Kopaonik

MM SKI ŠKOLA
GORSKI hotel
Obaveštenje - Žičara Karaman greben
           Žičara Karaman greben neće raditi od ponedeljka, 21. februara do srede, 23. februara zbog tehničkih razloga. Skijaši do staze Karaman greben mogu da dođu žičarom Pančićev vrh, odatle stazama crna i crvena Duboka do polaza žičare Duboka 2, odakle ovom žičarom mogu da se prevezu do vrha staze Karaman greben ili ka veznom putu Karaman greben – Mali karaman.
          Javno preduzeće Skijališta Srbije se izvinjava posetiocima ski centra Kopaonik i zahvaljuje na razumevanju.

Komentari (62)
 1 2 3 >
djoka
28.02.2011 | 19:31

26.02. je frajer na prelazu sa karamana na mali karaman pokupio devojcicu u punoj brzini ona je letela jedno pet metara a on je napravio salto ,da napomenem da je devojcica bila sa ski uciteljom.Sta je bilo posle neznam ali izgledalo je jezivo,pa vi recite meni da li je normalno na takvoj stazi tako voziti ko ji su to kompleksi i sta raditi,posto svaki dan mozemo videti manijake koji nemare za nikoga?
28.02.2011 | 17:03

Samo da primetim da ovaj post ispod NIJE postavio pravi bajastrasni, tj, ja.
Majstore, ako nemas pametnija posla nego da se predstavljas mojim nickom onda si stvarno u problemu. Mislim, idi nadji neku devojku ili drugu normalnu zanimaciju. Ili mozda probaj malo da odes na skijanje! smilies/grin.gif
25.02.2011 | 19:41

OK ostavi sarmice na simsu! smilies/grin.gif

Ja dok stignem i vratim sa KOPA predjem 600km pa dodam jos nekoliko tamo i taman mi izadje prosek preko 100KM na DAN a maksimalna brzina ide i preko 150 na sat!!
ivica kostelic
25.02.2011 | 18:43

exer-u ne brini poneću ti sarmu,
a za momke sa mernim instrumentima predlog: instrumente na baždarenje. pokazuju malo u plus
cobra
25.02.2011 | 15:47

Nije mi namera bila da se hvalim brzinama i pređenim kilometrima. Moderna tehnologija meri, pa ja iznosim samo statističke podatke. Neko je ovde rekao da ljudi na različite načine uživaju na skijanju. Ja volim da skijam dva dana vrlo intenzivno pa 15 odmaram. Sa takvim pristupom se može preći mnogo kilometara. Brzina koju sam pomenuo je ostvarena na donjoj Beloj reci kada nije bilo nikoga na stazi. Naravno da je bitno voditi računa o načinu skijanja kada su gužve, jer skijanje je opasan sport. Kada nikoga ne ugrožavate sa svojim skijanjem, adrenalin zna da vas malo ponese, pa se vozi brže. Kao i sa autom, prazan put,bezbedan, i nažalost kazna. Kada je gužva, samo polako, jer tu čovek ugrožava drugesmilies/wink.gif
flash
25.02.2011 | 14:52

Lepo receno cuo sa da je prekjuce Gorska sluzba imala pune ruke posla cak je i neko slomio nogu na Malom jezeru. A i duze sta da ockujes kad je vise od polovini ljudi koji ovde ostavljaju komentare vaznija cena piva i drugog alkohola nego cena ski pasa, uredjenost staza i kvalitet skijanja. Kao da nikad nisu videli kafic i nemaju ga u svojim gradovim nego dolaze na Kopa da s opijaju a onda svoje frustracije lece na stazama, trezneci se na taj nacin sto obaraju brzinske rekorde ne mareci ni sto tu ima dece i pocetnika. Nazalost slika Kopaonika nam je slika celog drustva.
uzivam u skijanju
25.02.2011 | 14:42

