Kopaonik

InfoKOP

Kraljevi Čardaci Kopaonik - 2019
Apartmani Lazic u centru Kopaonika
English
Harmonija Resort
Vila Jezero
MK Mountain Resort Kopaonik
Rekordi
          1. marta na žičari Pančić zabeležen je rekordan broj prevezenih skijaša. Podaci pokazuju da je ovom žičarom prevezeno 11.600 skijaša, što predstavlja najveći broj od kako ona postoji.
          Tog dana zabeleženo je 5.500 skijaša. Ukupan broj vožnji na svim žičarama i ski liftovima u toku jučerašnjeg dana u ski centru Kopaoniki bio je 69.640 što je apsolutni rekord ovog ski centra.
          Da li ovako raspoređene i povezane žičare mogu da podnesu toliki broj skijaša? Ponavljamo firma Ecosign je na zahtev Ministarstva Ekonomije napravila izveštaj u kome se precizira da staze mogu da podnesu 3750 skijaša na dan. Ako se i dalje budu obarali ovakvi rekordi plašimo se da će biti oboreni i rekordi u nekim drugim nepopularnim statistikama.
          Jedan od urednika infoKOP sajta imao je težu povredu na skijalištu o kojoj smo prošle godine pisali. Nesmotrenošću bordera upravo na stazi Pančićev vrh zadobila je povredu butine u dužini od skoro 10cm i širine 3cm na najširem delu. Mišić je takođe bio delimično presečen. Nikakvu zdravstvenu zaštitu od strane Skijališta Srbije nije dobila na Kopaoniku, a koji su bili dužni po zakonu da joj pruže i omoguće čak i helikopterski transport ako je to potrebno. Naravno nije imao ko da je preveze do najbližeg kliničkog centra, operisana je preko sat vremena posle skoro 5 sati transporta u sopstvenoj režiji i nesnosnih bolova otvorene rane. Preko dva meseca nije mogla da hoda, a i dan danas ima problema sa povređenim mišićem, a o problemima estetske prirode i da ne govorimo.
          Kulminacija svega toga je odšteta od 6 000 dinara i slovima šest hiljada dinara. Da li je i to jedan od oborenih rekorda?


Komentari (45)
 1 2 > 
gagi
30.03.2009 | 11:56


@ ljubitelj planine

kako da hvalim nesto sto je tezak krs. na kopu skijam godinama ali ne zato sto mi se svidja nego zato sto sam prinudjen. staze su lose, zicare su nove (svaka cast, posle 30 godina su poceli da ih menjaju), u apartmane nije ulagano od pozara, smestaj je skup, ski pass preskup za ono sto se nudi... ima toga jos. ali, i pored svega navedenog, ja cu opet doci na kop barem na vikend jer obozavam skijanje.
sto se tice tvog skijanja, mozes slobodno da skijas na miru, meni neces smetati smilies/smiley.gif.
ljubitelj planine
21.03.2009 | 11:50


Mislim da ce najbolje skijanje na Kopaoniku biti kada svi vi kojima se ovde ne svidja skijanje odete u Bugarsku, a daj boze i u Madonu di Campiljo, pa da mi ostali na miru skijamo!
gagi
17.03.2009 | 14:25


Pozdrav svima.

U januaru sam bio u Borovecu (Bugarska) i odusevljen sam stazama. Guzve nije bilo i, da sam imao snage, mogao sam da skijam bez prestanka. Staze su peglane svaki dan, topovi su radili po potrebi... Hrana je odlicna, svi su ljubazni, cene su ok... Sve u svemu bilo je odlicno. Nemam iskustvo sa njihovim GSS-om ali video sam da su dobro opremljeni. Za malu razliku u ceni u odnosu na Kopaonik, imao sam 6 dana prvoklasnog skijanja na odlicnim crnim i crvenim sredjenim stazama.

