Kopaonik

iOS: >>>
Vila D&M MUJEN LUX
SKI kamere Štampaj
InfoKOP sajt je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka SPA, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko i ski bifea Jaram instalirao i pustio u rad deset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 30 sekundi.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Web kamera na JAT Apartmanima
Kamera Krčmar #4
Web kamera Hotel Junior
Kamera Hotel Junior
Web kamera na stazi kod hotela Junior
Kamera na stazi kod hotela Junior

MujEn infoKOP iPhone aplikacija
Komentari (2837)Add Comment
 1 2 3 4 5 >  Last ›
15.05.2015 | 23:46
Krajem sledeće sedmice oko petka ,,prohladno,, na Kopu.smilies/smiley.gif
14.05.2015 | 18:47
Glasova: +0
Brate Djuro,prolece je i izrazene su meteoropatske reakcije,pogotovu u ovom periodu kad su velike temperaturne amplitude.Pozdrav veliki iz okoline Čačka i zdravi bili.
14.05.2015 | 07:49
Glasova: +1
Hvala brate Aco stalno smo zena i ja gore pa nju boli glava pa sam mislio da je logikom manji broj nizi pritisak
13.05.2015 | 19:39
Glasova: +2
Djura-Srednji vazdušni pritisak za Kopaonik odnosno nadmorsku visinu na kojoj se nalazi meteorološka stanica je negde oko 825mb.Pošto je nadmorska visina 1710m a pritisak srazmerno opada 11mb na svakih 100mnv.Normalni pritisak na nivou mora je 1013mb.Sami možemo izračunati srednji vazdušni pritisak.Vazdušni pritisak pogotovu leti je niži kako idemo od severa ka jugu Srbije tako da su ovo relativni podatci.Znači mi praktično ako imamo pritisak 836mb to je povišen a ne nizak vazdušni pritisak.Ovaj pritisak obezbeđuje relativno stabilno vreme,primetio si da već polako opada i silazi ispod 830mb što znači da nam se približava nestabilna i vlažna vazdušna masa.Ja mislim da sam ti dao dobro objašnjenje,Kimi bi to verujem bolje uradio,ali očito ovih dana nije na forumu.Svako dobro ti želim,i imaš veliki pozdrav od mene. smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
13.05.2015 | 17:29
Glasova: +0
Aco posto kimi ne odgovara objasni ti sto je u svim vremenskim uslovima ovako nizak pritisak gore 830 mb
12.05.2015 | 14:08
Glasova: -2
Kimi zasto je ovako nizak pritisak 836 mb, i kada je oblacno i kada je suncano i to vec duze vreme tako
11.05.2015 | 20:27
Glasova: +2
Nikola,imas pozdrav od mene i bas mi je drago da si tu.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
Nikola kg
11.05.2015 | 16:50
Aco, svaka ti cast, prognoze su ti kao i uvek tacne 100% :-) pozdrav iz Kg-a
Nikola kg
11.05.2015 | 16:50
Aco, svaka ti cast, prognoze su ti kao i uvek tacne 100% :-) pozdrav iz Kg-a
11.05.2015 | 06:22
Glasova: +8
Zbog ovog snega jutros sam vam rekao pre nekoliko dana da gledate kamere pocetkom ove sedmice.smilies/smiley.gif
10.05.2015 | 00:13
Glasova: +10
GTAV-Porast temperature od srede ali kratko,već za sledeći vikend opet svežije.Maj je na Kopu iznad 1700mnv vrlo promenljiv što se tiče temperatura.Vrlo često se dešava da padne dosta solidan sneg,sa temperaturama ispod nule.U principu vrlo je teško da očekujemo da sve negde do zadnje dekade juna meseca imamo neko stabilno lepo vreme na Kopu.Temperature u tom periodu vrlo teško mogu preći granicu letnje a to je preko 24c.Blagovremeno ću ja obaveštavati o svim promenama.Ja sam ovde sad kao čuvar sajta u letnjem periodusmilies/wink.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