Zar nije poenta skijanja da uzivate? Nekome je mozda gust da predje 30000000000km za jedan dan, valjda onom logikom "sto duze/vise km to bolje", a neko uziva da vijuga po stazama polako i da dise svez vazduh. Ne znaci da oni koji ne jure ne znaju da skijaju (npr ja) vec mozda ne vole brzinu. SVe je stvar adrenalina i koliko koga radi brzina. Ja se jezim da vozim brzo a oko mene milion pocetnika i male dece za koje se ne zna gde ce da skrenu.
Prosle godine je jedan takav "Delija" koji je jurio milion na sat srusio klniku pored mene, srecom je dete imalo kacigu, jer je uspela da sa povredi po glavi i sa njom, curela joj je krv, polomila je nogu...a mamlaz se nije ni okrenuo...otisao je svojim putem da juri km...
24.02.2011 | 19:47

Cuj "kriticari"!? Partybreakeri, strani placenici, kolaboracionisti, ..... suljaci, kradljvci sarme! smilies/angry.gif
exer
23.02.2011 | 22:31

Ivice ne zaboravi lonac sarmica da poneses! smilies/grin.gif
ivica kostelic
23.02.2011 | 21:47

ja dolazim onaj naredni vikend (nije u redu da mi kritičari pravimo gužvu). pa da i ja zabeležim jedno 300-400 km. sve sa pauzom u rtnju.
flash
23.02.2011 | 20:00

Momci lepo je sto ste napaljeni i razmecete se kilometrazom, ali podsecam vas da je Kopaonik planina za pocetnike i mahom za decu a da takvim divljanjem mozete povrediti i sebe i druge, nije dzabe u svim poznatim ski centrima uvedena kontrola brzine i alko test, a ako ste frajeri i ako vam je do k...enja mislim da st izabrali pogresnu planinu
23.02.2011 | 18:30

@kobajastrasni

Nemoj da zaboraviš da je to NP, i da bez dozvole sečenje jelki nije dozvoljeno! smilies/wink.gif
23.02.2011 | 17:12

Citam i divim se! 100km, 200km, kakve sposobnosti intenziteta mogucnosti! A znate li vi da sam ja jednom za opkladu vozio u rikverc, vezanih ociju..... uzbrdo. Nego, dolazim za vikend, sad bez sve sale, tako da cu svakom dati priliku da baji-matorom stane na crtu, pa da vidite kako musa dere jarca! Lako cete me prepoznati na stazi - najlepsi, najbrzi, najbolji ! Ko me stigne dobije autogram !
p.s. Jel ce da proradi KGB? A Masinac? smilies/grin.gifsmilies/grin.gif
miki
23.02.2011 | 10:19

Ljudi kako mogu da instaliram GPS.. Imam telefon N97 i vec instaliran garmin.
Hvala...
Djoka Frula
23.02.2011 | 00:35

Moja ekipa przi i do 22o km/h, mnogo smo ludi!!!
Jedino je lose kad nam dodju devojke i ugase "Need4Speed" ... One vole Farmville... Jbg...
djox
22.02.2011 | 19:01

Daj pozajmite mi taj GPS (moj na telefonu ni 1h ne moze zbog baterije) da vam dokazem da sa brzim zicama i upeglanim stazama moja ekipa moze da sprzi bar 120km na dan. Naravno od prve do poslednje zice, bez pauze.
Toza Brzi
22.02.2011 | 16:21

Mi smo isli preko 200 km/h iza vas ... smilies/smiley.gif
Jug
22.02.2011 | 15:53

Ja sam ove godine izvukao 113 km/h niz crnu duboku, bordom! Za malo otkaz misica pri kocenju!
cobra
22.02.2011 | 15:26

Zaboravio sam, niz Belu reku jedan, kad smo se uveče vraćali u hotel, brzina nam je bila 114 km/h, ali spust
22.02.2011 | 15:21

Stevs, prošle godine sam tri puta merio sa GPS-om pređeni put na Kopu i dva puta na Žabljaku. Na žabljaku sam uspevao da pređem svega 30-40 kilometara dnevno i skijanje i žica. Spore žice, gužva..Na Kopu sam dva dana imao oko 80 kilometara, i to na Sretenje, kad su objavili da je skijalo 6500 skijaša. Sledećeg vikenda kad je gužva bila malo manja imao sam 101 kilometar. Bez pauze može da se izađe na 115-120, ali 150 teško. Bar je to moje mišljenje.
Stevs
22.02.2011 | 14:03