Na Kopaonik gledam kao na mesto za vikend skijanje i nabijanje kondicije za neke ozbiljnije planine. Sledece godine (nadam se smilies/smiley.gif) idem u Francusku, Austriju ili Italiju!
ljubitelj planine
10.03.2009 | 20:15


apsolutno se slazem sa ljubicom, zameram stevsu sto nacrnjuje kopaonik i sve na njemu i pitam da li ima nesto da mu se svidja na planini, sem sajta INFOKOP.net koji mu mlati lovu iz dana u dan. Pozdrav
ljubica
06.03.2009 | 20:19


sasvim se slazem sa tobom, sto se tice skijasa, to je isto kao o voznja kola, sto ljudi sto cudi. Ovde treba pisati uglavnom o provodu i skijanju, a ne samo o neodgovornosti, hrani, i sl.
shusha
06.03.2009 | 18:04


Svako ko kupi ski-pass moze da koristi bilo koju stazu za koju smatra da je odgovarajuca njegovom skijaskom znanju! Ovde sam procitao vise gluposti nego sto sam mogau da zamislim da neko ko sebe smatra skijasem moze da pomisli a ne da izusti! Skijam skoro 30 god. uglavnom na Kopaoniku i nikada nisam na stazi udario ili povredio drugog skijasa! Ocigledno da ovi takozvani profesionalci su profesionalci samo u svojim glavama a na stazi su obicni amateri i diletanti! Kada budete otisli u neki ozbiljniji si centar videcete da pocetnika ima bukvalno na svim stazama od lakih do teskih cak je na pojedinim teskim stazama mnogo veca guzva neko na onim laksim! Sto se bezbednosti tice to je posebna prica, angazovani su helikopteri, psi tragaci itd... Ne mozemo od Kopaonika da ocekujemo da bude u boljem stanju nego sto nam je drzava, u Svajcarskoj su skijalista uredjena onako kako je njihova drzava uredjena u Francuskoj takodje itd.. Kopaonik je planina za pocetnike i ne treba insistirati na bilo cemu drugo ko hoce zahtevnije skijanje tu su Alpi pa izvolite "profesionalci"
handwriter
06.03.2009 | 09:52


da li je moguce da je ceo bg na kop-u pa ne mozete kombi da popunite smilies/cheesy.gif smilies/cheesy.gif
b92
06.03.2009 | 09:49


kop za vikend
Branislava
06.03.2009 | 08:38


PREVOZ Bgd Kop mini bus sreda/cetvrtak 11.03. ima li zainteresovanih da se popuni grupa? [email protected]
drragan
06.03.2009 | 01:26


slicno vasem iskustvu i meni kada se prosle godine dogodila povreda na pancicu,prelom kljucne kosti nije imao ko da mi ukaze pomoc,bez obzira to su i gorsa sluzba i u ambulanti bili max ljbazni,te sam u svojoj organzaciji zavrsio na krusevackoj ortopediji.
stvarno bi trebalo bolje organizovati medicin.slzu
www.roker.bloger.hr
05.03.2009 | 21:29


Osnovni problem medicinskog obezbjedjenja skijališta na Kopaoniku je štoke i skijalište i medicina državna,a državu boli ćošak za zdravlje onih koji plaćaju porez.Da je skijalište privatno,onda bi država natjerala privatnika da obezbijedi hitnu službu ali samu sebe ne umije natjerati,a i ne želi.Ne može joj nitko ništa...
Amater
05.03.2009 | 18:49


Vi ljudi niste normalni !!! Da li je ovde tema o "zakonu" o skijanju i vasem skijaskom umecu ili povredama.
ljubica
05.03.2009 | 16:18


jos, da dodam da je potrebno ici i na duboku i pancic i sl, tek posle savl, osnove, tek 2/3 godine, i to po malo, a vezbati na laksim stazama. tako ja radila, i sve bolje skijam, ici na te teze staze, radi ucenja skijanja, a ne radi nekog provoda i sl., i ko tako radi moze posle i na Bansko , gde sam i ja isla, staze su neuporedivo teze,npr, staza, siligarnik, sredisnji deo je tako strm , da mislim da za jednog pocetnika i nije.zato ucite, i ucite, niko se naucen nije rodio.
ljubica
05.03.2009 | 16:10


