Kopaonik

Sajt: -
Cenovnik: -

DOBRODOŠLI NA KOPAONIK!!!

Pozdravlja vas profesionalni instruktor skijanja, profesor fizickog vaspitanja Andrija Đurđević - Aki,

Andrija je završio Fakultet za sport i fizičko vaspitanje u Beogradu 2006.godine i od tada se aktivno bavi skijanjem i usavršava u toj oblasti. Završio je i seminar za ISIA instruktore (Svetsko udruženje instruktora skijanja) i svake godine veliki broj ljubitelja skijanja uči ili usavršava svoje znanje u njegovoj školi.

Časovi se mogu realizovati individualno ili grupno u zavisnosti od vaše želje. Najmlađi uzrast, kada su deca motorički sposobna za školu skijanja je 4. godina života. Gornja granica praktično ne postoji. Za skijanje nikada nije kasno, dokle god postoji volja za učenje.

Tehnike skijanja u našoj školi:

1. Zaokret u plugu
2. Paralelni zaokret u gruboj formi
3. Paralelni zaokret rasterećenjem opružanjem
4. Paralelni zaokret rasterećenjem pregibanjem
5. Dinamični zaokret
6. Brzo vijuganje
7. Terenska vožnja

Ski rental

U sklopu škole skijanja možete iznajmiti i vrlo kvalitetnu ski opremu najnovije generacije po pristupačnim cenama. Za sve početnike uzrasta do 12 godina obezbeđene su i ski kacige. Opremu koju iznajmite na kraju korišćenja možete i otkupiti od nas. Postoji mogućnost i dostave ski opreme na željenu adresu.

PRIDRUŽITE NAM SE!!!

Andrija Djurdjević, dipl. prof. fizičkog vaspitanja
ISIA instruktor skijanja
Vrnjačka Banja
+381 (0) 64/ 56 46 853

Komentari (22)Add Comment
Svaka preporuka za instruktora Andriju,
Pravi pristup, objasnjava smireno, demonstrira svaki detalj, strpljenje beskonacno, za par dana super sam napredovala u svojoj tehnici,
dolazim ponovo!
Владими
30.12.2016 | 16:33

Пре пет дана сам дошао на Копаоник без било каквог предзнања технике скијања, а уз Андрију као инструктора сам, на моје изненађење, успео да савладам основе и да без проблема манипулишем скијама на плавој стази. Трик је у томе што Андрија уме врло успешно да пренесе теоретско и практично знање, уз неограничен степен стрпљења и професорски приступ. Препорука за сваког ко жели да научи да скија како треба.
Хвала!
Настављамо даље следеће сезоне.
Jelena(iOS)
21.12.2016 | 20:21

Sve pohvale za Andriju! Savestan, profesionalan i strpljiv instruktor, najtoplije ga preporučujem svima koji žele da nauče da skijaju! Srdačan pozdrav iz NS smilies/smiley.gif
Predhodnih dana sam ucila da skijam sa Andrijom, i iskreno sam prezadovoljna.
Moram da pohvalim njegov nacin rada, strucnost, strpljenje,
metodiku, sve na najvisem nivou!
Pozdrav!
Za ski opening Andrija me je ucio da skijam,
Zaista mogu da kazem da sam zadovoljan, posle dva dana i par casova skijanja uspesno se spustam niz Karaman greben i druge plave staze.
Posebno bih izdvojio to sto je Andrija profesor fizickog vaspitanja i ima pravi metodski pristup u radu,
Vidimo se opet u januaru!
Zelela bih da se zahvalim Akiju sto me je naucio tehnici skijanja. Do sada je skijanje za mene bilo mucno i iscrpljujuce, jer nisam pravilno skijala. Zahvaljujuci njemu (tebi) sve ide mnogo lakse i opustenije. Preporuka za Akija od mene. Veoma strpljiv (cudim se kako me nije gurnuo niz padinu,od mog zvocanja), korektan, svaki dogovor ispostovan, lepo objasnjava vezbe (ponovi i po 10 puta). Sledece godine bez dvoumljenja cu opet uciti sa Akijem, ali ovog puta brzinu skijasmilies/smiley.gif E da, htela bih jos da pohvalim opremu koja se dobije od njega, ukoliko se on izabere za instruktora, odlicna je, kao nova! Pozdrav za Akija!
Jedna od želja mi je bila da moje ćerke nauče da skijaju a potom i da zavole taj vid rekreacije. To mi je i uspelo zahvaljujući instruktoru Andriji! Održao je četiri časa, a za to vreme ih je maximalno naučio veštinama skijanja, pokazao da nema mesta za strah tako da su im crvene staze postale omiljene. Sve preporuke za Andriju smilies/smiley.gif
Aki je super. Njega mi je preporučila sestra koja je difovac i stvarno su mi puno značili časovi sa njim. Odlično mi je objasnio kako stvari treba da funkcionisu i ukazao na greške koje sam pravila. Dosta sam napredovala za svega par dana i toplo ga preporučujem svima smilies/smiley.gif
Dragana Djordje
15.01.2016 | 21:40