Evo nasao samu bazi jedan kopaonicki dan u brojkama od pre dve godine mereno GPSom i posle malo statisticki obradjeno:

ftj
22.02.2011 | 13:29

Zna li se hoće li do vikenda proraditi po meni najbolja staza gobelja?

btw. nema nijedne "teme" da neko ne poredi strane centre i kopaonik što je čista nebuloza i stvarno bespotrebno poređenje baba i žaba. Al ajde ja ću čisto cenovno uporediti, ski vikend u Kaprunu(Austrija) me je koštao 250 eur(smeštaj, prevoz, skipass i trošak tamo) dok za vikend na kopu planiram da mi ode 150 eur(uz jedno noćenje više) i da ću provesti ukupno bar 8 sati manje u kolima.

Kopaonik je dobra vikend destinacija koja bi mogla biti odlična kada bi se rešilo par organizacionih problema - parking na prvom mestu i osnežavanje gobelje i jarma.
Doppelmayr
22.02.2011 | 13:21

Citam sve ove komentare i neverujem.. Ja stvarno (i dalje) volim kopaonik, bez obzira na to sto sam bio i u mnogim drugim mestima (Italija, Austrija).
Ova godina je ubedljivo najgora koju pamtim IKADA na kopaoniku. Zicare rade, sve to ok bolje ista nego nista, ali oni koji su uspeli da izjave da su ove staze SUPER, su ili neiskusni, ili neznaju kako je skijati po lepom prirodnom sloju snega.. sorry.
Ee sad KG.. to je vezna zicara prvenstveno, i zato su uvek guzve na njoj bile, a sto se tice pocetnika, nazalost njima je ostao samo Krst.. Kazete i mali karaman, Knezevske bare itd.. E pa da bi se doslo do njih, mora se popeti Pancic Expressom, pa se lepo spustiti crvenom (ili za pocetnike jos bolje crnom) dubokom, pa doci do zicare Duboka 2, i popeti se na vrh KG..
Cene u odnosu na sadrzaj bi mogle biti manje, ali moze im se..
Sneg je zaista veliki problem, da ga je bilo kako je bilo do prosle godine, moj utisak bi sigurno bio znatno drugaciji...
Sto se tice same Zicare.. STRASNO.. vidi se da je napravljena "levom rukom".. pitam se kako to da pancic (koji radi isto toliko koliko i KG) ne zahteva popravku..
Samo da je bilo vise snega (prirodnog) smilies/wink.gif
22.02.2011 | 13:10

Eto potvrde. Ako ćemo da merimo sa GPSom onda će još više da pokaže, jer ovo što sam ja prikazao je dužina staza, a ako merimo sa nekim dobrim GSPom on će da uračuna i vijuganje, što će povećati 20-50% dužinu koju pređemo skijanjem.
Stevs
22.02.2011 | 12:28

Prosle godine sam obelezavao GPSom staze na Kopaoniku. Za jedan dan od 9h ujutru do 16h presao sam skoro 150km ukljucujuci i voznje zicarama. Ako se dobro secam imao sam oko 50 voznji zicarama tog dana. Imam negde logove. Inace vreme je bilo idealno suncano i izuzetno hladno na stazama vrlo malo ljudi.

Generalno neki moj prosek je 80 km i oko 30 voznji dnevno na Kopaoniku naravno u dobrim vremenskim uslovima.
22.02.2011 | 10:46

Ja sam rekao ko ima Snage i Volje, i naravno podrazumeva se da zna da skija, kako ti ne znaš to je za tebe misaona imenica.

Evo par primera:

Pančić 5min vožnja oko 2 spuštanje, za 1h 8 puta dužina 1.5km dakle 12km za 1h.

Duboka II 4-5min vožnja, oko 4-5min spuštanje, 6-8 puta za 1h, dužina 2km. Za 1h 12-14km.