Max, slazem se sa tobom, i ja koja skijam 8 godina, pa idem i na te staze, pogotovu sam isla ove zime, jer duboka i pancic, tad nisu radile.A duboka je teza, i zbog leda a i ima kamenje, i stakla prilicno. zato oni pocetnici, i malo bolji idite na plave staze. pozdrav svima.
milan05
05.03.2009 | 15:20


Sto volim ove likove sto skijaju 20+ godina.. Uglavnom veze nemaju sa skijanjem
mi-to
05.03.2009 | 14:10


muka je sto je bg prodao kosovo i brezovicu jer da je drugacije ostavili bi skijasi kop bogatasima i sminkerima. sad ce i njega da prodaju. nema brate vise gde da se skija. rekreativci nek idu na goc, divcibare i zlatibor tako je nekad bilo a mi moramo vani gde nam opet zbog lose politike bg-a ne daju.
Max
05.03.2009 | 14:00


Razumem te ja u potpunosti, ali stvarno bi bilo smesno da se na duboku stavi oznaka "horse piste" ili "for expert only" Pogresno shvatas Kopaonik. Tamo se ide kada pocnes da krejziras izmedju dva skijanja cisto malo da osetis sneg da ti lakne malo i naravno da uzivas u lepom prizoru, mada sve su redji.
mi-to
05.03.2009 | 13:50


Max, moj prvi komentar je na to navodio, ne moze neko ko prvi put stane na skije da ide dalje od masinca i karamana bar prvih 7dana jer ugrozava bezbednost svojim neumecem i za to mora postojati clan u zakonu koji to zabranjuje isto tako na polazu staze moraju stajati upozorenja. pa nisu italijani i austrijanci valjda glupi a mi srbi opet najpametniji???
Max
05.03.2009 | 13:29


Znam da su i Gobelja i 4 deklerativno FIS staze, cuo sam i najavu da ce da urede deo padine od Krcmara prema Nebeskim stolicama za takmicare, ali slozices se da su to staze koje su interesantne samo za trening najmladjih kategorija. Secam se da je ranijih godina cesto bila zatvorena 4 zbog treninga. Nemam nista protiv toga. Naravno ne u dane vikenda kada imas 5000 ljudi na Kopaoniku. Nego cela prica je i pocela oko brze voznje i velikog broja pocetnika na "tezim" stazama. Ovo "tezim" je smesno jer bi jedva mogle da udju u rang crvenih staza smilies/wink.gif
mi-to
05.03.2009 | 13:14


MAX
pan4 i gobelja su te staze ali treba da se naguzis nekom iz skijalista da bi je dobio na dan. doci ce dan kada neko bude izbacio nekog klinca ili klinku u svetski kup a onda ce svi da se okupe i hvale i da jure da se dobije evropa ili svetski kup u srbiji kao sto je bugarska ove godine dobila jer tu leze pare!
Max
05.03.2009 | 13:07


@mi-to
takmicarsko skijanje kod nas moze da dobije svoju sansu jedino ako se izgradi Stara pl. i ako naravno bude bilo snega tamo. Onda bi verovatno mogli da odvoje neku stazu za takmicare...
Inace, siguran sam da znas kakva su pravila skijanja i na Alpima i da postoje inspekcijske sluzbe koje imaju pravo da ti oduzmu ski pass i naplate kaznu ukoliko svojim ponasanjem ugrozavas svoju i tudju bezbednost. Tako nesto bi trebalo da se i kod nas uvede. Znaci za ozbiljne brzine samo je opcija zatvorena staza i na Alpima i kod nas.
pailhead
05.03.2009 | 12:56


A i cini mi se da ste obojica u istom problemu (kao manje vise svi koji posecuju ovaj sajt).

Ja da imam neku multi-entry godisnju ili polugodisnju vizu, verovatno ne bih ni posecivao ovaj sajt.

