Kopaonik

Popularne teme

Vila D&M
SKI kamere Štampaj
InfoKOP sajt je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka SPA, hotela Srebrnac, ski bifea Skituljko i ski bifea Jaram instalirao i pustio u rad osam web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 30 sekundi.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Web kamera na JAT Apartmanima

1 2 3 4 5 >  Last ›
20.04.2014. u 16:23
Za Jelenicu
Samo dobre gumene cizme i pesma
Alex
20.04.2014. u 11:54
Glasova: -1
Podrska za Lea! Decko je kralj, a vi niste dovoljno pametni da to i shvatite :-)
Jelenica
20.04.2014. u 11:29
Glasova: +2
Kakvo je vreme? Cujem da je otoplilo i da nije potrebna zimska oprema, ako planiram samo setnje, bez skijanja, pa ako moze neko ko je tamo da javi. Hvala unapredsmilies/smiley.gif Dolazim za dan, dva..
Djuu
19.04.2014. u 22:19
Glasova: +15
Prijatelji i prijateljke! Ja bio u petak, sneg skripi, odbija saradnju i upada u oci ako ne stavis brile. Lopatari radno, fini neki ljudi mozesh se i cenkati. Sneg pada, mokar za 30 min, kao kad pokisnesh na veliki petak kod babe na selu. Sve belo i bajkovito, samo sto nista ne vidish od magle. Prijatno toplo, oko nule... Al da vam pricam koliko sam zapravo uzivao. Bilo mi fenomenalno, vozio svih 6 sati za sve pare (al stvarno, to mi bile sve pare). Meni biiillo baash, bash! A i grudvao se... sneg instant grudva!
Eto moje iskustvo. Uklapa se u pricu.
Pozdrav i srecni prznici! Zivi bili, snega videli. smilies/cheesy.gif
crni82 (mobile)
19.04.2014. u 21:44
Glasova: +6
Drugari i drugarice molim vas bez svadje
Jedno su zelje drugo je realnost na terenu. Svi volimo da skijamo i pravimo se strucnjaci neki. Kad vec toliko znate, zasto ste dolazili sad za vikend na skijanje, treba da znate da je sneg mekan i mokar i da skijanje nije krajem aprila uzivanje. Ne opravdavam skijalista a.ni vase komentare. Za ocekivati je po prognozi bilo da skijanje nece biti kao u januaru. April je pogledajte kalendar. Ja i grupa koju sam trebao da dovedem na vikend smo oduatali u petak posle podne kad smo videli stanje staza vremena i svega sto utice na to. Tabaci su uradili koliko su mogli budite sigurni, jednostavno topla podloga i vanjska temeratura ne dozvoljavaju da staze budu kao kamen. Znam da se niste naskijali ove zime, nisam ni ja. Nije do vas to a nije ni do mene, jednostavno smo svi zajedno sa skijsrbije nemcni pred vremenom i temeraturama koje su nas pratile cele zime. Ko je otisao za vikend da skija ili nema pojma o skijamju ili ga je samo zanimala rec skijanje, neznajuci da su za skijanje neophodni odredjeni ualovi. Isto kao kad odete u prodavnicu i vidite da je gusti sok na akciji 50dinara , vi ga kupite a ne pogledate rok koji istice za 2 dana a onda se bunite. Tako i sa snegom ovog vikenda na kopu, sneg je mljackav, vlazan, tj nikakv. Dobar je samo za slikanje, niste mogli da ocekujete bajku na kopaoniku. Ja sam voleo vise od svih vas da dodjem sa grupom od 70 ljudi koju cesto dovoduim, ali ne ide to tako. Letos odemo.na.more u cgoru i.more hladno. Pa sta sam trebao da zivem djukanobica i marivica da ga ugreju. Nego da zavrsavam sa referatiom. Sezona prosla bila je kakva je bila, uvek ce niti nezadovoljnih, nemijte vi bas biti jedan od njih. Jos jedan iskren pozdrav i za kimija i za lea i za vas sto lupate minuse i vi sto lupate kad god stignete. Zivi mi bili. Pozdrav
crni82 (mobile)
19.04.2014. u 21:43
Glasova: +8
Drugari i drugarice molim vas bez svadje
Leo
19.04.2014. u 19:32
Glasova: -15
nikola654321
Ti si Nikola jadan, svoje rituale zadrži za sebe, lupaj ti minuse kome hoćeš kad nisi svestan realnosti oko sebe, indijanac...
danabg
19.04.2014. u 19:05
Glasova: +10
Izvinjavam se alise nesto cudno desava sa mojim telefonom. Kako smo stigli kolima na kop,parkirala sam izmedju konaka i bus stanice. Naravno lopatar je prisao da pita da se parkiram na parking,jer ce mi policija pisati kaznu,odbila sam da dam pare lopovima. Kada smo se vratili sa skijanja,soferka je bila slomljena vodoravno,a na kolima ni jedne druge stete,dakle drugi auto me nije udario... Ja ne mogu da tvrdim sa sigurnoscu da je lopatar,ali ne verujem ni da je staklo puklo od par centimetara snega... Veoma ruzno u svakom slucaju.
Stanje sa staza: neutabano,iako se zicnicari kunu da je i sinoc i jutros prosao ratrak,vlazan sneg,skije se tesko kontrolisu. Bili smo mokri zbog korpe...
Popust od 40% je po nekoj prostoj matematici ok,ako ne radi 40% skijalista,ali ako 80% ne radi,smatram da je krajnje bezobrazno.
Zvala sam Skijalista Srbije i rekli su mi da se ne ocekuje dovoljna poseta,da bi pustili i duboku recimo,ali po nekom mom misljenju,to ne bi trebalo da zavisi od posecenosti,vec od uslova.
Pozdrav svima!
danabg
19.04.2014. u 18:21
Glasova: +2
Dragi ljubitelji Kopaonika,danas sam dozivela najgore iskustvo za ovih 15 godina(od mogucih 20 smilies/tongue.gif ),koliko posecujem nasu planinu.
Naime,smestenigsymou llu Brzecu,pa smo
miksa
19.04.2014. u 17:47
Glasova: +0
Ala lepo mece samo ovako nek nastavi dolazi malo hladniji talas na kopaonik I vrlo je moguce da CE pasti oko 15 cm Ali sve u svemu samo nek temperature buds u minusu.Dace bog. Pozz
smilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/wink.gifsmilies/cheesy.gifsmilies/cheesy.gif
19.04.2014. u 13:57
Glasova: +5
Zasto kukate ljudi, sa dvoje dece sam izdrzao tri sata,od 10:30 do 13:30
Ne kazem da nismo mokri
Skijanje je bolje nego juce.
Normalno da ste mokri posle 30min kada ste izasli na prve zicare, tada je pljustala kisa.
Sve u svemu za kraj aprila nije lose.
19.04.2014. u 13:36
Kvasi se i bogner i descente... A i kjus ߘ
Nikola137
19.04.2014. u 13:02
Glasova: +6
Temp. oko nule ili u plusu, vlazan sneg, sve mokro, raskvasene i vodene staze, kakva neobicna pojava pred kraj aprila.
Marko_bgd
19.04.2014. u 12:54
Glasova: +7
bez obzira koliko je "lose" gore, postoje i oni koji bi rado menjali web skijanje za pravo, pa makar i po vlaznom snegu smilies/smiley.gif