Marine vode, 3-4min vožnja, 1-2 spuštanje, oko 10 puta za 1h, ukupna dužina 10km.

Kao što vidiš na svakom primeru za 1h preko 10km. Dnevno možeš da skijaš skoro 8h, dakle
80km x7dana=560km.

Ja sam rekao 400km jer nisam ni ja mašina, i naravno da se pred kraj dana umorim.
hrabri krojac
22.02.2011 | 10:32

admin...

komentari ti probijaju blok desni....
22.02.2011 | 04:12

400 km za 7 dana !? Ahahahahahahahahahahahahaha...... bolju foru odavno nisam cuo ! Pa ti si bolji od Mrkonjica ! Evo suze su mi krenule smilies/grin.gifsmilies/cry.gifsmilies/grin.gifsmilies/cry.gifsmilies/grin.gif
viki
21.02.2011 | 19:53

@bajasmesni
drzi se Alpa i ovako ne znas da skijash
21.02.2011 | 19:32

Neka si im rekao Djoko! smilies/smiley.gif

Evo vratio se bajastrašni sa Kostelićem bio u Tri doline, pa im nije dosta, rešili malo da se naskijaju na Marinim vodama. smilies/wink.gif

Prethodnih dana staze su bile nikad bolje, poslednjih 20ak godina što ja znam. Malo tvrđe, ali drže ceo dan, gužve nema, osim ako slučajno ne naletiš negde, ali i to brzo prođe za manje od minut.

Pošto su sad u suštini sve brzi četvorosedi, a i tanjiri su brzi jedino je Krčmar spor, može da se iskija bez problema 400km za 7 dana, ko ima snage i volje. smilies/smiley.gif

Inače Krčmar jeste spor, ali vredi se par puta izvući, jer kad kreneš milina, a onda kada zategnu mišići čeka te najlepši deo. smilies/smiley.gif Sad verovatno može sa Suvog rudišta bez problema da se pređe tamo.
 1 2 3 >

Detaljnije >>>
Statistika >>>
Ski mapa >>>
Velika prolećna akcija čišćenja Kopaonika | 24...
A sto nisu poklonili po jednodnevni ski pass ucesnicima bio bi odziv super!

SKI kamere
Na Kopaoniku je sve prazno i svu su otisli .. da padne metar snega mozda neko i dodje za 1 maj ostale sve tesko . Ko zeli i hoce uvek moze da uziva u...

De ste skijaši, da li bi neko mogao da mi objasni proceduru treniranja skijanja u Beogradu (klub BSK). Gde se trenira, kako i koliko cesto se ide na ...

@Zelena jakna Pozdrav, vidim da, iako ste skijali na Kopu sto puta, imate mnogo protiv njega. Kop je srce Srbije, i iako je slažem da su uslovi č...

SKI kamere
@Milance Uslov za tabanje je da padne 35 - 40cm, a koliko je to realno posle ovih letnjih temperatura i zagrejanog zemljišta, ne znam...

Vidim piše se ovde o nekom snegu, pa da pitam, stvarno ozbiljno. Ima li šanse da nešto puste ako padne sneg u meri da ratrak može da prodje? Nada ...

Zelena Jakno vidi broj minusa koji dobijaš. Rekorder si u njima. Ti si trol, ne znam zašto puštaju ove tvoje botovske komentare. Shvatili smo mrzis...

Velika prolećna akcija čišćenja Kopaonika | 24...
NP poziva ljude da ociste ono sto je njihova obabeza i ono za sta oni primaju platu. Gospodo iz NP o prirodi treba da brinete 365 dana a ne samo na pr...

Bravo!!! Ljudi, ne bacajte djubre,čuvajte okolinu molim vas.

SKI kamere
Ne znam sta ti nije jasno,svaka staza na Jahorini je bolja od najbolje staze na Kopu ako izuzmemo Gvozdac i Belu reku...to sto ti zoves staze na Kopu ...

Posto Zelena Jakna troluje o Jahorini moram da ponovim moj post od 29.01.2024: Jahorina Zicare 5/13 (38.4%) Staze 8/20 (40%) Kopaonik Zicare 21/24 (...