Kopaonik

Popularne teme

Hotel Junior MUJEN LUX
SKI kamere Štampaj
InfoKOP sajt je u saradnji i uz podršku JAT apartmana, Kraljevih čardaka SPA, hotela Srebrnac, hotela Junior, ski bifea Skituljko i ski bifea Jaram instalirao i pustio u rad deset web kamera na Kopaoniku. Kamere se dnevno ažuriraju na intervalu od 30 sekundi.

Naša prva infoKOP web kamera ujedno i prva na Kopaoniku puštena je već davne 2006. godine. Ukoliko želite da se i kamera sa vašeg objekta nađe među infoKOP kamerama slobodno nas kontaktirajte.

Web kamera na JAT Apartmanima
Kamera Krčmar #4
Web kamera Hotel Junior
Kamera Hotel Junior
Web kamera na stazi kod hotela Junior
Kamera na stazi kod hotela Junior

MujEn infoKOP Android aplikacija
Komentari (10524)Add Comment
 1 2 3 4 5 >  Last ›
04.03.2015. u 08:10
@Jovan111

Ако буду чистили као кад сам ја био - неће бити баш нешто очишћено - ланци ће бити обавезни. Кад сам ја ишао ( 01.02 ) полиција није ни дала горе без ланаца
los (mobile)
04.03.2015. u 07:56
Glasova: +4
Braaaavo , cudi me da niste na ovom biznis forumu na Kopaoniku.
Jovan76
04.03.2015. u 07:35
Glasova: +3
Djofreza, isti slučaj, samo što mene nisu lagali za lovu, svi uplatili . Sve ostalo stoji, bratac. smilies/wink.gif
Danas očekujem još lovice, a 3. nedelja marta, moji drugri i ja smo gore, Bože zdravlja.smilies/cheesy.gif

Pozdrav svima koji vole Kop.
Djofreza
04.03.2015. u 07:27
Glasova: +15
Dodjem u kancelariju, pogledam izvode iz banke, vidim ko me sve juče lagao da će da uplati pare, pređem kod sebe u kancelariju i upalim infokop kamere i odjednom je sve u redu i problema bez smilies/wink.gif Kakvo jutro bokte, kad vidim ovaj narendan početak duboke u 7 ujutru sve mi se lice iskrivi...
Jovan111
03.03.2015. u 23:36
Glasova: +1
Sta mislite kakva ce biti prohodnost puteva ka kopu u cetvrtak navece i petak ujutro obzirom na najavljene jache padavine? Jel ima neko ideju unapred?
03.03.2015. u 21:56
Glasova: +5
TOMA 90-Ne razmišljaj o smaranju, javi se kad god, ja sam na raspolaganju.Naravno prognoze se daju da bi imali neki okvir kako će vreme biti, što ne isključuje greške ,jer priroda nije uvek predvidiva, naročito na duži period.Pozdrav brate.smilies/wink.gifsmilies/smiley.gif
toma90
03.03.2015. u 20:52
Glasova: +0
Hvala Aco, ja sve cekam, necu da smaram smilies/cheesy.gif
Znaci deluje ok, meni je bitno da vidim i da nije bas kasa od snega, sve ostalo je ok. Zdravlje Boze, ja sam od iduce srede gore, drzimo fige da bude vreme pristojno a staze tvrde smilies/cheesy.gif
03.03.2015. u 19:36
Glasova: +4
TOMA 90-Obećao sam da ću se javiti,i evo koliko sad može da se vidi posle većih padavina do kraja ovog vikenda za sledeću sedmicu tamo do srede četvrtka zadržalo bi se hladno vreme pogotovu na Kopu sa dosta dobrim mrazevima ali od srede počinje popuštanje i za vikend mraz ujutru apreko dana mao toplije ali ono što raduje je niska vlažnost pošto će se uspostaviti anticiklonalno polje već od 9.3.Snega obilje tako da ko želi na dobro skijanje neka izvoli.Inače ovo što se vidi sada da je sneg manji za 3cm. od onog jutros, nije njegovo topljenje već sleganje jer je temperatura bila u lepom minusu i oblačno veći deo dana.Sneg je bio dosta rastresit i pod uticajem vetra tako da polako dobijamo pravi odnos između litara po m2 i cm snega,o čemu je Kimi govorio u nekom od komentara za padavine.Svako dobro.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
03.03.2015. u 17:24
Glasova: +5
Danas lep dan, u nekim trenucima malo vetra ali nista strasno.

