Kopaonik

iOS: >>>
Vila D&M MUJEN LUX
SKI kamere Štampaj
InfoKOP sajt je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka SPA, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko i ski bifea Jaram instalirao i pustio u rad deset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 30 sekundi.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Web kamera na JAT Apartmanima
Kamera Krčmar #4
Web kamera Hotel Junior
Kamera Hotel Junior
Web kamera na stazi kod hotela Junior
Kamera na stazi kod hotela Junior

MujEn infoKOP iPhone aplikacija
Komentari (2858)Add Comment
 1 2 3 4 5 >  Last ›
28.05.2015 | 21:12
Glasova: +0
JTANJA-Sećam se da si me negde oko 20 februara pitala za vreme krajem februara i početkom marta,ja sam ti odgovorio i dodao da ću se javiti za 2-3 dana za detalje.Šta bih mogao da dodam na moj predhodni post kao odgovor tebi,sem da si me kupila za sve sezonesmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifŽelim ti da ti život bude kao najlepši sansmilies/smiley.gif.
28.05.2015 | 19:06
Glasova: +0
Ja jedino posle ovoga mogu da kažem,ZA OVAKVE PRIJATELJE SE ŽIVI!Svaka vam čast.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
jtanja
28.05.2015 | 14:13
Glasova: +1
Evo kako danas ujeda vetar u Nišu sve me nešto okreće u pravcu Kop-a, sve se setim prethodne ski sezone i ujedno zelim da izrazim veliku zahvalnost i odam poštovanje čoveku koji je sve vreme bio sa nama, davao nam nadu za dobre dane skijanja i uvek ali uvek bio dostupan i spreman da da savete: VELIKO HVALA ACO CACAK!!!! Nadam se da ćemo se družiti svih narednih sezona! Budi nam u zdravlju!!!!
nikola654321
28.05.2015 | 09:53
Glasova: +2
Sta bi sa onim cuvenim "Palite zice" smilies/smiley.gif
28.05.2015 | 07:34
Glasova: +4
Izgleda da sam opet bio u pravu,bele se po malo vrhovi kopa od inja i po malo snega.Temperatura -1 a na vrhu oko -3.Veliki pozdrav.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
Jovan76
27.05.2015 | 11:04
Glasova: +6
Pozdrav za Acu kralja, čuvara Kopa u letnjem periodu. smilies/smiley.gif
Nostradamus
27.05.2015 | 08:21
Glasova: +4
Ima nas mnogo više nego što bilo ko očekuje i u ovim vremenima bez snega.
Poštujte se i volite i biće nam bolje, a još kada padne sneg, gde će nam biti kraj!
26.05.2015 | 21:42
Glasova: +5
Cccccc.Vidim ja da ce biti ludilo od novembra.Zalet ce se hvatati vec od druge polovine oktobra.Dve godine sam odolevao da se javim na sajt da komentarisem i onda se upecah i sad smo tu gde smo.Neverovatni ste kao i ova planina,a meni nema druge vec da budem sa vama jer ste mi dragi kao da vas znam godinama.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifSvako dobro vam zelim i tu sam sa vama ....
vikendas
26.05.2015 | 13:50
Glasova: +5
I ja sam ovde skoro svaki dan samo se ne javljam ,proverim vreme ,vidim desavanja ,ali sad videh da se prebrojavamo pa reko da se cekiram.
Aco brate ne napustaj nas sad kad si nas razmazio,nego kad das prognozu za neki period nemoj da je ponavljas 100 puta ovima sto ih mrzi da malo pogledaju predhodne postove I tvoje angazovanje ce se smanjiti za barem 40-50%.
Pozdrav svima koliko nas ima.
26.05.2015 | 08:50
Glasova: +7
Aco, sigurno da je teško, i svaka ti čast smilies/smiley.gif Svima si izlazio u susret i davao prognozu, čak i onima koji su pitali a da prethodno nisu pogledali da li već ima prognozasmilies/angry.gif koju si postavio recimo par sati ili dan pre toga.
25.05.2015 | 23:46
Glasova: +4
LIKETA-Hoću ja,ali teško je izdržati sam,u pitanju su stotine sati pored kompa i puno odgovornosti prema ljudima.To meni i nije neki problem, ali puno je lakše kada su tu profesionalci kao Kimi i Meteoplaneta.Imaš pozdrav od mene kao Kop veliki.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
25.05.2015 | 23:13
Glasova: +3
Aco, ne plmišljaj na povlačenje,sad se malo odmori i hvataj zalet za zimu smilies/smiley.gif
