Kopaonik

Android: >>>
iOS: >>>
SKI kamere Štampaj
InfoKOP sajt je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka SPA, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko i ski bifea Jaram instalirao i pustio u rad deset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 30 sekundi.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Web kamera na JAT Apartmanima
Kamera Krčmar #4
Web kamera Hotel Junior
Kamera Hotel Junior
Web kamera na stazi kod hotela Junior
Kamera na stazi kod hotela Junior

MujEn infoKOP Android aplikacija
Komentari (2890)Add Comment
 1 2 3 4 5 >  Last ›
02.07.2015 | 11:09
Glasova: +0

Pardon, ne znam šta bi, ali ovo je pravi link za info o radu žičare leti
Hipija
02.07.2015 | 10:48
Glasova: +0
Pozdrav,interesujeme da li moze sa bilo koje staze da se spusta dole bajsom ali sa detetom u korpi iza mene(normalno vezanim detetom za sedalicu)?Znaci neka lagana varijanta.
Hvala!
mikele (Android)
02.07.2015 | 08:32
Fala bato
01.07.2015 | 14:10
Glasova: +1
Mikele, radi pančić, ovde možeš naći info o tome
mikele (Android)
01.07.2015 | 09:34
Glasova: +3
Jel zna neko kad radi zicara u letnjem periodu, kojim danima i od koliko do koliko casov?
01.07.2015 | 08:28
Glasova: +3
Pozdrav i tebi Aco, i svima koji svraćaju ovde!! Sada bi bilo lepo pobeći iz grada i prošetati se po čistom i svežem vazduhu našeg lepog KOP-a. Ali ne vredi, godišnji tek krajem jula smilies/cry.gif smilies/cry.gif smilies/cry.gif
30.06.2015 | 17:55
Glasova: +4
Konačno lepo vreme na Kopusmilies/smiley.gifKrajem sedmice i početkom sledeće temperatura oko 20 ili koji stepen iznad.Idealno za odmor.Dok će u nižim predelima pogotovu Vojvodini temperature dostizati početkom sedmice i 35c.Pozdrav za sve forumaše koji prate forum i u ovo doba.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
vikendas
21.06.2015 | 13:48
Glasova: +4
Bio si u pravu Aco,idealno vreme idealan concert,idealan prognozer...
Da sam sumnjao u tebe ne bih te ni pitao.Veliki pozdrav za tebe,kao I za Kimija koji vidim da se reaktivirao
21.06.2015 | 07:44
Glasova: +4
Prava šteta što ne rade lajv kamere na Pančiću i Dubokoj jer bi se videlo kako pada susnežica i promiče slab sneg.Kimi drago mi je da te vidim na forumu i naravno slažem se sa ovim što si napisao,i ja sam to isto najavio sinoć negde ispred ponoći na FB profilu InfoKopa ispod slike duboke u oblacima.Nadam se da ćeš se češće javljati jer te svi očekuju,a to znaš i sam,da ti ništa ne pričam.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifVeliki pozdrav za meteorologa za koga će svi u RHMZ-u biti male bebesmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
KimiVB
21.06.2015 | 03:28
Glasova: +5
Evo,skoro pa je pola 4,temperatura se spustila baš fino nisko,samo 2,8°C uz sasvim slab severoistočni vetrić.

Snežna granica je negde na cca 1950m prema modelima,ali nije isključeno da ova umerena kiša koja nastavlja da pada donese bez problema pahulje i u samom naselju.