Ja sam uspeo da se docepam tezih staza (Gvozdac, Krcmar...) dosta kasno, posle podne, tako da je sneg vec bio tezak sa dosta hupsera. Potrvrdjuje se pravilo da je definitivno najlepse skijanje od 9 do 12 kad god.

Inace u to vreme, to je negde posle 13h, staze su dosta bile puste, nije bilo mnogo ljudi.

Ako nekoga jos nesto zanima, neka pita slobodno.

Pozzz
03.03.2015. u 13:49
@ckomickomi

Не верујем, имаш неке попусте викендом, тј одређеним викендима, погледај на сајту Скијалишта
ckomickomi
03.03.2015. u 13:15
Pozdrav svima,
da li jos vazi popust na četvorodnevne i trodnevne ski karte kupljene ponedeljkom, odnosno trodnevne ski karte kupljene utorkom ili ne???

03.03.2015. u 11:59
Glasova: +3
Везано за стање на стазама, ово је слика из Насфелда, види се и да се код њих стварају хупсери, тако да и тамо стазе попуштају....

Jaram (mobile)
03.03.2015. u 10:46
Glasova: +8
Kimi da li je moguce? Rece ti do 15cm novog snega a ono pade 14cm?! Duboki naklon smilies/smiley.gif
Yiblex
03.03.2015. u 08:25
Glasova: +4
fantasticno jutro je osvanulo na Kopu. Belo, mirno, i suncano.....
Nostradamus
03.03.2015. u 08:20
Glasova: +25
Bože, teleportuj me gore iz kancelarije! Tražim li mnogo?!
03.03.2015. u 08:17
Glasova: +7
Jutros lepa slika sa Kopa.Palo je nešto više snega od najave, ali treba svakako uzeti u obzir da je padao sa dosta jakim vetrom, pa je visina novog snega dosta različita sa mesta na mesto.Polako se približavamo rekordu za dosadašnji deo sezone.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
02.03.2015. u 22:01
Glasova: +4
Upravo prolazi padavinski špic biće još snega ali slabiji.Bilo je 80 a do kraja ne bi trebalo da pređe 87-8 cm.
Dr House
02.03.2015. u 19:12
Glasova: +4
Apropo NP Kopaonik i broja zaposlenih. Da li ste culi da nesto slicno postoji i dole na Besnoj Kobili. Postoji verovali ili ne SKIJALISTE kao firma, koje u stvari ne postoji (nema ni staza ni zicare, ma ni stubova za zicaru) ali je imalo 24 zapslena i raspisali konkurs za jos 12 za trecu smenu hahahaha.
Trki.
02.03.2015. u 18:11
Glasova: +5
Djofreza koja bre nina badric. Pali mašinu i pravac na kop. Nemoj da budes Papučar.
Djofreza (mobile)
02.03.2015. u 17:56
Glasova: +2
Aco brate, posto mi se uzasno skija, molim te da napises kako ce ovaj vikend biti najbolje vreme za celu sezonu na kopaoniku jer me devojka pritiska da za osmi mart idemo na koncert nine badric. Hvala unapred!
02.03.2015. u 17:06
Glasova: +4
NIKOLA-Brate ne bi trebalo više od 6-7cm.Glavnica padavina kod nas ide preko Vojvodine a Kop je na periferiji oblačnosti.Pozdravsmilies/smiley.gif
02.03.2015. u 16:17
Glasova: +6
MILOŠ-Brte,oko 10 marta sledi lepo vreme i uspostavljanje širokog anticiklonalnog polja gotovo iznad cele Evrope.Jutra hladna sa solidnim minusom koji će slabiti gotovo iz dana u dan ali puno snega gotovo sigurno preko 120cm.Za taj period koji ti pitaš snega više nego dosta, ali temperature problematične u najtoplijim delovima dana.Imaćemo sigurno još koje zahlađenje u martu posle 15-og ali to se čujemo za 7-8 dana.Inače večeras prelazak fronta sa zapada i sneg jači za koji sat, a onda u noći sreda na četvrtak formiranje jakog ciklona i sneg.Obećao sam rekord pa se čujemo da vidimo koliko će biti.Pozdravlja te brat.smilies/wink.gifsmilies/smiley.gif
02.03.2015. u 15:33
Glasova: +2
NIKOLA KG-Sneg može svakog časa da krene na Kopu ali vlažan,jači sneg za i pad temperature za 2-3 sata.Pozdrav za brata.smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
