Kopaonik

InfoKOP

Kraljevi Čardaci Kopaonik - 2019
Apartmani Lazic u centru Kopaonika
English
Rozeta Resort & Residence
Novi apartmani
Hotel Junior
Pušten u rad novi dupli ski lift na Marinim vodama (FOTO & VIDEO)
26.03.2018 | 18:41 -> 11.01.2019 | 15:32
Otvorene Marine vode
Danas je, posle nešto više od dva meseca intenzivnih radova, pušten u rad poptpuno novi dupli ski lift na Marinim vodama. Nakon višegodišnjih gužvi na potezu Marine vode, zbog malog kapaciteta postojećeg ski lifta, JP "Skijališta Srbije" su odlučila da reše taj problem izgradnjom novog 2+1 ski lifta sa tri puta većim kapacitetom. 

Novi lift "Marine vode 1+2" je potpuno nova instalacija koja se sastoji od dva ski lifta, na istom temelju, sa vučnim napravama tipa "T bar" (sidro) i "Plater" (tanjir), kapaciteta 1200 skijaša na čas odnosno 600 skijaša na čas. Ukupan krajnji kapacitet žičare Marine vode je 1800 skijaša na čas. 

Kosa dužina trase novog lifta je 896 metara, visinska razlika 185 metara, kapacitet 1200 + 600 skijaša na čas, a brzina vožnje 3.5 metra u sekundi. Broj vučnih naprava je 90 "tanjira" i 90 "sidra".


Početak nove instalacije je pomeren unapred za 10m, kako bi se omogućio lakši pristup novom ski liftu, dok je izlazna stanica na istoj poziciji. Skijaši i borderi mogu da se opredele na koji tip vučne naprave će izvršiti ukrcavanje bez obzira sa koje staze (leve ili desne) dolaze.


Nova instalacija na lokaciji Marine vode obezbediće potpuno korišćenje staza i sa
 desne i sa leve strane koje do sada nisu adekvatno korišćene zbog malog kapaciteta postojećeg ski lifta.

 

Radovi su počeli  krajem oktobra 2018. godine i završeni su početkom januara. Stari ski lift Marine vode je potpuno uklonjen, montirani su svi novi stubovi kao i polazna i izlazna stanica nove žičare. Vremenske prilike su išle na ruku izvođačima radova, te su radovi završeni daleko pre planiranog roka koji je bio april 2019. godine.

Ski lift se i dalje fino podešava pa su mogući kraći zastoji u radu.
 
Januar 2019.
Januar 2019.
Januar 2019.
Januar 2019.
Januar 2019.
Decembar 2018.
Decembar 2018.
Početna stanica
Decembar 2018.
Decembar 2018.
Decembar 2018.
Decembar 2018.
Decembar 2018.
Decembar 2018.
Decembar 2018.
Novembar 2018.
Novembar 2018.
Novembar 2018.
Novembar 2018.
Novembar 2018.
Novembar 2018.
Novembar 2018.
Napreduje izgradnja Marinih voda
Oktobar 2018.
Polazna stanica novog ski lifta Marine vode
Skica
Podaci o izvođaču
Uklonjen stari ski lift Marine vode
Oktobar 2018.
Oktobar 2018.
Oktobar 2018.
Oktobar 2018.
Oktobar 2018.
Oktobar 2018.



Komentari (70)
 1 2 3 > 
volodja
13.11.2018 | 13:38


Pozdravljam ovu inicijativu ali zasto se nije pocelosa radovima na vreme pa da sve bude spremno za ovu sezonu. Samo mi nije jasno ko je obecao da ce biti gotovo "pocetkom ili tokom predstojece ski sezone"? Treba ga podsetiti na to na ski openingu!
sassa
12.11.2018 | 06:28


sreca ove zime Skijalista Srbije imace ciklon El Ninjo .To znači da će Srbiji doneti blagu zimu i mnogo dana sa temperaturama u plusu. Snega gotovo da i neće biti, a i kada padne, zbog visokih temperatura brzo će se topiti,pa ce moci na miru da realizuju projekat mozda i pre roka.Mi cemo ustedeti noge ako bi hteli bas tu da skijamo a i pare koje sve manje imamo s obzirom da je cena ski karte otislo u nebesa,skijacemo na Krstu jedan spust jer tu ne treba sneg,poz
Block
09.11.2018 | 17:40