20.06.2015 | 21:02
Glasova: +1
PRAJA-Da ja sam najavio u prvom postu od 11 januara da će biti dosta snega i najveći u Aprilu.Ludo hrabar čovek to može da uradi.Sva tri rekorda sam najavio 10-12 dana u napred,nadam se da će me služiti prognoza i sledeće sezone koja će verujem biti jedna od dobrih,videćemo tamo od 2-3 dekade novembrasmilies/wink.gifPozdrav bratesmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
20.06.2015 | 20:47
Glasova: +2
Aco care, veliko hvala unapred. Video si kakva je sjajna ski sezona bila i uz puno snega, šta znači ulaganje u Krčmar, Gvozdac...Značile bi nove staze za sledeću sezonu. Nadam se dobrim vestima. Sve najbolje Aci i ljubiteljima voljenog Kopaonika.
Vojvoda Cica
20.06.2015 | 20:23
Glasova: +1
Aco, hvala na informacijama. Pozdrav za tebe i za sve postovaoce naseg prelepog Kopaonika. Svako Vam dobro zelim. Zivi, zdravi i veseli bili.
20.06.2015 | 19:11
Glasova: +0
VOJVODA-Oprosti,umalo da zaboravim,Do sledeće nedelje dosta sveže na Kopu,temperature ispod i oko 15c u toku dana a jutra dosta sveža.Pred vikend malo toplije oko 18c,moguća kratkotrajna kiša ili pljusčić ali beznačajno.Jednom rečju lepo ali dosta sveže vreme.Želim tvom detetu super provod i dosta lepih uspomena sa Kopa.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
20.06.2015 | 18:40
Glasova: +0
PRAJA-Brate,raspitaću se pa ti što pre javljam.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
VOJVODA-Hvala ti za reči hvale od srca.Ja Kimija izuzetno poštujem i cenim, i on je legenda i ostaće legenda. Ja smatram da mu nisam zamena već na neki način dopuna.Kimi i meteoplaneta su profesionalci,i ja ih smatram veoma poželjnim i neophodnim na ovom sajtu i bez njih sam gotovo siguran da ne bih mnogo izdržao sam.U pitanju su stotine i stotine sati pored kompa do kasno u noć,uvek sa rizikom da pogrešim i da budem na tapetu za,,odstrel,,smilies/sad.gif.Ja sam veoma skroman čovek, ali veliki borac,trudiću se da vas ne izneverim pa dokle traje neka traje.Svako dobro od Gospoda želim tebi i svo zdravlje i sreću ovoga sveta.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
20.06.2015 | 18:21
Glasova: +1
VIKENDAŠ-Brate jesam li bio u pravu da nema kiše večeras za koncert.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/wink.gif
Vojvoda Cica
20.06.2015 | 17:15
Glasova: +1
Za Acu Cacak: Aco, hvala ti za sve sto si ucinio u protekloj sezoni za nas skijase. Hvala ti, za izdvojeno vreme i strpljenje odgovarajuci svima. Mislim, da si dostojno zamenio legendu Kimija. Molim te, nastavi i u sledecim sezonama. Ako imas vremena, molio bih te za prognozu od nedelje (21.06.) pa do iduce nedelje, posto mi dete dolazi na Kopaonik. Srdacan pozdrav i postovanje
20.06.2015 | 16:40
Glasova: +1
Aco Čačak, hvala na informaciji za Pančic. A da li imaš neka saznanja o najavljenim novim stazama, Stevs je objavio da ce biti dve nove staze kod žice Gvozdac? Hvala unapred.
18.06.2015 | 16:25
Glasova: +1
PRAJA-Što se tiče najavljenih građevinskih radova na Pančiću,tek je u planu izrada idejnog projekta,pa kad se on usvoji i izabere traži se finansiranje i ide na tender.Najverovatnije neće biti pre 2017.Veliki pozdrav od Aca!smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
18.06.2015 | 15:22
Glasova: +3
Stevs i ostali, dajte informacije o najavljenim novim stazama (dve)kod žice Gvozdac, kao i o drugim najavljenim investicijama? Brzo ce leto proci i eto skijanja a nista se ne desava i nema informacija! Veliki pozdrav lubiteljima Kop-a.
16.06.2015 | 13:30
Glasova: +5
Vikendas brate,veoma sam siguran da neces morati da nosis kabanicu.Ako slucajno se nesto iskomplikuje ja ti javljam na vreme.Inace ce biti sasvim prijatna temperatura.Drago mi je da pratis redovno forum i to mi daje volju da pisem povremeno po koju prognozu kolko da se ne odviknem.Cujem se povremeno sa nekim forumasima telefonom ili na cetu.Stevs mi je rekao da je gore i da ce biti dosta lepih fotki sa planine.Pozdrav za tebe i sve forumase i uzivajte u ovom letu a kad dodje novembar hvatanje zaleta za dugu ludu zimu na Kopu.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/wink.gif
vikendas
16.06.2015 | 11:41
Glasova: +2
Malo drustvo ali odabrano. Gledamo, gledamo...nAco,zanima me subota vece Beograd,kada tvoj cacanin R M Tocak ima concert jer sam planirao da idem pa ko velim da vidim oce li trebati kabanica.nSvi na SMAK
15.06.2015 | 11:54
Glasova: +5
Na kopu od utorka do kraja sedmice prohladno vreme sa povremenom kišom i pljuskovima,najviše temperature između 8 i 15c.Znam da malo ljudi ovo gleda u ovom periodu,ali ako nekome znači prognoza za narednu sedmicu,to je to.Koliko da održavamo kondiciju za prognoziranje da se nebi odviklismilies/smiley.gifVeliki letnji pozdrav od Aca,jer meteorološki leto počinje prvog juna i traje do prvog septembra,mada je na Kopu mali broj dana sa letnjim temperaturama(preko 24c)iznad 1700mnv,do sada nije bio ni jedan.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
kamerman
08.06.2015 | 14:58
Glasova: +11
Pustajte zice, Krcmar odlican !!!!!

