Kopaonik

Popularne teme

Filip Travel MUJEN LUX
SKI kamere Štampaj
InfoKOP sajt je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka SPA, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko i ski bifea Jaram instalirao i pustio u rad deset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 30 sekundi.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Web kamera na JAT Apartmanima
Kamera Krčmar #2
Web kamera Hotel Junior
Kamera Hotel Junior
Web kamera na stazi kod hotela Junior
Kamera na stazi kod hotela Junior

MujEn
Komentari (9984)Add Comment
 1 2 3 4 5 >  Last ›
Liketa
29.01.2015. u 07:43
Glasova: +17
Predivno, sunčano jutro, staze sređena, gužve nema, temperatura idealna... Ma ima li šta lepše nego skijati u ovom trenutku?
Boban 2
29.01.2015. u 06:51
Glasova: +8
Uh kakvo jutro!
Uzivajte vi koji ste gore a mi cemo krajem februara, kao i svake godine.
Pozdrav
mare
28.01.2015. u 22:29
Glasova: -4
Potreban smestaj za 4 osobe u periodu od 13.02 do 17.02 (4 nocenja) . do 80 evra po noci za centar odnosno do 50 po noci za vikend naselje. Link ili slike na Ova adresa je zaštićena od robota. Potreban vam je Java-skripta da bi ste je videli.
28.01.2015. u 21:55
Za Jovana
Unapred hvala bato
28.01.2015. u 21:38
Za Surovog...

Ne smeju da ti krajcuju ski pass, tvrdim ti.
Vidi, ja sam gore u nedelju i uradiću zamenu ski pass-a od 4.1.
Javim ti iz prve ruke.

Pozdrav majstoresmilies/wink.gif
28.01.2015. u 20:43
Glasova: -1
za Jovana
Jovane hvala za informaciju ali kada sam hteo da za zamenim ski pas za neki drugi dan na prodajnom mestu kod Intersporta moglo je da se zameni samo za 5 januar a posto sam i za taj dan imao ski pas rekli su da mogu samo da vrate novac koji naravno nisu vratili.Super ako sada moze da se zameni
pozdrav
28.01.2015. u 20:16
Glasova: +1
Hvala bata Aco...moja ekipa i ja krećemo rano 1.2.na Kop, blic varijanta, da odskijamo malo i vraćamo se uveče, Bože zdravlja.
Posle idemo redovno od 17.2.-22.2.

Još jednom hvala majstore

Jovan
Sanja i Branimir
28.01.2015. u 20:12
Glasova: +1
Ja neznam da li admin zna da predzadnja kamera neradi vec duzi period i da se samo ocitava,ali sve ostale rade,,,,,Treba da se otkloni kvar..
28.01.2015. u 20:02
Glasova: +0
Jovane 76 pitao si me pre 5 dana za prognozu za 1 februar.Mogu ti reći da je će biti upravo onako kao što sam ti rekao.Imamo već sutra priliv toplijeg vazduha i u petak jak južni i jugoistočni vetar koji će dići na Kopu temperaturu oko nule ili malo u plus a onda petak uveče subota nedelja i ponedeljak sa povremenim snegom gde su u kraćim intervalima moguće obilne padavine.Svako dobro...
28.01.2015. u 19:49
Glasova: +0
Za umiljatog surovogsmilies/wink.gifMajtore, ovo je prava mail adresa. Nadam se da ćeš biti zadovoljan i neoštećen od strane SS. mailto: Ova adresa je zaštićena od robota. Potreban vam je Java-skripta da bi ste je videli.
28.01.2015. u 19:35
Za Surovog...

Surovi,4.1. sam i ja bio na Kopu i ja sam rešio sa SS da će mi kartu refundirati tako da će mi samo zameniti za neki drugi dan ili refundirati novac. Ja sam odabrao ovo prvo, sve smo rešili mail-om. Poslaću ti mail adresu u sledećem dopisu.