Jakov (mobile)
02.03.2015. u 14:46
Glasova: +4
Danas ok. Do duse vrteo samo plave zbog deteta. Krenulo malo da duva,za odrasle nista strasno. Ljudi dosta manje. Panduri se razmileli zbog nasih "biznis" tajkuna.
02.03.2015. u 13:28
Glasova: +8
,,Profi,, slazem se ja sa tobom da nisu sve staze za svakoga,i da ima tu problema,ali ja kazem da pomoci nema da se to promeni,jer ljudi su svakakvi i kad vec plate nemozes da im zabranis.. zato nema potrebe da kukamo razumes.. a sto se tice bezbednosti meene licno vise smetaju ljudi tj skijasi koji staju na pauzi na sred staze.. ove godine dlaka je falila da imam ozbiljan udarac.. ali sta je tu je.. skijanje je uzivanje iskoristimo koliko mozemo 😉
"profi"
02.03.2015. u 13:13
Glasova: +6
Pazi, u pravu si da narodu nikad ne mozes udovoljiti. Ali isto tako apsolutno si u zabludi da je svaka staza za svakog skijasa. Ne bi postojala podela po plavim, crvenim i crnim kada bi svako mogao svuda skija kako mu dune. Jedini problem je sto tu treba covek da podje od sebe, i da lepo dobar deo skijasa skonta u svojoj glavi da nema kvalitetno znanje da se spusti niz KG kako treba, da ne kazem bas Masinac. To je problem. Upisu ljudi skolu skijanja, pa onda odmah sutra bum idemo na Duboku npr, a Marine vode zvrje prazne isto tako npr..
I ovo ne pricam kao neko ko zeli ovde da soli pamet drugima, ili da uzdizem sebe kao nekog profesionalca, nego kao neko ko je vec dva puta mogao ozbiljno da strada zbog svakakvih kamikaza koje vedre i oblace po stazama Kopa.
Broj povreda zbog neadekvatne fizicke spreme i samog skijaskog umeca govori u prilog da sam u pravu..
Milos (mobile)
02.03.2015. u 13:06
Glasova: +4
Aco brate pisi ako mozes za vreme posle 14. marta.Ostacu 10 dana pa ako znas hoce li biti jos neko zahladjenje sa snegom posle ovog sto se najavljuje od cetvrtka. Hvala unapred i poz smilies/smiley.gif
02.03.2015. u 12:57
Glasova: +7
Sad ispadose svi skijasi vrhunski,do juce ste kukali na krcmar i na sporu zziCu,pisali ste kako bi bilo dobro da stave neku bolju brzu,a sad kao nevalja.. nemoj da kukate ,nasem narodu nikad udovoljit.. a i ima pravo da skija ko gde hoce i kako hoce tako da tu pomoci nema.. idi na gvozdac ledenice gobelju tamo nema guzve,a na krcmar i duboku porani... samokukate satro profi skijasi..
toma90
02.03.2015. u 11:42
Glasova: +2
Sve mi se cini da ce kraj sledece nedelje biti pravi.. samo da ne bude juga i vidljivost bar 30m smilies/smiley.gif
02.03.2015. u 10:14
Glasova: -6
Апсолутно се слажем са овим што је rekreativa написао! Мени је Крчмар био бољи док није направљен нови 4-сед, тад су на њега ишли само они којима се дало ломатати преко оне провалије између Панчића и Крчмара, овако иде и курта и мурта и плуже тамо. Као што сам једном написао - постао је као Дубока! Воле људи да кажу да су се спустили низ Дубоку па то ти је. Е то што су стругали од врха до дна нема везе
Blackbear
02.03.2015. u 09:45
Jedan od ONIH dana smilies/wink.gif
Uzivanje za sve, i one koji skijaju i nas koji pratimo situaciju preko Infokop-a.
Trcko
02.03.2015. u 08:19
Glasova: +8
Danas su staze extra. Skijasi uzivajte.
sds
02.03.2015. u 07:43
Glasova: -15
Tacno mi dodje da ubijem nekoga kada ovako na lep dan od samog jutra oni postave ove kapije za "takmicare". Mars bre sa Kopa, idite na Alpe pa se takmicite.
Nacionalni park Kopaonik
02.03.2015. u 01:06
Glasova: +5
Zadnjih par godina u Nacionalnom parku je zaposleno 16 novih ljudi. Ja ne znam sta je radilo ni tih 33 starih a kamoli ovih novih 49!