@Archie C. (Android):

Ako bi to uradili, onda bi skijaši morali da guraju prema stazi Marine vode. Trenutna pozicija je na mestu gde lako može i da se priđe Marinim vodama i Jarmu.
Archie C. (Android)
08.11.2018 | 18:27


Mogli su i gornji deo da pomere napred da bi se lakse islo ka Jarmu, ovako skijasi se guraju stapovima, borderi moraju da se "raskace", sve u svemu nepotrbno cimanje!
JeremyLynch (Android)
05.11.2018 | 10:18


Nece biti gotovo do pocetka sezone kao i uvek sto ne bude,nista...pa cemo pocetkom sezone skije na ramena...pa polako uz brdo...ko zeli da spusti Marine vode ...
Kiklop (Android)
04.11.2018 | 21:58


To je naravno moglo da se zavrsi za ovu sezonu,ali kako bi onda i sledece sezone povecali cene,mora necim da se opravdava povecanje..
m1k1
04.11.2018 | 18:53


Nakon višegodišnjih gužvi na potezu Marine vode, zbog malog kapaciteta postojećeg ski lifta, JP "Skijališta Srbije" su odlučila da reše taj problem potpunim uklanjanjem tog lifta.

Nema lifta, nema ni problema smilies/cool.gif
Žare Niš (Android)
04.11.2018 | 17:22


Možda je lakše BR izgraditi bez potrebnih dozvola. Ako je moglo na vrhu Kopaonika graditi tako, zašto ne može nešto čemu je i mesto na stazi.
Baksuz (iOS)
04.11.2018 | 15:49


@sassa

Tebi je sve sramota zato sto neće da ti izgrade Belu reku.

Nisu ovde kriva Skijalista. Tender je raspisan u aprilu. Onda je sve to završeno izabran je izvođač u junu. E tek onda sledi peripetija od savkojakvih dozvola koje treba da se dobiju.
sassa
04.11.2018 | 15:40


umesto da ste je radili odmah po zavrsetku ove ski sezone vi je pravite za sledecu godinu,sramota
Daxi (iOS)
31.03.2018 | 00:20


@Mali Perica : nisi pratio na casu ponovicu deo "...licno nemam problem samo napisah ono sto sam na Kopu godinama posmatrala"

Teleportovanje nije zabavno mada nisam se setila tog tipa zicare ... Bolje su tanjirace i umazano ski odelo od ulja svake godine ... pa ni to mi ne smeta jer volim skijanje ... Tako da ne razumem ton i komentar ...

Neko je pomenuo super sa decom ce moci vise da se spustaju plavom stazom ... a deca najmanje vole sidro prejako je za njih majusne i ne mogu da se izvuku iz sidra plase se sidra ...

I ovo je opet zakljucak posmatrajuci decu i raspravu sa roditeljima da oni ne bi na sidro ...

Tako da to ce biti postavljeno kako je zamisljeno a da li ce zapravo biti funkcionalno ... iz onoga sto gledam godinama tesko mogu da verujem da hoce ...
M (Android)
29.03.2018 | 21:30


Au bre, dobro je, onaj stari tanjir bre zube da polomiš. Hvala Bogu da mi se ništa tu nije desilo.
Ivan_5
29.03.2018 | 00:24


@freeride

Prečica postoji i jako je dobra. Okej, bilo bi bolje postaviti tablu, ali je nezahvalno jer nije za sve nivoe skijaša. smilies/cheesy.gif
Djole
28.03.2018 | 13:29


Utegli KOP na svetskom nivou, ali se nastavlja sa greskama. "Pancic" cetvorosed bez onog zastitnog pleksiglasa, a Krcmar i Gvozdac veceg kapaciteta i modernija zica sa zastitom. Marine vode i Karaman jednostavno moraju imati veci kapacitet i korpe gde se sedi, to je optimalno i prilagodjeno i onim starijim skijasima (gde sebe ubrajam) koji zele na Gobelju, a nece da stoje u redu. O prelazu preko puta na Jarmu necu, jer to je nebezbedno i neprihvatljivo za ozbiljan ski-centar. Kada se doda resavanje visegodisnjeg problema sa parkiranjem, uz ovo sto sam naveo, KOP bi bio ne svetski nago najorganizovaniji ski-centar na svetu uz sve ono sto je uradjeno zadnjih godina! Samo da ne zaboravim da je potrebno i postaviti i par toaleta za nase drage zene da ne trce po bacijama u toalet.
freeride
27.03.2018 | 19:45