Pozdrav i veruj mi bez brige
Jovan
28.01.2015. u 18:57
Da li su nekom refundirane pare za 4 januar zbog nestanka struje na
skijalistu posto je direktor skijalista izjavio danas
da je to reseno?
28.01.2015. u 18:30
Glasova: +0
Minut,u pravu si.Ova sezona je drugačija i što se tiče temperature i padavina.Malo je hladnija a i padavina ima više nego prošle.Prošle je bio najveći sneg 70cm ove već u januaru 84.a u Februaru ja verujem da će preći 80-90cm.LUDI-očekuje se u dva navrata po bar 10-15cm.Prvo u petak uveče pa onda subotu na nedelju.Normalne su sada česte padavine,pošto konstantno imamo dotok svežeg vazduha sa S.Zapada narednih 7-8 dana bi trebalo da bude čestog snega na kopu posebno u višim delovima gde će iznad 1500 mnv. biti temperatura gotovo u konstantnomminusu ili oko nule.Veliki pozdravsmilies/smiley.gif
minut
28.01.2015. u 16:49
Glasova: +2
Kraj Februara i početak Marta su par godina unazad bili dobri za skijanje. Jasno da uvek mogu da me demantuju...ali ako pogledate situaciju ..verujem da neće da maši, čak je i prošle sezone, onakva kilava kakva je bila, moglo da se skija...doduše samo sa uredno voskiranim daskama zbog veštaka...ali mi smo skijali i to sasvim lepo. Ove godine za nijansu je hladnija zima...tako da nam ne preostaje ništa drugo nego da otkinemo skijajući!!!! URA! smilies/cheesy.gif
zoran (mobile)
28.01.2015. u 16:09
Glasova: +0
Kamere web kasne vremenski sa obavestenjima o stanju na Kopu.
Ludi
28.01.2015. u 15:13
Glasova: +0
koloiko se snega ocekuje za predstojeci vikend,posto se najavljuje?
28.01.2015. u 14:09
Glasova: +4
Ana,dolazi period kada su uobičajene česte snežne padavine na Kopu.Prema ovim raspoloživim informacijama i trendovima,vrlo je verovatno da bude većeg snežnog pokrivača na Kopu iznad 1500mnv.Već postojeći slegnuti sneg je dobra tako reći idealna podloga za nove padavine,ja se nadam i preko 80-90cm u toku februara.Svaka preciznija prognoza je rizik da budem na tapetu za negativne komentare ali šta je tu je nadamo se najboljem.Veliki pozdravsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
Jelena63
28.01.2015. u 14:00
Glasova: +0
@cc: noćno skijanje ima na Malom jezeru petkom, subotom i nedeljom od 19 h.
Ana (mobile)
28.01.2015. u 11:49
Glasova: -2
zna li se otprilike,prognoza za februar,od 15 pa na dalje?
28.01.2015. u 11:48
Glasova: -6
@djolec nisam rekao da je meni bilo teško i da ja nisam uživao već sam rekao da od zahtevnijih tehnika ništa se nije moglo voziti na većini staza. Preko 30-35 dana sam godišnje na snegu, takmičim se u ski crossu, tako da slabo ima podloge gde se ne snalazim... konkretno i tog dana, ostavio sam slalomske skije u sobi, i izašao na stazu sa lakšim i mekšim allround skijama, i jurcao ceo dan. Ja sam samo stavio primedbu na sveukupan izveštaj, pošto smatram da nije bio sveobuhvatan, i da kao što si i sam rekao, za prosečnog rekreativca i nisu bili najsjajnije staze. Ali opet, slažem se, oni su mogli voziti sunčanu dolinu, centar, marije vode mali karaman, gde je manje više bilo ok. Pozz
28.01.2015. u 11:47
Glasova: -6
28.01.2015. u 09:55
Glasova: -9
cc (mobile)
28.01.2015. u 09:40
Glasova: -1
Kojim danima ima nocno skijanje na Malom jezeru?
27.01.2015. u 18:54
Glasova: +0