Da li neko moze da mi kaze sta radi skoro 50 ljudi u Naci. parku!

Nije ni cudo sto hoce da od ove godine organizuju naplatu ulaska u Nacionalni park Kopaonik. Mora da se nahrani tih 50 ljudi. Sramota!
Jovan111
01.03.2015. u 20:23
Glasova: +11
Po komentarima je kacamak na stazama svaki dan vec mesec dana i lepo moze da skija samo prvih 10-15 skijasa na stazi.

Posle toga se staza raspada i od aktivnosti vam ostaje samo suncanje na magli. smilies/smiley.gif

Razmisljam da iznajmim celu stazu za sebe, da mogu da se spustam ko covek ceo dan. smilies/smiley.gif
Taster
01.03.2015. u 19:25
Glasova: +0
Danas KAČAMAK na stazama.
Ludak 396
01.03.2015. u 17:16
Glasova: -15
Molim RHMZ da me obaveštava o stanju u Srbiji, alo bre ljudi ovaj sajt se zove "infokop" a ne "InfoSrbija" postavljajte pitanja vezana za kop a ne za Svet i Srbiju. A ti Aco da si pametan ti bi odgovarao na pitanja vezana za kop. I jel imaš pametnija posla od svakog minuta proveravati ovaj sajt, i odgovarat na pitanja koja nemaju veze sa kopom.
los (mobile)
01.03.2015. u 17:14
Glasova: +4
Stanje staza danas..... paaaa bile su dobre do oko 9:20 smilies/smiley.gif , ali je tada bila magla . Posle toga prelep dan,magla samo na momente, ali staze premekane, voda pršti na sve strane, ali nije bilo guzve , tako da je i moglo lepo da se skija. Sve, kao sto je Aco najavio, a ja ga poslusao i otisao gore .Bilo je i par povreda nazalost, jer je realno bilo tesko za voznju. Put Rudnica - Kop=proleće;
Jos. Banja-Kop=proleće sa primesama kraja zime, snega sa strane , nikako na putu. .
KimiVB
01.03.2015. u 12:39
Glasova: +16
Ma,karte su san snova za nastavak ski sezone.