Postojeci tanjir sa Marinih Voda je najbolje da se preseli da vozi sa livade kod Vojske u pravcu Malog Karamana (vrh MK). Tako bi se dobio jos jedan "izlaz" iz centra direktno do vrha MK (i time rasteretio centar).

I trebalo bi da se uredi precica sa sredine MK ka Marinim Vodama, pa da se moze preci direktno sa Karaman Grebena do Marinih Voda (urediti precicu koja vec postoji ali neuredjena).
Stevs
27.03.2018 | 18:04


@SKOP: 25 postojećih instalacija može da opsluži između 12 000 i 14 000 jednovremenih skijaša, dok je kapacitet staza nešto ispod 5 000 skijaša.
Skop (iOS)
27.03.2018 | 17:21


Mislim da je ovo sasvim dobro rešenje a suština problema lezi u tome da je kapacitet žičara drasticno veći od kapaciteta staza (mislim da je kapacitet žičara oko 20.000 a staza 7.000...neka me stevs ispravi ako grešim) te da u proširenju staza treba traziti rešenje i naravno rasteretiti centar ali nisam siguran koliko je to realno...mislim da bi dva osmoseda umesto četvoroseda na Centru i šestoseda na KG bila prava stvar.
Mia
27.03.2018 | 15:49


Ovo je možda najkompromisnije rešenje, najbolje bi bilo možda da se produži i početak tj.izlaz sa sedesnice i kraj staze odnosno pocetak zicare tada bi to dobilo pravi smisao ... i da se napravi iskopivi četvorosed. Ovako ... ovo je resenje ali ne idealno
Mavic
27.03.2018 | 15:13


Tanja2807: Slazem se da je potrebno prosirenje staza i izgradnja nove zicare na Beloj reci. Medutim nova zicara na Beloj reci ce samo omoguciti da se novih 4000 lezajeva ukljuci u sistem ski centra. To samo znaci jos vece guzve i jos nebezbednije skijanje! Prosirenje je broj jedan tema!
Tanja2807
27.03.2018 | 14:45


E sve će izgleda na red da dodje osim Bele Reke! Najbolja i najduža crna staza na Kop-u jedina nije u funkciji. Na stazama je postala nesnosna gužva u udarnim terminima i već je postalo opasno skijati u to vreme. Ja sam ove godine doživela kao iskusan skijaš(25god.skijanja) da me dva puta pokose skijaš i border na stazi, iako sam vozila potpuno predvidljivu vožnju. Za ovoliko godina skijanja prvi put doživljavam ovo i već me je pomalo strah da skijam sa mlađim detetom (7god.) jer je prošle godinei on isto doživeo "košenje" na stazi. Previše je neopreznih i "kamikaza" skijaša-bordera koji apsolutno misle da su sami na stazi i nije ih briga ako neko doživi potres mozga ili nešto polomi. Pod hitno je potrebno proširivanje skijališta i zato mislim da su Bele reke prioritet barem šestosed sa haubom.
Volodja
27.03.2018 | 14:22


Ovo je sjajna vest! Jos kada bi nesto uradili sa tanjrom na Karamanu dolazak do Gobelje bi bio pesma! Svaka cast!
Stevs
27.03.2018 | 12:17


@zvezdarac: Master planom nije predviđena žičara na Marinim vodama. Međutim da bi se povezala Gobelja, potrebno je graditi žičaru Vučak, čija bi trasa bila između postojećih ski liftova Marine vode i Karaman i novu žičaru iz Crvenih bara na Gobelju. U takvoj varijanti predviđeno je potpuno uklanjanje liftova Jaram, Karaman i Marine vode, prosecanje novih staza i pravljenje pasarela i/ili izmeštanje regionalnog puta u Crvene bare.

