SS o zabrani freeride-a ima logike u smislu da je šansa za povrede kod takve vožnje daleko veća nego kod skijanja na uređenim stazama; Samim tim SS ne žele da snose dodatne troškove medicinskog zbrinjavanja takvih skijaša, kao i loš marketing koji proizilazi od povreda ili pogibija. Rešenje toga je da svako ko želi da vozi van staze, da prilikom kupovine ski pasa potpisuje waiver kojim prihvata da sve troškove eventualne akcije spasavanja i medicinskog zbrinjavanja plaća iz sopstvenog džepa, pa kad jednom freerideru stigne račun od 5000 evra za polomljenu nogu, onda će i drugi možda razumeti poziciju SS.
13.01.2013 | 17:16

Sta ste nam zabranili smilies/sad.gif smilies/sad.gif ja taman nabavih skije za powder..
Sol Invictus
13.01.2013 | 17:03

Kompletan "non sens" !
Planina nije privatna svojina skijališta Srbije tj. oni polažu pravo na rejon uređenih staza jer ako bi bilo pravde trebalo bi organizovati javni konkurs za takvu organizaciju. Kažnjvanje je mera koju mogu da sprovode samo na onoj teritoriji koja je pokrivena njihovom brigom i infrastrukturom, a za sve van pomenute trebalo bi da se konsultuje uprava nacionalnog parka Kopaonika !
Verujem da je možda zbog dezinformacije i nepoželjnog lošeg marketinga doneta ova odluka, ali zamislite da Vam na moru zabrane ulazak u isto i novčanu kaznu zato što ste plivali van "plovaka ili bova".
Da se razumemo - Kop i nije bas "powder" destinacija, ali mi prija bar jednom u koliko postoje uslovi da spustim Vučiju ili Lavinu i nadam se da će SS promeniti ovu odluku kako bi ispoštovao verne zaljubljenike u planinu i sneg smilies/smiley.gif
Ne znam di teram
13.01.2013 | 16:44

Bas da vidim kako ce mi uzeti ski pas. Gospoda iz GSS-a koji svi zajedno imaju par vikenda skijanja mocice samo da mi vide tragove daski. ovo je strasno, umesto da rade na promociji freerajda oni ubijaju ono najlepse u ovom sportu. Prosle godine je malte ne trebala viza za ski park. ne vidim kako im ne smetaju kvazi instruktori koji vode klince od sedam godina na Gvozdac i Duboku. Stop represiji, sloboda za freeride!!!!!!!!!
kobaja
13.01.2013 | 16:16

Ljudi ima nas dosta da pokrenemo neku peticuju,jedini nacin da se borimo sa ovim ss-ovcima ili gestapovcima kako god! Imaju oni dovoljno posla s kojima bi trebali da se pozabave na planini,nek vijaju lopatare i krkane koji bacaju smece svuda po planini,...a ne nas! Skijam sa dva pravnika po dubokom snegu ( pravnice ) pa ako su ludi da se upustaju sa njima u verbalni kung-fu...nek im je bog u pomoci smilies/cheesy.gif
zumbooL
13.01.2013 | 13:07

I sta ste vi iz SS skontali posle ovih komentara ? Izgleda nista...
Jan Pupuska (mobile)
13.01.2013 | 12:14

Odakle Skijalistu i njihovim redarima pravo da novcano kaznjavaju oduzimanjem ski pasa. Zakon, kakav god bio, je regulusao ko i na koji nacin ima pravo da kaznjava.
Mirko
13.01.2013 | 11:13

Skijališta Srbije zabranjuju jedan od najlepših načina skijanja. Umesto da se ponuda širi ona se sužava i to pod pretnjom oduzimanja skipassa, voleo bih da se posavetujem sa nekim pravnikom, da li to po zakonu uopšte sme da se uradi. Planina nije vlasništvo, ja razumem da oni ne mogu da budu odgovorni za skijanje van staze i ja nemam ništa protiv toga, ako slomim nogu platiću sve troškove sam ali kako meni može neko da oduzme skipass ako ja skijam van staze? Da li to znači da meni ako skijam pored svoje kuće u Brzeću mogu da oduzmu skipass?
lemi
13.01.2013 | 04:32