uzivajte koliko mozete i bolje jakne za sledecu godinu smilies/cheesy.gif
19.04.2014. u 11:21
Glasova: +4
Nije skupo. Sneg je mokar. Boze moj... Ali zasto ne rade nista,to je pitanje. Ja sam skijao 3 sata, iscedio jaknu , pantalone i rukavice i kuci!
Laki 123
19.04.2014. u 11:16
Glasova: +18
Kakvi ste to ljudi jbt, molite, kumite, pisete peticije,i otvore se zicare, i sad pljuvate kakve su cene, kako je katastrofa vreme, kao da su oni krivi sto je stanje takvo i sto je temperetura u plusu.. Sramota
Dan
19.04.2014. u 10:57
Glasova: +1
Što volim ove što udaraju minuse svakom ko daje objektivan komentar. Treba samo hvaliti kako je super skijanje na Kopu čak i kad nema snega?
miki3
19.04.2014. u 10:48
Glasova: +1
E ljudi vama nemoze da se ugodi
Voja
19.04.2014. u 10:26
Glasova: +4
Izvestaj sa Kopa: kazu tezak, mokar sneg. Neko ko zna mi je rekao da je prvi dan prodato 300 passova, da su ljudi mahom probali jednu zicu i odmah se vratili skroz mokri. Taj mi je rekao da je bolje da i ne izlazim na sneg, osim ako nemam gliser.