Ta varijanta u skorije vreme nije izgledna, naravno zbog finansija. Vrednost ove investicije je, grubo govoreći, sigruno najmanje 15 miliona eura. Ovo je, reklo bi se, trenutno najbolje rešenje. Rešiće se gužve na liftu i počeće da se koriste obe staze Marine vode. Time će se rasteretiti barem malo Mali karaman i ostatak skijališta. Ujedno je i najjeftinije rešenje.

Sledeća velika investicija mora biti gondola ili neka sedešnica iz Brzeća, a odmah zatim povezivanje Gobelje. Uz sve to mora se hitno širiti postojeće ski staze.
Stevs
27.03.2018 | 12:04


@Linzi: Tanjir se demontira i pravi se potpuno nova žičara sa taniračom i sidrom na jednom temelju. Sidro sa Ledenica se setli na lokaciju Treska - Krst. Za sada nije poznato gde se seli postojeći lift sa Marinih voda. Rezime je gradi se poptuno nova instalacija.
Linzi
27.03.2018 | 11:55


Nije mi namera da polemišem ... jednostavno ja ne znam ni jednog prijatelja a jako puno imam skijasa koji voli vise tanjir i sidro od nekog cetvoroseda itd. pa mi je cudno da neko brani stav, da ne urade još jednu zicaru, ne vidim kako bi suncana dolina ili ne daj boze Krst bila bolja sa tanjirom kao na malom karamanu imajuci u vidu da je tu najveci broj pocetnika, meni je pravo uzivanje sednem sa prijateljima u cetvorosed, sestosed i dok nas izvlaci pricamo smejemo se itd.sabiramo utiske itd.ne gubimo vreme napr,da nas tanjir izvuce i gore stojimo i pricamo ili se deremo dok se spustamo, dok je ovo meni bar mucenje, al svako ima neke svoje afinitete. Naravno ovde je sve jasno finansijski aspekt je presudio, iako su nas ubedjivali godinama da ce tu biti bar cetvorosed. Ali dobro i ovo je napredak slazem se.
zvezdarac
27.03.2018 | 11:52


@linzi

To što ne voliš sidro ili tanjir je nebitno.
Kod Marinih Voda je problem kapacitet postrojenja. Svi ga izbegavaju jer je nenormalno izgubiti 15-20 minuta zbog jedno spuštanja plavom stazom a često ljudi samo prelaze ka Gobelji i nazad. A opet, leva staza, koja prolazi kroz šumu, ima veoma lep ambijent, pogled i za neko laganije spuštanje sa decom je baš lepa. Ali gužva na polazu tanjira je nesnosna. Ovo je najjeftinija varijanta da se kapacitet poveća, čekanje smanji a četvorosed je em veoma skup, em je trasa prekratka a i brzina je spora (ne misliš valjda da je trebalo tu staviti isklopivi 4sed od nekoliko miliona ili ne daj Bože gondolu). Nema razloga da se na Marinim vodama napravi nešto tako glupo kao 4sed na Krstu ili Sunčanoj dolini pa da ti presedne i zima i sve već na pola puta.
Drugo, sidro nije problematično jer ova trasa nije tako strma kao što je bila na Ledenicama ili Gvozcu.

Ono što je trebalo raditi je pratiti master plan. Da konačno srede skijalište i razviju instalacije i staze, prošire kapacitete i rasterete u većoj meri centar (ovde spada praktično SVE sa ove strane puta - Gobelja je jedina preostala).
Dakle, spuštanje u dno crvenih bara, izvlačenje druge žičare na vrh Gobelje i pravljenje staza za taj potez kao i premošćavanje magistrale na Jarmu.

