Kopaonik

Hotel Junior Olga Konaci Kopaonik

Specijalna ponuda - 20€ sa Kop-a do kućne adrese Štampaj
16.02.2018 | 00:00 -> 16.02.2018 | 18:58
screenshot_2017-01-15-21-43-48.pngDragi prijatelji i ove zime vas vozimo za 3.5 časa od Kopaonika do kućne adrese u Beogradu i obratno za samo 20€ po pravcu, brzo, udobno i bezbedno u novim vozilima. Polasci u ranim jutarnjim satima, bez vožnji po Beogradu i dugotrajnog sakupljanja putnika. Direktno sa vaše adrese krećete na Kopaonik. U ponudi imamo i 50 apartmana u samom centru Kopaonika. Pozovite se na infoKOP i iskoristite ovu ponudu.

Telefon: 069/669-119
E-mail: alekzortravel@gmail.com
Detaljnije o "Alekzor Travel-u" i cenama prevoza možete videti ovde >>>

Komentari (9)Add Comment
Narode, dodjoh sa Kopa pre 2 sata i odmah sedoh za tastaturu da podelim ovaj utisak sa vama.Drug mi je rekao da postoji agencija koja vozi na Kop za 20 evra, nema razvoza po gradu, stizu ekstremno brzo, momci fenomenalni itd.Ja sumnjicav po prirodi al resih da proverim i evo ukratko: vozac dosao po mene 10 min. pre nego sto smo se dogovorili, odvezao me do "Plavog mosta", tu sam presao u kombi, oni prebacili stvari, utom stizu jos dva vozila sa ostalim putnicima, pakuju stvari i krecemo. Ja vec na pocetku prijatno iznenadjen ali i dalje sumnjicavsmilies/smiley.gif.Pogledam na sat 06.35h . . . prolazimo Jaram 09.45h (vise nisam tako sumnjicav),ok verovatno se posrecilo.Danas krecemo za Bg, covek u minut dolazi po mene (drugi vozac), kombi vec pun, polazimo.Opet ja pogledam na sat (cisto da proverim)16.05h, magla od Srebrnca, vuce nas neki Rumun, mislim se ja potrajace ovo posto je bilo mnogo kola koja su krenula sa Kopa.Vozac kao da ima navigaciju u glavi, obidjosmo mi jedno po jedno vozilo i covek nas malo, malo pita jel sve ok,jel vam toplo...Elem, stigosmo mi u Bg u 19.30h, stajemo na Slap, tamo cekaju tri vozila, ja opet prelazim u jedno od njih i pravac kuca.Vise nisam nimalo sumnjicav, barem po pitanju ovih ljudi, toliko su profesionalni, organizovani, ljubazni da sam ja vise nego odusevljen.Momci, veliki pozdrav i molba da ostanete uvek ovakvi (da se ne iskvarite)vidimo se ponovo za 3 nedelje.Pozdrav svim skijasima.
Ja mogu da potvrdim da nas je Zoki vozio za 3.5 sata do Kopa i to je vozio kao zmaj. Covek je profi vozac, plus sjajan lik, a ima uigranu ekipu oko sebe. Njegov covek me je pokupio i odvezao na Steco, gde su stigli ostali koje su pokupili po gradu, samo smo presli u drugi kombi i bili gore za 3.5 sata, ako ne i koji minut ranije. On i Dusko Op na Kop, dva najbolja vozaca na svetu, plus vrhinski skijasi
Postovani,putovala sam na Badnje vece ove godine sa ovom agencijom i mogu da kazem samo reci hvale za te momke.Isla sam sa svo cetvoro dece[5god,3god i blizanci od 7 meseci] i mogu vam reci da tako nesto nikada nisam dozivela,spustili su mi sve stvari sa 4og sprata,klince jednog po jednog,svakih 50km su pitali da li imam neki prohtev,kakva je temperatura u kombiju zbog dece,isli smo autoputem i u Brzecu smo bili za nesto vise od 3h,merila sam od Plavog mosta.Nikada se lepse nisam vozila,mada sam bila vrlo rezervisana jer idem sa decom i zelela sam posto-poto da nas suprug kao i uvek vozi.On nas je cekao u Rtnju i ostao je bez teksta kada sam mu rekla da se penjemo iz Brzeca.Zelela sam moje iskustvo da podelim sa vama,itekako je moguce i za 3h i sigurno i prijatno,verujte mi na rec,i nije uopste cudo sto su puni stalno.Veliki pozdrav
Alekzor Travel
01.11.2017 | 16:07

Dragi prijatelji,

mi nemamo praksu ,koja se kroz sve ove godine pokazala kao losa i na koju se zale apsolutno svi putnici,da satima obilazimo adrese i skupljamo ih,vec posebno vozilo dolazi po Vas i prebacuje vas na izlaz iz Beograda gde vas ceka minibus koji ide na Kopaonik.Time se znatno dobija na vremenu i svi nasi putnici su imali samo reci hvale za ovu vrstu usluge koju samo mi imamo.
Do Kopaonika od izlaza iz Beograda ima 265km preko Pojata i Krusevca,od toga je 170km autoputa i manje od 100km regionalnog,za sta je po putnim ogranicenjima potrebno oko 1,5h za autoput i oko 2h za deo od Pojata do Kopaonika.
Naravno da sve ovo vazi ukoliko vremenski uslovi i uslovi puta nisu katastrofalni,naravno da je put ociscen i da nema zadrzavanja na pemjanju koja prave druga vozila bez odgovarajuce zimske opreme.
Dugogodisnje iskustvo na transferima Beograd-Kopaonik,ogroman broj prezadovoljnih putnika i nasa profesionalnost stoji iza nas,a mi Vam zelimo da to licno proverite i putujete sa nama.

Vas Alekzor Travel
Neiskusan(iOS)
30.10.2017 | 20:19

8 putnika sa 8 razlicitih adresa u Beogradu i onda za Kop, za 3,5 sata?
Mozda voze na neki drugi Kopaonik, neki blizi Beogradu 😀
lignjoslava
29.10.2017 | 17:41

I mene zanima kako je moguće sa kućne adrese u Beogradu do Kopaonika stići za 3,5 sata, pa još i bezbedno!
Bojan(Android)
25.10.2017 | 11:34

Kako stignes za 3,5 sati od BG-a?
@Bane Tomović
Postoji popust za decu. Najbolje bi bilo da pozovete ovaj broj i lično se konsultujete, 069669119. Pozdrav. 😊
Bane Tomović
06.01.2017 | 12:40

Da li deca od 2 i 4 godine plaćaju punu cenu?
Da li postoji mogućnost da se dođe do Obrenovca po nas?
I da li Vam odgovara termin 14.01. polazak i 21.01.?
Broj putnika je 5 sa 2 deteta od 4g i 1 dete od 20meseci.