Biće baš puno snega u predstojećoj nedelji.Nema ni govora o bilo kakvoj kiši na visokim planinama.Potrudiću se da to što bolje izanaliziram za tekst na portalu za večeras ili sutra.

Uglavnom,za planine "nema zime" smilies/cheesy.gif Ljubitelji snega u nižim krajevima će mu se takođe obradovati,pre svega u centralnoj i južnoj Srbiji,no ipak će on puno "lepši" biti u brdima i planinama,na temperaturama u sigurnom minusu.

Što se staza tiče,pa generalno stanje je loše.Ali to se i očekuje-Sunce sja,temperatura je u plusu uz visoku vlagu i sneg je sav bljuzgav i voden.Na stazama mahom "kačamak",dosta koči.

Mart je to.Ugao pod kojim sunčevi zraci padaju raste li raste.Globalno sunčevo zračenje ide do 960 W po kvadratnom metru.Da je vreme potpuno vedro npr. sredinom dana uz npr. -5 stepeni,sneg bi se opet topio na svim osunčanim površinama.Tako je to.
rekreativa
01.03.2015. u 10:11
Glasova: +5
mala korekcija na moj jucerasnji izvestaj, a u vezi prohodnosti. sve to stoji za dnevni dolazak na kopaonik, pretpostavljam da je nocu upravo onako kako je stevs napisao u izvestaju ispod.

pozdrav
01.03.2015. u 10:00
Glasova: +13
Nije @Aco smor, covek razgovara s ljudima koji mu postavljaju pitanja. Ja ne znam sta hocete da se pise na temi ski kamere osim o vremenu i stazama!!!??

@Aco samo razbijaj!

Magla se razisla, sunce je granulo. Posto se ove nedelje motam sa malim detetom koje tek staje na skija od mene nece biti izvestaja sa svih staza kao ranije.... osim ako me zene malo ne puste da se izivim sledecih dana smilies/smiley.gif

Uzivajte
01.03.2015. u 09:25
Glasova: +12
JAKOV-Tebra,modeli na sajtovim kao što su w2a,snow foecast i sl.koriste manje više iste izvore informacija, pa su im i prognoze gotovo identične.Ti modeli se ažuriraju po nekad i dva puta dnevno,tako da davati prognozu prateći samo njih bi bilo kao igrati gluvih telefona,jedno izgovoriš i dok prođe kroz više ušiju na kraju ispadne ili nešto slično tome ili nešto sasvim drugo.Evo gledao si sigurno sajt W2A i on je juče najavljivao na Kopu u sredu kišu u četvrtak +4 i kišu koja prelazi u sneg,najavili su dosta kiše pre snega,dok danas već najavljuju slabu kišicu na temperaturi od +1 što je i moguće jer slabe padavine na tim visinama iako je temperatura za sneg mogu biti u obliku sitne kišice.Inače u normlnim uslovima snežna granica počinje kada temperatura spadne na oko +2c.Kad je u pitanju sajt SNOW FORECAST pored toga što se i on ažurira vrlo često i više puta dnevno poput W2A ko ga posmatra mora da ima na umu da su to podatci za nadmorsku visinu od oko 1530m.što je oko 200m niže od ski centra i gotovo 500 od vrha Kopa gde temperatura može biti i 3-4 pa i više stepeni niža.Generalno ja sam najavio tipičan martovski ciklon i da ćemo biti na rubu toplih i hladnih vazdušnih masa što će značiti vrlo nestabilno sa vetrom i obilnijim padavinama.Što se tiče Kopa dosta snega i probijanje rekorda iz februara.Pozdravlja te brat i uživaj na Kopu on je prelep.smilies/wink.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
01.03.2015. u 01:10
Glasova: +3
Prognoze su razlicite. Vecina sajtova najavljuje sredu i cetvrtak kisu. Videcemo...ovde to niko nije pomenuo.
Dean
01.03.2015. u 00:59
Glasova: +7
Svi koji napadaju ljude poput Ace, Kimija su totalni...
Ono sto je bitno za jednog skijasa da li ima snega, to da li je staza kristalno ravna je za one koji idu na Karaman...