Drugi covek mi je rekao da je glavni problem kad sednes na zicu, a na njoj 5cm vode, pa sednes u baru. Kaze da su juce izvukli 7 zica ali su bili toliko mokri da nisu mogli da se osuse.

Poz!

19.04.2014. u 10:14
Glasova: +0
Ne znam zasto niko ne pise da staze nisu skoro ni dotakli. Da je sneg mnooogo vlazan. Da se jako tesko skija po istom. Da rade dve zice i da vam treba kompletno presvlacenje posle dva sata "skijanja" Apelujem na ljude da ne dolaze i tako ostave ove lenstine da zatvore sezonu odmah...
contact011
19.04.2014. u 10:04
Glasova: +9
Izvestaj iz prve ruke:

Jutros padalo nesto izmedju kise i susnezice, razmeksane staze, realno lose skijanje, voda skroz probila kvalitetno ski odelo za sat vremena (mammut/colmar). Od 9H nas je na stazama bilo veoma malo. Od 10.30 pada jak sneg, krupne pahulje, nema vetra... Za decu super...za skijase srednje zalosno.

Otvoreno par kafica, Idea, Maxi, Pharmanova apot. menjacnica...Dosta "bljuzge" po centru.

Preoruka: Ne ici sa letnjum gumama preko Brusa, Brzeca, sa Raske strane je bolje...Lanci nisu potrebni.

Isplativo je kupovati poludnevnu kartu po 1100 din. koja vazi do 13h a zica radi do 15h.
Dan
19.04.2014. u 09:45
Glasova: -2
Skijanje na dve staze po gustoj magli i kiši za 1800 dinara. Samo u Srbiji!
Boban156
19.04.2014. u 09:43
Glasova: +3
Jutros je bilo 2 stepena i padala je susnežica. Sada je oko nule i pada veoma jak i težak sneg.
w2u
19.04.2014. u 08:46
Glasova: -1
ETA GFS:

ETA ECMWF:

Visina nulte izoterme je na 2100 m i pri jacim padavinama danas ocekujemo sneg, pri slabijim ima uslova i za kisu.

Pozdrav
W2U
KimiVB
19.04.2014. u 07:14
Glasova: +2
Zatopljava i na višim visinama postepeno,ali ipak ponovo pada sneg sada smilies/smiley.gif
Teo
19.04.2014. u 05:55
Glasova: -3
Trenutno pada kiša, sneg se topi i magla je!
nikola654321
18.04.2014. u 22:29
Glasova: +35
Heh, postalo mi rutina: Ustanem jutri malo ranije, skuvam kafu, ukljucim kamere, dam Leu minus i na posao.
rekreativac (mobile)
18.04.2014. u 21:57
Glasova: +1
Ljudi, beli sport je tenis! A ja ne volim tenis!

Javljajte kako je gore, ja ne mogu pre ponedeljka.
18.04.2014. u 16:01
Glasova: -2
1800 dinara dnevni ski pas
volem ski
18.04.2014. u 15:29
Glasova: +0
pozdrav svim ljubiteljima beloga sporta
Dolazim sutra na Kop, ovo se mora iskoristiti. Celu zimu nesto kilave padavine, pa u martu odjednom po metra al se brzo istopi i evo sad 40cm preko noci. E da je ovo palo u januaru pa da ga minus temepratura drzi...
Ono sto mene interesuje kolika je cena dnevnog ski pasa? OK, 40% popust, ali na koju cenu, jel zna neko koliko kosta tacno? I kakav je nocni zivot sada gore, sta moze da se ocekuje u subotu, vredi li ostajati radi shankanja?
Eh, kada bi duboku jos ispeglali nocas pa da to bude na nivou.
pozz i hvala
 1 2 3 4 5 >  Last ›
Napišite komentar
smanji | povećaj

busy

Booking

Utisci sa Kop-a

Upišite i čitajte utiske iz sezone 2010.