gtav
09.05.2015 | 22:44
Glasova: +3
Aco hvala na prognozi tokom cele sezone.Generalno sve ok sem tanjira na marinim vodama . Da li mozda mozes da das prognozu za naredni period na kopu ,kada se ocekuje porast dnevne temperature.
Pozz svima koji citaju komentare
09.05.2015 | 21:14
eps
09.05.2015 | 15:29
Glasova: +10
A onaj mučenik na Gvozdcu još stoji na merdevinama smilies/cheesy.gif
Max (iOS)
08.05.2015 | 21:58
Glasova: +1
Aco jel ti dobijas direktno obavestenje, kao u WhatsAppu kad neko napise komentar u grupi?smilies/smiley.gif)
08.05.2015 | 18:46
Glasova: +5
EDITA-kopaonik je planina sa dušom.Dušu Kopaonika čine njegovi ljubitelji i posetioci kojih je sve više.Hvala ti za pohvale,a ja ti želim svako dobro,pa sledeće sezone da dođeš obavezno gore,i da uživaš u toj čarobnoj planini.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
24 °C -gtav
08.05.2015 | 16:43
eeeee -
Ja mislim da su to stare slike .
eeeee
08.05.2015 | 14:21
Glasova: +4
Pustajte zice, Krcmar po slikama odlican !!!!!!
loolollooolololol
Edita
08.05.2015 | 13:47
Glasova: +10
Ove godine sam prvi put išla na Kop ranije smo išli na skijanje u slovačku i austriju pošto smo iz Subotice i to nam je bilo bliže . Jako mi se dopalo sve u aprilu smo bili staze su bile odlične kao i žičare dovoljno su bile brze . I jako mi se sviđa ovaj forum Acine prognoze i utisci ostalih skijaša .Zaposleni na žičarama su bili prijatni decu same nisu puštali i to mi se svidelo . Sve potrebne informacije sam mogla da pročitam na vašem web sajtu od putovanja do smestaja . Zavolela sam Kopaonik i tako planiram da se vratimo i u sledećoj sezoni . Veliko hvala opet Aci na puno informacije i pozdrav
Нови Сад
08.05.2015 | 09:24
Glasova: +2
Кад видим колико је ова тераса од Скитуљка издигнута од земље схватам колико је снега било зимус - тад се силазило у Скитуљко
07.05.2015 | 19:47
Glasova: +5
VIKENDAŠ-Hvala ti na lepim rečima koje meni puno znače.Nadam se da su vam moje prognoze bile od koristi,i da nisam puno grešio.Hvala Stevsu na osmišljavanju i stvaranju ovako dobrog i korisnog sajta za sve one koji vole ovu prelepu planinu.Sigurno sam bio dosadan mnogima sa čestim javljanjima,ali to je bilo samo i isključivo zato što sam želeo da svima odgovorim i da nikome ne ostanem nedorečen.Bilo je tu čestih pitanja za prognoze za 7-10-15 pa i više dana,ja se nadam da nisam puno grešio davajući i njih.Apelujem da svi koji iduće sezone idu gore,šalju što više informacija,jer su sve informacije poput prognoza,stanja na stazama,stanju na putevima i sl međusobno veoma povezane i čine kompletnu sliku stanja na planini.Sledeća sezona bi trebala da bude još jedna od dobrih i ja ako budem sa vama na ovom sajtu biće mi drago.Znam da odlazak gore i boravak koštaju dosta,i da skijaši kad već idu žele da se za svoje pare lepo provedu,naročito kad su u pitanju jednodnevne i vikend varjante.Veliki pozdrav od Aca iz okoline Čačka.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
Vikendas
07.05.2015 | 18:30
Glasova: +3