Kome treba vitlo na ratraku je isti pomenut gore, tako da ljudi, Aco, Kimi, ne obazirite se na ove komentare...

Vidimo se na stazi, Deki.
Bradonja
01.03.2015. u 00:07
Glasova: -19
Idemo u planine jer tamo nema zime. Samo da ne smaraju aca iz ćaćka i ostali smorovi.
Molim izvestaje samo sa staza.
Đakon
28.02.2015. u 23:56
Glasova: -7
Eee gos'n kliker i ti odmori. Niko nikog ne napada. Dosta vise o prognozi.
Moze malo da se pise o utiscima sa staze. A da li je palo i koliko je palo snega.
Ima zvanicna prognoza na sajtu. Pozdrav za sve prave skijase.
Stevs
28.02.2015. u 22:33
Glasova: +5
Put je vrlo klizav u vecernjim casovima na prilazima Kopaoniku. Preko suvog puta slivao se ceo dan sneg koji se topio tako da je trenutno put prilično zaledjen tankim slojem leđa. Potrebna je jako oprezna vožnja.
28.02.2015. u 22:25
Glasova: +7
Alo bre vi sto coveka napadate bez razloga,mislim na aca,covek daje prognoze super,a vi koji balavite bezveze,nemoj da citate komentare niko vas neprimorava.. idite negde pa lecite komplekse tatini i mamini sinovi i cerke..
rekreativa
28.02.2015. u 21:27
Glasova: +8
Ponovo kratak izvestaj sa kopaonika. danas je bio predivan i svo vreme suncan dan. sve staze su radile osim naravno belih reka 2 i malog jezera na kojem je bilo neko takmicenje. i dalje je problem visoka temperatura usled cega staze od podneva nisu vise lagane za voznju. nisam siguran koliko se tu moze vise uciniti dodatnim angazovanjem SS, ali moram da primetim da vec od 16 casova tabaci izlze iz njihove baze kod suncane doline. snega jos uvek ima i vise nego dovoljno tako da ko razmislja o dolasku treba samo da prati vremensku prognozu i da pokusa da uhvati neko zahladjene. bez obzira na padavine zahvaljujuci visokoj temperaturi ni iz jednog pravca nisu potrebni lanci ili bilo kakva dodatna oprema. poprilicno sam siguran da u ovim uslovima mozete da se popenjete i sa letnjim gumama.
inace moj zakljucak a i zakljucak mojih prijatelja je da se bar 80 posto skijasa nalazi na stazama koje ne odgovaraju njihovom skijaskom znanju i sposobnostim, te su samim tim opasnost i za sebe i za druge. odgovorni u SS bi morali da se pozabave ovim problemom. ne znam kako se to resava, mozda posebnim skipasom za plave, crvene i crne ili nesto slicno, ali zaista izgleda opasno kada recimo na krcmaru vidite 50 posto skijasa koji pluze i prezivaljavaju a slicna, u stvari i gora situacija je i na crvenoj dubokoj.
moj predlog za one koji zele da se iskijaju bez guzve a u zavisnosti od skijaskog nivoa su marine vode, gobelje pre podne i ledenice.

pozdrav
Đakon
28.02.2015. u 21:12
Glasova: -12
Državni poso. Zato su staze očajne. Koga zanima kakve su staze njima je bitno samo lovu da uzmu.
Trebamo jedne godine bojkotovati. Pa neka sami skijaju.
Sramota koliko snega a oni nista ne rade.
Kakva planina ponos Srbije.
 1 2 3 4 5 >  Last ›
Napišite komentar
smanji | povećaj

busy

Utisci sa Kop-a

Upišite i čitajte utiske iz sezone 2014/15.