25.05.2015 | 22:44
Glasova: +1
Uvece od 7 pa skoro celu noc je padala umerena i jaka kisa, a preko dana je bilo kracih pljuskova. Poz Acosmilies/smiley.gif))
25.05.2015 | 22:44
25.05.2015 | 21:25
Glasova: +1
Nikola,brate predpostavio sam da si i ti tu stalno,a sad si me uverio i drago mi je zbog toga.Ti si Stevsov zemljak .Kako je bilo kuce vreme u Kg-u?smilies/smiley.gifVeliki pozdrav iz susedstva.smilies/smiley.gif
25.05.2015 | 20:08
Glasova: +0
Ja svaki dan pogledam kamere po 5 puta, ima nas ovde samo sad nema sta da pisem, ne razumem se u prognozu smilies/smiley.gif) pozdrav svima
25.05.2015 | 20:08
25.05.2015 | 19:14
Glasova: +3
LIKETA-Ja svaki dan svratim na infokop,kao i na infokop profil na fejsu.Čudo je ovaj sajt,deluje kao opijum.Pišem povremeno prognoze koje mogu da znače onima koji i leti posećuju Kop.
GTAV- Znači nisam sam kao čuvar sajta u letnjem periodu,tu ste ti i Liketa,a koliko vidim ima i još neko osim nassmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifOvo je sad lako,skoro da niko ne traži prognozu,ali ako se na jesen pred sezonu ne pridruže Kimi i Meteoplaneta ja ću biti u velikom problemu,i iskreno razmišljam ako tako bude da smanjim prisustvo na sajtu na minimum,jer ću u suprotnom dosaditi i Bogu i narodu sa odgovorima i bataliti i Komp i telefone.Želim vam najlepše leto i da pucate od zdravlja a ostalo će doći samo po sebi.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
gtav (Android)
25.05.2015 | 18:10
Tu sam i ja
25.05.2015 | 08:53
Glasova: +7
Svaki dan ''svratim'' ovde da obiđem KOP i pogledam kamere. Po meni je danas divan dan, izmaglica, skoro da nema vetra, pravo vreme da se čovek prošeta u prirodi i nadiše svežeg vazduha a i psihički odmori.
Aco, izgleda da smo ovde samo ti i ja. smilies/wink.gif
23.05.2015 | 23:36
Glasova: +8
Najavljeno svežije vreme i padavinski ciklus može na svom kraju tamo u sredu ili četvrtak doneti Kopu malo snežnih padavina u zonama iznad 1700-800mnv.Pozdravsmilies/smiley.gif
15.05.2015 | 23:46
Krajem sledeće sedmice oko petka ,,prohladno,, na Kopu.smilies/smiley.gif
14.05.2015 | 18:47
Glasova: +1
Brate Djuro,prolece je i izrazene su meteoropatske reakcije,pogotovu u ovom periodu kad su velike temperaturne amplitude.Pozdrav veliki iz okoline Čačka i zdravi bili.
14.05.2015 | 07:49
Glasova: +1
Hvala brate Aco stalno smo zena i ja gore pa nju boli glava pa sam mislio da je logikom manji broj nizi pritisak
13.05.2015 | 19:39
Glasova: +4
Djura-Srednji vazdušni pritisak za Kopaonik odnosno nadmorsku visinu na kojoj se nalazi meteorološka stanica je negde oko 825mb.Pošto je nadmorska visina 1710m a pritisak srazmerno opada 11mb na svakih 100mnv.Normalni pritisak na nivou mora je 1013mb.Sami možemo izračunati srednji vazdušni pritisak.Vazdušni pritisak pogotovu leti je niži kako idemo od severa ka jugu Srbije tako da su ovo relativni podatci.Znači mi praktično ako imamo pritisak 836mb to je povišen a ne nizak vazdušni pritisak.Ovaj pritisak obezbeđuje relativno stabilno vreme,primetio si da već polako opada i silazi ispod 830mb što znači da nam se približava nestabilna i vlažna vazdušna masa.Ja mislim da sam ti dao dobro objašnjenje,Kimi bi to verujem bolje uradio,ali očito ovih dana nije na forumu.Svako dobro ti želim,i imaš veliki pozdrav od mene. smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
13.05.2015 | 17:29
Glasova: +0
Aco posto kimi ne odgovara objasni ti sto je u svim vremenskim uslovima ovako nizak pritisak gore 830 mb
12.05.2015 | 14:08
Glasova: -1
Kimi zasto je ovako nizak pritisak 836 mb, i kada je oblacno i kada je suncano i to vec duze vreme tako
11.05.2015 | 20:27
Glasova: +2
Nikola,imas pozdrav od mene i bas mi je drago da si tu.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
11.05.2015 | 16:50
smanji | povećaj

busy

Utisci sa Kop-a

Upišite i čitajte utiske iz sezone 2014/15.