Ovo ovako je "seci uši, krpi dupe" varijanta.
Linzi
27.03.2018 | 11:51


Mali perica: Slazem se da postoje razliciti afiniteti i ko sta voli, slazem se da je Mali karaman najsporija zicara na Kopaoniku, ali posle agresivne voznje i spustanja niz malo brzi (iako plavi) mali karaman dobro ti dodje da sednes odmoris i lagano izadjes na vrh, plus najbolje fotografije sa Kopaonika su sa te zicare smilies/smiley.gif sto je jos jedan plus. Sto se tice guzve ja licno kada sam se slustala, uglavnom sam govorila drugaricama ajmo na tanjir vidi kolika je guzva ovde, plus svi pocetnici(npr.iz Hotela Rtanj i doma Rtanj sa instruktroima idu na cetvorosed, a ne na tanjir time jos veca guzva), to je moje licno iskustvo, ja se licno odlucujem za tanjir jer mi uglavnom bude guzva na cetvorosedu. Takodje tanjir ili sidro imaju taj problem sto usled velikog broja koriscenja, najvise se to vidi bas na Marinim Vodama i na Karamanu kod jarma, dodje do jednog dela gde dodje do zemlje na polovini tanjira, ne mali broj puta sam dole govorila coeku radniku koji radi na pola staze ima 7-8 delova gde je zemlja gde masa ljudi pre mene padne, pogotvo slabiji skijasi, gde mi je on govorio "Pa sta ja sad tu mogu, idite na staze gde imate cetvorosed sedenicu. Da ne pricam o borderima koji muku muce kada je tanjir ili sidro u pitanju i izvlacenje, jer mogu da koriste samo jednu nogu. Sto se tice staze Krst, ako se staza posle Pancica i Karaman Grebena najvise koristi, to znaci da nije promasaj, pogotovo sto tu gotovo svi pocetnici svoje prve skijaske dane provode sa instruktirima, imajuci u vidu da je jako blaga. Zamisli samo situaciju da moraju da idu na tanjir (pocetnici) koliko bi to komplikovanije bilo. Sto se tice suncane doline, ne vidim zbog cega je promasaj. Svake godine minimum 2 puta posetim Kopaonik i vecina prijatelja mi kaze, skijamo npr.Pancic, Karaman Greben, Duboka, Suncana itd.i ja kazem ajmo na Marine vode, i kazu nemoj molim te tamo je tanjir umrecemo, ne mogu ni malo da se odmorim. Drugim recima ljudi vise vole da sednu, popricaju itd. Slazem se da je Mali karaman prespor, ali je zato napravljen izbor. Mislim da je ovde trebalo da bude napravljen cetvorosed i plus da ostane tanjir ili sidro, nesto slicno kao na malom karamanu time bi bio i vuk sit i ovce na broju, za svakog po nesto. Medjutim gledala se iskljucivo finansijska pozicija i prepakovala se sa ledenica konstrkcija. Prosle godine (kao i svake predhodne) sam slusala Direktora Skijalista Srbije kada je govorio da sta sve treba da se uradi (parking, neki kontakt sa naseljem Treska) ali da treba da se ulozi u prelaz kod jarma (sto i hoce) i da treba da se osposobe staze poput bas Marinih voda gde je neophodan jedan cetvorosed koji bi rasteretio Centar. Samo jedno pitanje po toj logici ako ljudi vise vole tanjir i sidro (opet ne mogu reci da se sa tim slazem) zasto su Pancic, karaman Greben, Krst i druge staze najvise opterecene, sve su sa sedelicama ???
Mali Perica
27.03.2018 | 10:53


Linzi: To sto neko licno ne voli neku vrstu zicare ne znaci da je ne treba praviti. Ja znam mnogo ljudi koji se boje voznje zicarom zbog visine pa se ipak prave sedesnice.

Zicara Krst je cist promasaj. Fiksni cetvorosed koji do Krsta na onako kratkoj razdaljini onako sporo vozi se nigde ne pravi. Sunčana dolina je pravljena na silu jer je to stara zicara sa Karaman grebena. Sve tri zicare Krst, Suncana dolina i Mali karaman su uzasno spore zicare i licno ih izbegavam u sirokom luku. Posebno Mali karaman kada radi paralelni tanjir.

Prosto nije tacno da se vise koristi cetvorosed na Malom karamanu u odnosu na tanjir. Ljudi taj tanjir izbegavaju samo kada se napravi guzva. Ako sam se negde smrzao kao nikad to je cetvorosed Mali karaman. Tamao kada duva samo sadisti koriste cevorosed umesto tanjira koji je duplo brzi. O efikasnosti skijanja da ne govorim.

Da se odlucilo da se pocetna stanica spusti nekih 700 m nize у Crvene bare onda bi vec imalo razloga graditi neku isklopivu sedesnicu.