Verovatno bih otisao na koji vikend, cisto zato sto je blizu, ali mozda ne bih ni to, jer su mi u ovom periodu obaveze dosta fleksibilne, pa bih verovatno mogao i dalje da idem, na neke produzene vikende.

Verovatno bih ovde dosao samo eventualno da proverim prognozu ako bih zaista da odem na dva dana, ili da eventualno napljujem jedan od smestaja zato sto se ponasaju kao kauboji.

Ljudi su ogorceni zato sto ne mogu nigde da idu, zato sto moraju da idu na kopaonik... ili nigde da ne odu, zato sto je kopaonik preskup, zato sto je lose organizovan, zato sto su staze kratke, zato sto snega nema pa da se bar svi ovi ljudi raspodele ujednaceno po celoj sezoni....


pailhead
05.03.2009 | 12:50


mi-to

i meni se cini da je za tebe najbolje da odes negde vani ako to naravno mozes

Imam dosta poznanika koji su clanovi saveza, sudije, takmicari i oni bez problema preko saveza dobijaju vize, i mogu da idu gde god hoce.

Siguran sam da bi i pocetnicima, kao i tebi velikom profesionalcu odgovaralo da uce na pocetnickim stazama gde je manja guzva.

Nadam se da vam je jasno da je kopaonik krcat samo zato sto su granice zatvorene.

Ja sam recimo student, zivim u svom stanu, imam cak i povecu kucu ali ne u beogradu, imao sam dosta novca na racunu, imao garancije, pozivno pismo, pa su mi prosle godine odbili vizu i napravili jako veliki problem. Studiram arhitekturu, nisam mogao da idem na bijenale arhitekture (veoma bitan dogadjaj narocito za studente) zato sto 3 meseca nisam mogao da apliciram za sengen.

Odbili su me zato sto nemam veze sa zemljom.

Sada bih isao na kaprun, tamo negde krajem aprila ili pocetkom maja, ali posto imam i ekskurziju plasim se da apliciram pa da opet ne dodjem u istu situaciju.


CIM se granice malo otvore, cim ne bude vise trebala viza. Cim ovi svi koji dolaze svojim kolima na kopaonik budu mogli za 10-12 sati da dodju do alpa, cim ovi koji su slusali price o tim alpima odluce da konacno to isprobaju, tada ce i skijanje na kopaoniku biti kvalitetnije.

Samo da se nadamo da ce se to desiti do sledece sezone, ili barem tokom sezone...

mi-to
05.03.2009 | 12:49


u pravu si brate u svemu. a sto se tice livada i jesu livade a ski klubovi nemaju para ko teniseri i fudbaleri i zato nam trebaju te livade a ti si jos jedan od onih koji hoce da sroza alpsko skijanje srbije!
Darko
05.03.2009 | 12:36


Evo lepo je Max uporedio sa voznjom kolima. Znas sad sam ja kupio novi porse koji moze da ide 300 na sat, a usput sam se i malo bavio relijem kad sam bio mlad... sta ce bre oni silni pocetnici na ulicama Beograda, juce zavrsili auto skolu a vec idu pravo preko slavije... ne mogu bre zbog njih da idem 200 svojim porseom preko slavije... sve to treba ukloniti sa ulica i pustiti prave vozace sa pravim masinama da se voze... smilies/smiley.gif

Brate mili ako si profi vozac idi na profi stazu predvidjenu za to (ista situacija i sa kolima i sa skijama), a nemoj da maltretiras 99% populacije i da ocekujes da tebi neko treba da se sklanja.