Veliko HVALA Aci iz Cacka na predanosti , pravovremenom I iscrpnom izvestavanju ove sezone.Trpeo si nas I nije ti bilo tesko da u toku dana vise puta odgovoris na isto pitanje sa istim entuzijazmom kao da mi tebi cinimo uslugu a ne ti nama....
Mogao bih I dalje ali da se ne pokvaris(ha ha ha)
Da nas je vise ovakvih kao on gde bi nam kraj bio
06.05.2015 | 19:24
Glasova: +2
Odgovor je prost,biće nam bolje i čistije kada svako bude savesno i odgovorno radio svoj posao.Uvek je dobro dati a i slediti dobar primer.A što se tiče kamera,biće zanimljivo posmatrati Pančić početkom sledeće sedmice.Pozdrav velki od Aca.smilies/smiley.gif
Liketa
06.05.2015 | 15:31
Glasova: +5
Ja sam se potresla ali se nisam mnogo iznenadila! U meni se samo smenjuju tuga i bes jer smo primitivan i prost narod koji nema osnovnu kulturu. I ja se pitam kako je moguće da neko baci đubre na ulicu, park, trotoar, nebitno. Kad god mi se desi da vidim nekog kako samo ispusti nešto iz ruke i nastavi dalje dođe mi da potrčim za njim i povučem ga nazad da pokupi to za sobom. Pitam se koliko još treba da prođe vekoma da bismo se kultivisali?
zmaj (mobile)
06.05.2015 | 14:36
Glasova: +0
Vidim da su se svi potresli zbog ekološkog stanja na kopaoniku. Sada mi je jasnije odakle toliko smeća na kopu
24 °C
06.05.2015 | 11:45
Glasova: +0
Šta rade ovi na pančiću ?
Vidi na kameri
06.05.2015 | 08:32
Glasova: +3
Imamo veoma toplo vreme za ovo doba godine kao posledicu pristizanja tople vazdušne mase sa severa Afrike odnosno Sahare.U prošlim periodu smo imali dosta nižu temperaturu od prosečnih kao i velike snežne padavine u planinskim predelima,tako da je sada ovo neuobičajeno toplo vreme posledica prirodnog balansa.Ovakvo vreme će biti kratkog daha,tako da već u toku kasnih poslepodnevnih časova i noći pristiže osetno hladniji vazduh iz pravca zapad-severozapad.Naredenih dana ćemo imati temperature malo ispod prosečnih za ovo doba godine,a za naredni vikend i nestabilno sa povremenom kišom i pljuskovima.Veliki pozdrav svima i uživajte u pravom proleću u narednim danima.smilies/smiley.gif
24 °C
05.05.2015 | 21:57
Maja98 -
Obavezno
Maja98
05.05.2015 | 16:25
Glasova: -1
Hoće li možda otvarati Karaman greben za 9. maj, Dan pobede?
zmaj (mobile)
04.05.2015 | 15:00
Glasova: +8
Evo utisaka sa vikenda :-) u petak lepo sunčano vreme, na KG oko 8-10C, staza ok bila do nekih 1030 posle naravno kačamak. U subotu magla malo kiše i oko 4C, staza mnogo bolja nego u petak. Snega na stazama sa pancica sasvim dovoljno, mogli su da puste centar, ali nisu. Ok. Mi koji smo bili gore nismo ni išli zbog nekog bog zna kakvog skijanja, već zbog celokupnog doživljaja. Sunce, malo skijanja čisto, pa šetnja popodne, dugačak dan, prelep zalazak sunca, po koja kafica, i tako, lagano sve. Najveći negativan utisak je ogromna količina smeća svugde. Konaci i okolina i dolina sportova izgledaju kao deponija javna. Iskreno sam se razočarao, teško mi je shvatiti mentalni sklop osobe koja će da baci tek tako na zemlju limenku, kesu od čipsa itd... užas poslao sam slike infokopu, ako hoće objaviće neki članak sa slikama.
 1 2 3 4 5 >  Last ›
Napišite komentar
smanji | povećaj

busy

Utisci sa Kop-a

Upišite i čitajte utiske iz sezone 2014/15.