Dakle rezime je da to sto neko ne voli neku vrstu zicare ne znaci da treba dati 3 miliona eura vise za zicaru koja apsolutno ne pripada tom mestu. Vrlo racionalan potez Skijalista.
Linzi
27.03.2018 | 10:00


Ja se ne slazem ni sa jednom konstatacijom koja govori da je bolje sidro ili tanjir od bilo kojeg cetvoroseda, moglo je da se napravi dvosed (makar i dvosed) i da se ostavi i sidro ko voli brze, ne vidim razlog zasto se na ovoj stazi ne stavi dvosed (ili cetvorosed) kao na Krstu na primer, ja skijam 20 godina i mogu slobodno da kazem da sam dosta dobra skijasica, ali ni dan danas ne volim sidro ni tanjir, prosto cetvorosed sedalica te taman dovoljno odmori posle spusta da ponovo mozes da uzivas u skijanju, ok i sidro ali prosto sedis. A sve predhodne godine slusala sam da je ovo sledeca staza koja dobija cetvorosed sedalicu, ne mora iskopivi četvorosed, može prosto kao na krstu, kao na suncanoj dolini, one su horizontalne staze duzine 600 metara(690 suncana dolina i krst 670 itd.) pa i da se stavi kao na malom karamanu varijanta isto je, ja se uvek pre odlucim da sednem a ne idem na tanjir iako je nesto brzi. Zao mi je sto ljudi ovde ovo podrzavaju a zapravo staze kao sto su Marine Vode, Knezeve Bare, pa i Karaman kod jarma prosto zahtevaju cetvorosed i time bi se rasteretio centar i Karaman Greben i Pancic, ja generalno manje idem na Marine Vode jer ne volim tanjir. Sada ce samo da povecaju protok, a opet ce biti slicno. Ko mi ne veruje nek malo posmatra Mali karaman, kad ima guzve na cetvorosedu se uvek ceka, dok je na tanjiru uvek svaki drugi tanjir pun. Zao mi je sto uz slicna ulaganja ne naprave da bude mnogo mnogo bolje, nek ostave tanjir ali nek stave cetvorosed kao na malom karamanu.
Pera (Android)
27.03.2018 | 08:24


A kada Bele reke dolaze na red?
Bosko (iOS)
27.03.2018 | 07:06


Pa zasto stavljaju teleport?!? Zar nije bolje bilo da su stavili sidro i recimo tanjir? Teleport se cesto kvari i ne radi mu kuplung kako treba. E svasta.
Mali Perica
27.03.2018 | 01:06


Daxi(iOS): Koliko ste razmazeni! Pa da stave teleport opet bi se neko nasao da pametuje smilies/grin.gif
Ivan_5
27.03.2018 | 01:06


@ANDRA

Verovatno su ljudi iz Skijališta, stali i razmislili, videli gde su prednosti i nedostatci sedešnice, pa su stavili tanjir i sidro. A i ovo je dosta brža varijanta. smilies/cheesy.gif Uostalom, bitno je da se bilo šta radi i da će biti bar za duplo bolje nego sada.
Mali Perica
27.03.2018 | 01:04


LAKI: Pa piše ti u tekstu da je horizontalna dužina 896 metara. Suludo je praviti isklopivi četvorosed na 900m dužine. Staviti fiksni kao na Malom karamanu pa se voziti i mrznuti na njemu sto godina je tek suludo. Ovo je najbolja solucija nema vetra veliki kapacitet i vozi 3.5 metra u sekundi. Najoptimalnije rešenje i najekonomičnije rešenje.
Daxi (iOS)
27.03.2018 | 01:01


sidro ??? Pa sidro veliki broj skijasa ne voli ... ako se sidrom vozi border znaci da se samo jedan vozi jednim sidrom ... za sve ove godine i sva sidra koja su skinuta da je neko posmatrao video bi da sidro koriste jedan skijas jedno sidro retko bude jedno sidro dva skijasa ... cesto se pada na sidru kada je dvoje ... licno nemam problem samo napisah ono sto sam na Kopu godinama posmatrala ...
ANDRA (Android)
26.03.2018 | 23:16