Andrej brate,da u pravu si, kop je kao magnet za padavine u to vreme jer su velike amplitude u temperaturi i počinje onaj efekat kao kad leti pljuskove odnose planinski venci. Tako i na kopu može da se desi da u tim pljuskovim snega koji dolaze obično iz severnih pravaca bude po više desetina cm. snega dok u isto vreme u dolinama i ne obeli jer se oblaci praktično zakače za planinu,o tome sam pisao pre neki dan.Nadamo se da će tako biti i ove godine.Svako dobro.
Andrej2001
27.01.2015. u 17:36
Glasova: -2
Aco , mislim u periodu od 2003 do 2011 , uglavnom su u drugoj nedelji marta radile Bele reke , pa se pitam hoce li raditi ove godine .
27.01.2015. u 16:26
Glasova: +1
Počinje baš po najavi uz s.zapadni vetar.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
somborac
27.01.2015. u 16:13
Glasova: +1
...danas dan iz bajke....sunce bez vetra i poluprazan kop...staze ujtru za desetku posle malo popuste...gvozdac i ledenice prazne i tvrde kao bajka...krcmar malo meksi,duboke ujtru super...fali malo snega na stazama(ponegde viri zemlja)ali sve u svemu super....
I da ne zaboravim ove iz SS ta kuca sa ovim brojem gostiju cist minus. .ako mrdnete iz centra sve zice prazne...
27.01.2015. u 14:20
Glasova: +0
Nešto ne prima poruke evo teći put pišem.Andrej jeli to pseudonim vezan za ime?Pitam zato što se ja zovem Anrija a zovu me Aco pa otuda i Aco čačak.Andrej prvu polovinu marta karakteriše takozvano podizanje zime u planine.Pošto u to vreme planinski predeli iznad 1000mnv.obično imaju zalihe snega iz Februara usled čestih smenjivanja toplih i hladnih i vlažnih talasa dešava se da snežni pokrivač bude u to vreme i dosta veliki i bude baš raj za skijanje.Ja imam osećaj da će tako biti i ove godine pa se svakako čujemo tda da vidimo da li sam bio u pravu ili ne.Svako dobro brate.
27.01.2015. u 13:25
Glasova: +0
Andrej2001 jel ovaj pseudonim tvoj ima veze sa imenom,pitam iz razloga što se ja zovem Andrija a svi me zovu Aco pa iz toga Aco čačak.Andrej,prva polovina marta je period koji zovemo podizanje zime u planine.Karakteriše ga promenljivo vreme sa čestim otopljenjima i prodorima hladnih vazdušnih masa koje uslovljavaju na planinama dosta padavina.Pošto su planine iznad 1000 m uglavnom u to vreme pod snegom iz predhodnog perioda na njima je i hladnije nego što je to uobičajeno u odnosu na niže predele.Ja imam osećaj d bi Bele reke trebalo ove godine da imaju snega dovoljno u tom periodu.U svakom slučaju čujemo se tada da vidimo da li sm bio u pravu ili ne.Kop je kao magnet za padavine u to vreme za razliku od planina koje su recimo severnije i zapadnije.Svako dobro brate.
27.01.2015. u 12:38
Glasova: +0
Trenutno imamo priliv vlažnijeg vazduha sa Jugoistoka iz pravca Egejskog mora,ta oblačnost bi trebala u toku noći da uslovljava padavine jače na jugu i istoku a slabije što idemo ka zapadu i severu.Po aktuelnim modelima to bi trebalo da bude do 7-8 cm snega na Kopu do sutra u podne.Sa S.Zapada imamo jače strujanje koje slabi ali ipak nam donosi manji pad temperature,na kopu do -7-8 ujutru i promenu pravca vetra na S.Zapadni.
 1 2 3 4 5 >  Last ›
Napišite komentar
smanji | povećaj

busy

Booking

Utisci sa Kop-a

Upišite i čitajte utiske iz sezone 2014/15.