PS. mi-to, sta ce ski klubovi na kopaonickim livadam? Ono kondicione pripreme trcanje po livadama i razgibavanje ili sta? Pun si bre kontradiktornosti menjas izjave kako vetar duva... daj odluci se za jedan tok misli. smilies/smiley.gif
mi-to
05.03.2009 | 12:10


ok ljudi u pravu ste, vi peglajte po livadama kop-a a ostali narod zeljan skijanja ce vani. ionako ste sve klubove i skijase zajedno sa skijalistima srbije i inspekcijom proterali sa kopa.
Max
05.03.2009 | 12:00


Slazem se sa Darkom... Kopaonik nije planina za jurnjavu, vec za obuku pocetnika. Brza i opustenija voznja je moguca samo ujutru dok nema guzvi. Pomirite se sa tim. Suvise je malo staza i sve su prekratke da bi bilo uslova za neku jurnjavu. Inace, primecujem da je na Kopaoniku mnogo skijasa koji precenjuju svoje znanje i voze suvise brzo i time ugrozavaju i sebe i druge (svaka cast retkim izuzecima). Skijanje je u svim centrima rekreativno i mora da se svako ponasa kao da vozi auto, tj da moze da se zaustavi ili da izbegne svaku prepreku koja se nalazi na putu. Prosle godine u tinju me je pokupio od pozadi border kada sam zaobilazio skijasa koji je pao ispred mene i rezultat je bio moja iscepana arkada i njegov nokaut smilies/wink.gif Od tada nosim kacigu i kada sam na Kopaoniku smilies/grin.gif
Darko
05.03.2009 | 11:49


mi-to pa sto meni saljes taj zakonik kada tu pise upravo sve ovo sto sam ja naveo... da je na tebi da prilagodis brzinu i nacin skijanja uslovima staze i broju skijasa na stazi i takodje da je na tebi koji dolazis odozgo i samo na tebi da tako odaberes pravac kretanja da uvek mozes da izbegnes sudar sa nekim ko je ispod tebe bio on pocetnik ili bio profesionalac. Upravo sam napisao to sve sto pise u tome sto si ti kopirao, ne znam u cemu je problem, jel si uopste citao moj post?

E sad zbog mene sigurno ne moras da bezis u neka druga skijalista, obzirom da intenzivno skijam 15 godina, a to sto si ti neki kvazi profesionalac bivsi, svaka cast, bolji si od mene, sramota bi bila da nisi posle toliko godina i treninga.

Beo ski cross je koliko sam shvatio trka amatera, a meni bi licno bilo sramotno da kako ti kazes posle 23 godine aktivnog bavljenja skijajem i prolaska nekih silnih FIS standarda i skijanja po najtezim FIS stazama sirom sveta dodjem na Kopaonik i takmicim se u beo ski cross-u i ispunjavam se pobedom nad nekim ko skija iz zadovoljstva par godina. Ocu sine da te vidim u garmis parten kirhenu kako se herman majer kolje na par stotinki sa tobom, sta bre mene izazivas na megdan... mada nesto osecam da bih te i ja odrado, posto iz rezona koje imas i koliko si napaljen mislim da je daleko od istine da si ti neki vrhunsko potkovani skijas.

Znas to je ono kao kad je neko majstor borilacke vestine 10-ti dan i samo cuti i smeska se i pusti da primi batine cak dok ne upozori 3 puta, a onda bez price polomi vrat petorici, a ima onih koji su otisli 3 puta u teratanu i lupali u dzak, pa se istripovali da su neka sila, i onda ko sta radi oni na sva zvona pricaju kako su velika sila, pa im prvom prilikom neko nalupa samere...

To je odprilike taj fazon. Napises da si 23 godine aktivan skijas, spominjes sve moguce planine sveta i prolazenje skola po FIS standardima, a onda mene zoves da se trkamo na Beo ski cross-u ahahahahahhahahahahaha smilies/grin.gif, uzas.