Da li neko može da mi kaže zašto se na marinim vodama ne instalira četvorosed,a ne tanjir i sidro?
LAKI (Android)
26.03.2018 | 23:13


Kao prvo vidim da ljudi ne znaju,ova staza je dovoljno dugacka bar za dvosed sedalica (postoje već.npr.krst i sunčana dolina su znatno kraće pa imaju četvorosed) tako da je ovde mogao da ide četvorosed i to bi koštalo gotovo isto. Steta baš štetj
aleksandar nsg (iOS)
26.03.2018 | 22:08


Nešto mi se čini da je taj dodatak u stvari lift sa Ledenica
Ivan_5
26.03.2018 | 19:59


http://www.skiresort.info/ski-...ts/l99678/ To bi trebalo ovako da izgleda. Svakako sjajna vest! Odlične staze koje su bile zapostavljene, najčešće zbog gužvi na polaznoj stanici.
Mali Perica
26.03.2018 | 19:59


Ovo je dosta jeftinija varijanta a kapacitet je isti kao isklopivi četvorosed. I pobogu ljudi ne gradi se sedešnica na 800m dužine.
Andrija (Android)
26.03.2018 | 19:40


Ovde je trebalo uraditi četvorosed aman ljudi
 1 2 3 > 
Napišite komentar (70)
busy
 
Lokacija:

Vrsta smeštaja (533):

Broj osoba:

Datum dolaska:

Datum odlaska:
Hotel Putnik
25.04.2024. 21:20 Temperatura
Sunčana dol.
Temperatura
tačke rose
vetar vlažnost sneg
Magla 0°C -0,6°C 1,4  m/s (SW) 96% 0cm
Magla sub.osećaj
-1°C
temp. Pančić
-1°C
2,9 m/s
(SW)
pritisak 820,9 hPa staze
0 cm
Live Web kamera sa Kopaonika Atlas24h pomoć na putu
Kopaonik WebCAM arhiva
INSTALACIJE SKI STAZE SKI PUTEVI UKUPNO KM
0/24 0/49 0/30 0/58.5
 (0%)  (0%)  (0%)  (0%)
Sunčana dolina
Malo jezero
Krst
Pančićev vrh
Treska
Duboka 1
Karaman greben
Mali karaman
Mali karaman A
Marine vode A
Marine vode
Karaman
Jaram
Gobelja relej
Gobelja
Kneževske bare
Gondola Brzeće
Gvozdac
Duboka 2
Krčmar
Mašinac
Vučak 2
Traka Jaram
Traka Ski vrtić
Dečji park

Noćna M.jezero
Noćna KGB
Noćna Pančić

Detaljnije >>>
Statistika >>>
Ski mapa >>>
Prolećna akcija: Apartmani "Konaci Kopaonik" (23....
Ako ostane prazno onda je 0€ po osobi ...

Prolećna akcija: Apartmani "Konaci Kopaonik" (23....
Fenomenalno. Kome se ovo uopšte isplati? 5€ noćenje po osobi?!?!?!? Ovo nema ni u Angoli. Pa koliko uzima onda ona sirotinja u vikend naselju i Br...

SKI kamere
Jos ne pale topove😂

Rozeta Resort & Residence | Prodaja apartmana u ce...
Zavisi od kvadrature

SKI kamere
Vaaau, kako lep dan na Kopu. Sneg, sunce i mraz... i mir i tisina

SKI kamere
Ne samo to, posle ovakve topline zemlja je pretopla...trebali bi dani da se napravi vestak koji bi se odrzao na stazi...uz sve to od 26tog opet idu vi...

SKI kamere
@MIladin Prijatelju, ne može ski centar da radi sa 10cm snega, bar da su uslovi za osnežavanje ok pa da ima neki prostor za kritiku, ali ni to ni...

SKI kamere
U svakom poslovnom ambijentu gde se želi promocija i zarada se prave eksluzive u postupanju mednažmenta. Posebno u EU i USA. A to znači padne vanre...

SKI kamere
Biće oopet skijanja za prvi maj 🤣

SKI kamere
Ala veje ..... ludiloooo .... cheesy

Povratak zimskog vremena na Kopaonik (VIDEO)
Ala veje .... ludilooooo ...cheesy