Gospodo iz ss svaka cast za sve sto je uradjeno na kopu. Mislim da kopaonik sve vise lici na sredjene evropske ski centre (barem po vestackom snegu i kvalitetu utabanosti staza).
Ali ova odluka o oduzimanju pass-a je apsurdna!
I smatram da nas samo unazadjuje, umesto da se promovise freeride isto kao i nordisko skijanje ili snow-park vi ogranicavate skijase i bordere i uskracujete ih za najlepsi dozivljaj na snegu.
Uredu je da maloj deci i mladjima mozete na neki nacin zabraniti ali svi odrasli treba da snose odgovornost za sebe i da skijaju na sopstveni rizik.
Pa pobogu snowboard je za to i stvoren!!!
civan
12.01.2013 | 23:40

pardon, ne utabanih staza smilies/smiley.gif
12.01.2013 | 23:27

Ma daj... kakvo uzimanje ski karte. Pa za te pare bio bih ustane da se mlatim sa nekim ko misli da mi je uzme smilies/smiley.gif Glupo je, ako zelim da se slomim zasto oni brinu. Ne snose odgovornost i cao. Kakvo oduzimanje? Planina nije njihova?!?! Planina je olicenje slobode i sad treba da razmisljam da li ide neki redar ili ne ide ili sam u dubokom snegu ili nisam. Prihvatam ovo kad naprave 5-6 km utabanih staza, do tada imate sa kim da se bijete, 100kg 195cm smilies/tongue.gif sala mala... ? smilies/tongue.gif pozdrav smilies/smiley.gif
mirkos
12.01.2013 | 23:14

Na brosuri skijalista koji sam dobio prilikom kupovine ski-pasa nigdje ne stoji ova zabrana. Piše da je vožnja van staza na sopstvenu odgovornost. Vrlo rado cu prihvatiti rizik kako bih uzivao u freeride-u, a ako mi slucajno zatreba pomoc veoma lako cu pronaci bordera koji ce mi pomoci da se dovucem do prve zicare. Poz za sve freeridere jer su to ljudi na koje mozes racunati kad je frka!

osedeo na zicari
12.01.2013 | 22:00

sto malo ne razmisljte o brzini zica na kopu recimo da uprava ode na zicu suncana dolina svako jutro pre posla na 3 voznje da vide kako izgleda a mi to placamo kao da se vozimo taxijem
Beograd
12.01.2013 | 21:16

Jedina planina na kojoj ne moze da se vozi po dubokom snegu, uzas !!!
Ne vidim poentu toliko visokim cijenama i jos pored toga vam oduzimaju ski pas!?
Toliko o kopaoniku!
milan iz republike srpske
12.01.2013 | 21:02

i taman mi idemo ispod kad redari iznad nas i dobro je nisu nista rekli iduci dan
 1 2 >

Detaljnije >>>
Statistika >>>
Ski mapa >>>
Prolećna akcija: Apartmani "Konaci Kopaonik" (23....
Ako ostane prazno onda je 0€ po osobi ...

Fenomenalno. Kome se ovo uopšte isplati? 5€ noćenje po osobi?!?!?!? Ovo nema ni u Angoli. Pa koliko uzima onda ona sirotinja u vikend naselju i Br...

Jos ne pale topove😂

Rozeta Resort & Residence | Prodaja apartmana u ce...
Zavisi od kvadrature

SKI kamere
Vaaau, kako lep dan na Kopu. Sneg, sunce i mraz... i mir i tisina

Ne samo to, posle ovakve topline zemlja je pretopla...trebali bi dani da se napravi vestak koji bi se odrzao na stazi...uz sve to od 26tog opet idu vi...

@MIladin Prijatelju, ne može ski centar da radi sa 10cm snega, bar da su uslovi za osnežavanje ok pa da ima neki prostor za kritiku, ali ni to ni...

SKI kamere
U svakom poslovnom ambijentu gde se želi promocija i zarada se prave eksluzive u postupanju mednažmenta. Posebno u EU i USA. A to znači padne vanre...

Biće oopet skijanja za prvi maj 🤣

Ala veje ..... ludiloooo .... cheesy

Povratak zimskog vremena na Kopaonik (VIDEO)