Kao sto rekoh pusti ove ljude da uzivaju u jednoj pitomoj planini kakav je kopaonik pa i na tom ski cross-u, a ti PRILAGODI svoju brzinu i nacin voznje svom ZNANJU, USLOVIMA NA STAZI i BROJU DRUGIH SKIJASA i nece niko nastradati.
mi-to
05.03.2009 | 11:42


NORMALNO JE DA SVAKO ODOZGO BITA SVOJU PUTANJU, ALI KAKO CES JE TI IZABRATI AKO 50 DRUGIH ISPRED TEBE NA STAZI SIRINE 5M NE ZNA KUDA CE?
Nox
05.03.2009 | 11:31


Pa, lepo je Darko rekao, ko je iznad bira putanju. Niko ne kaze da taj dole treba da gleda preko ramena, nego da ti gore treba da ga zaobidjes u sirokom luku.
 1 2 > 
Napišite komentar (45)
busy
 
Lokacija:

Vrsta smeštaja (533):

Broj osoba:

Datum dolaska:

Datum odlaska:
Hotel Putnik
19.04.2024. 06:30 Temperatura
Sunčana dol.
Temperatura
tačke rose
vetar vlažnost sneg
Pretežno oblačno -3,6°C -4,4°C 2,8  m/s (NE) 94% 0cm
Pretežno oblačno sub.osećaj
-8°C
temp. Pančić
-5°C
5,6 m/s
(NE)
pritisak 821,6 hPa staze
- cm
Live Web kamera sa Kopaonika Atlas24h pomoć na putu
Kopaonik WebCAM arhiva
INSTALACIJE SKI STAZE SKI PUTEVI UKUPNO KM
0/24 0/49 0/30 0/58.5
 (0%)  (0%)  (0%)  (0%)
Sunčana dolina
Malo jezero
Krst
Pančićev vrh
Treska
Duboka 1
Karaman greben
Mali karaman
Mali karaman A
Marine vode A
Marine vode
Karaman
Jaram
Gobelja relej
Gobelja
Kneževske bare
Gondola Brzeće
Gvozdac
Duboka 2
Krčmar
Mašinac
Vučak 2
Traka Jaram
Traka Ski vrtić
Dečji park

Noćna M.jezero
Noćna KGB
Noćna Pančić

Detaljnije >>>
Statistika >>>
Ski mapa >>>
SKI kamere
Dado ma to nema veze sa vezom. Kada je palo par santimetara snega pred kraj sezone, van staze je bilo belo a na stazi zuckasto zato sto su tabaci mesa...

Velika prolećna akcija čišćenja Kopaonika | 24...
A šta mislite da od naplaćene takse za ulazak u NP kupite sendvičiće i male flašice vode? 🤔 Za sok ne morate da se trošite. Hvala

SKI kamere
Sneg je iz više razloga bio žut. Kao prvi i osnovni razlog je dosta mali snežni pokrivač na gotovo svim stazama. Snežna podloga je trpela dosta...

SKI kamere
Ko je isao na skijenje pred sam kraj sezone verovatno se seca..Mozda kada su topovi zadnji put ove sezone snezili je bilo to. Jasno se videlo da je br...

SKI kamere
Asimo sneg je bio žuti na celom Balkanu i severnije, a razlog je saharski (afrički) pesak u atmosferi koji pretvara čak i nebo u izmaglicu.

SKI kamere
Asimo nije istina. Sneg je bio jedno vreme zut zbog atmosferskih prilika -, manjak snega, areosol, jugo... cela planina je bila zuta ne samo staze. Sn...

SKI kamere
Jel tacno ovo sto pisu da je doslo do izliva kanalizacije u akumulaciono jezero i da je zato jedno vreme sneg na stazama bio zut? Pozdrav

SKI kamere
@Predrag To bi ti najbolje bilo da odeš direktno u klub i da se informišes jer ovde najviše što možeš da saznaš je zašto je Kopanika gori ili ...

SKI kamere
Kada je već baba Marta zakazala, izgleda da će deda April postati stalan wink... Budite mi zdravi i veseli...

SKI kamere
@Mećava - Hvala majstore na objasnjenju, nisam znao. @Ledenjak - Opusteno druze, zezamo se malo, mastamo, bilo bi lepo. @Zoran - Jel' imas broj od...

SKI kamere
@Borko Za osnežavanje mora da bude minimun -2.5 sa izuzetno niskom lažnošću vazduha. Sa trenutnom vlagom vazduha bi moralo da bude barem -7 ...