Sve pohvale za Akija. Iako skijam godinama, dosta sam poboljsala svoju tehniku upravo zahvaljujuci njemu i casovima ove nedelje. Toplo ga preporucujem svim uzrastima. Ne radi samo sa klincima ;-). I sledeci put cu sigurno sa njim da radim!
Andrija Đurđe
08.04.2015 | 11:09

Instruktor skijanja Andrija Đurđević daje 20% popusta na obuku skijanja za grupnu i individualnu nastavu, za vreme Uskršnjih praznika na Kopaoniku.
Pocetnik sam koliko bih mi trebalo da uzmem casa odprilke da bih proskijao ? Hvala unapred smilies/smiley.gif
Jelena Dobrkovi
03.01.2015 | 12:49

Sve pohvale za Andriju. Odlican instruktor, uz njega se sa lakocom uz potpunu sigurnost koju uliva ovladava skijanjem.
Lav Obradović
19.02.2014 | 11:17

Aki je super. Veliki pozdrav od Lava koji ga je puuuno zavoleo. Najbolji instruktor.
Zahvaljujući Akiju su neki proskijali, a.neki usavrsili skijanje! Za svaku preporuku, naročito ako vam treba instruktor za decu! Andrea, Danijela, Biljana, Fica i Voja! Veliki pozdrav!
Andrijana Nikol
22.12.2013 | 00:10

Zahvaljujuci Akiju naucila sam, zavolela i ovladala skijanjem. Izuzetan pristip, vrlo je prijatan i profesionalan. Zaista sve preporuke i samo reci hvale!!
Aki pozdrav, nadam se da se vidimo na Kopusmilies/smiley.gif
Nemanja Stancic
21.12.2013 | 11:56

Pozdrav za Akija. Druzili smo se sa njim i u Vrnjackoj Banji na Gocu, druzicemo se i na Kopu. ziv bio Aki... smilies/wink.gif
Instruktor Aki
19.12.2013 | 15:44

Najbolje me pozovite pa da vam objasnim sve varijante oko casove, i kako se radi i kako se naplacuje, a pre svega ovo prvo... 064 56 46 853
Tamara Djurdjic
19.12.2013 | 13:22

Proteklih sest dana bila sam na Kopaoniku, i opredelila se da me skijanju poducava Andrija Djurdjevic.Iako sam bila pocetnik, za par individualnih casova sam shvatila osnovna pravila skijanja i savladala tehniku dovoljno da se spustim niz Karaman greben. Andrija kao instruktor ima odlican metodoloski pristup, objasnjava smireno, jasno, korak po korak, posvecen je maksimalno casu i napredak je evidentan iz casa u cas! Iskreno preporucujem Andriju za instruktora skijanja svakom ko zeli ne samo da nauci, vec i da unapredi svoje skijaške vestine!
koliko je cas skijanja?
Za ski opening sam iz Budve dosao na Kopaonik sa zenom i uzeli smo casove kod instruktora Andrije, stvarno zelim da pohvalim tog momka koji se maksimalno trudi da objasni i pokaze kako se pravilno skija... U martu dolazimo opet i druzimo se sa Andrijom...
Predhodna 4 dana sam bio na Kopaoniku sa sinom od 6 godina, i imao je casove kod instruktora Andrije. Andrija je profesionalac u ovom poslu, to se vidi posle dva minuta rada, ima dobru metodiku, postupnost u radu i daje se maksimalno... Dete je proskijalo, isli su i na stazu Masinac, Krst i Karaman greben, iskreno bas sam zadovoljan...
Za vikend sam bila na Kopaoniku sa dvoje dece i imali su skolu kod instruktora Andrije. Zaista sam bila prezadovoljna, za 4 casa su deca naucila da se spustaju niz Karaman greben bez problema. Andrija je profesor fizickog vaspitanja i zaista ima pravi pristup prema deci, uz igru ih na pocetku opusta, i polako uvodi u tajne skijanja, svaka preporuka, dolazimo opet...
Napišite komentar
smanji | povećaj

busy

Vreme

opis temp. vetar vlažnost sneg