lololooooloooolloooollloooll
gtav (Android)
04.06.2015 | 00:22
Glasova: +0
Svaka čast Aco prognoze 100% tačne . Pozdrav svim forumašima i ljubiteljima Kopaonika . Da Bog da se sretnemo gore .
Jovan76
03.06.2015 | 22:02
DIF
Bratac pozdravljam te, pozdravljam poziv za čišćenje Kopića našeg. Ja zaista ne mogu da se iskombinujem zbog radnih obaveza. Jako mi je žao, a spojio bih lepo i korisno.
Vidimo se sigurno gore,kad tad Bože zdravlja, omanusmo prošli put.
Moja podrška maksimalna. Nadam se da će biti dobra organizacija radi efikasnosti.

Pozdrav za genijalce.
03.06.2015 | 19:35
Glasova: +2
GTAV-brate do sada je sve tačno što sam ti rekao kao prognozu do kraja juna.Još uvek nemamo temperature ni blizu letnje(24c)U prognozi sam rekao da će to biti sve do treće dekade juna.Sve najbolje ti želimsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
02.06.2015 | 23:41
Glasova: +4
DIFENDER-Brate zaista si me prijatno iznenadio javljanjem posle dužeg vremena.Nisam video objavu na Hopu za čišćenje.Imam velikih obaveza ovih dana i petog ne mogu da budem gore ali recimo bih mogao u nedelju 7-6 i zato predlažem da ta akcija se produži i da traje recimo do kraja meseca.Svakako sam uvek za svaku moguću akciju koja ima za cilj da ulepša ili unapredi naš biser od planine.smilies/smiley.gifNajveći mogući pozdrav za brata DIFA njegove drugare i sve forumašesmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
difender (iOS)
02.06.2015 | 23:01
Glasova: +7
Veliki pozdrav za sve dobre ljude i sve forumase. Upravo citam na facebook stranici hop na kop da se 5.6.2015. godine organizuje ciscenje Kopaonika. Hajmo ljudi da se okupimo i odradimo nesto za dobrobit nase planine, planine na koji svi rado idemo. Putujem 4 juna sa drugarima iz PFF ROAD tima gore na Kop i svakako sam tamo da se pridruzimo i da se maksimalno stavimo na raspolaganje i sa terenskim vozilima i sa ljudstvom za fizicki rad. Mozemo mi to, uspecemo da sredimo nasu predivnu planinu.
Javljam se posle duzeg vremena zato sto smo imali turu po planinama Evrope i videli smo sta pre svega znaci kultura i sta znaci " udruzimo se" i uradimo nesto, i da ne kukamo vise. Sad je prilika.
Veliki pozdrav za starog dobrog prijatelja aco cacak i za jovan76. Veliki pozdrav od OFF ROAD tima Srbija. Ziveli :-)
nikolaj998
01.06.2015 | 19:22
makelele
Ne znam da li uopste radi zica i staze verovatno nisu spremne. Ima da se iznajmi downhill (scott gambler) u konacima. Ne mogu da se setim kako se zove prodavnica. smilies/smiley.gif
 1 2 3 4 5 >  Last ›
Napišite komentar
smanji | povećaj

busy

Utisci sa Kop-a

Upišite i čitajte utiske iz sezone 2014/15.